מדחס בורגי מחיר וכל מה שרציתם לדעת

מדחס בורגי מחיר וכל מה שרציתם לדעת
דקריט לתמונה: pat-tech.co.il

בעולם בו מכונות תעשייתיות הן חלק בלתי נפרד מהחיים היעילות והאמינות שלהן הן ערך עליון. כשמדובר באספקת מקור קבוע של אוויר דחוס, מדחסי בורג התגלו כאחת הבחירות האמינות ביותר. אך מכונה זו עובדת, למה היא חשוב לתעשייה, מהיכן רוכשים מכונה אמינה וחזקה ובכלל, למה חשוב לא לבחור ולהתאים את המכונה לבדכם? כל התשובות לשאלות על מדחס בורגי מחיר ושאר הפרטים נמצאות כאן.

מדחס בורגי מחיר ומה שביניהם – מהו מדחס בורגי לפני הכל?

מדחסי בורג הם מדחסי תזוזה הפועלים על פי העיקרון של לכידת אוויר בין שני ברגי סליל מסתובבים. ברגים אלה דוחסים את האוויר כשהם משתלבים זה בזה, מקטינים את נפחו ומגדילים את הלחץ שלו. עיצוב אפקטיבי זה מציע מספר יתרונות על פני סוגי מדחסים אחרים:

  • יעילות תעשייתית – אחת התכונות הבולטות של מדחס תעשייתי היא היעילות המדהימה שלו. שלא כמו מדחסים רגילים המסתמכים על תנועת בוכנה, מדחסי בורג פועלים בצורה חלקה עם רטט. יעילות זו באה לידי ביטוי בצריכת אנרגיה נמוכה יותר ועלויות תחזוקה מופחתות. תעשיות הדורשות מקור רציף ואמין של אוויר דחוס כמו ייצור ורכב, פונות לעתים קרובות למדחסי ברגים בשל היתרונות שלהם בחיסכון באנרגיה.
  • שימש במגוון של יישומים – מדחסי בורג מוצאים את התועלת שלהם במגוון רחב של יישומים. מהפעלת כלים באתר בנייה ועד לשמירה על איכות האוויר במפעלי עיבוד מזון, מכונות אלו הן כוח עבודה מגוון. המדחסים יכולים להתמודד עם נפחים ולחצים שונים, מה שהופך אותם למתאימים גם לפעולות בקנה מידה קטן וגם למערכים תעשייתיים גדולים.
  • שקט וקומפקטי – מדחסי בורג ידועים בפעולתם השקטה יחסית. תכונה זו הופכת אותם לאידיאליים עבור חלל פנימי בו זיהום רעש מהווה דאגה. בנוסף, מדחסי בורג הם בדרך כלל קומפקטיים יותר מסוגי מדחסים אחרים, מה שמאפשר התקנה קלה יותר ושילוב בקווי ייצור קיימים.

מדחס בורגי מחיר ומדחסים מוזרקי שמן

כאשר חושבים על מדחס בורגי מחיר הוא ללא ספק פרמטר חשוב שיש לדבר עליו, אך ישנם עוד פרמטרים מהותיים. מדחסי בורג מגיעים בשתי קטגוריות עיקריות: מוזרק שמן וללא שמן. מדחסי בורג המוזרקים בשמן משתמשים בשמן למטרות איטום וקירור, מספקים יעילות משופרת אך דורשים תחזוקה תקופתית לצורך החלפת שמן. מצד שני, מדחסים בורגיים נטולי שמן מתאימים ליישומים שבהם איכות האוויר היא קריטית, כמו ייצור תרופות ואלקטרוניקה. הם מבטלים את הסיכון של זיהום נפט אך עשויים להיות בעלי יעילות מעט נמוכה יותר.

למה חשוב שיהיה לכם ליווי מקצועי

כאשר מדובר על מדחס בורגי מחיר הוא אחד האלמנטים החזקים בהשפעה על הרכישה. מדובר בקבלת תגמול ראוי על ההשקעה. היכולת של המדחסים לספק אוויר דחוס בשקט ובצריכת אנרגיה מינימלית קנתה להם מקום משמעותי בתעשיות השונות. בין אם אתם מנהלים בית מלאכה קטן או מפעל ייצור בקנה מידה גדול, מדחסי בורג הם אופציה שכדאי לשקול כדי לשמור על פעילותכם בצורה חלקה ויעילה.

חברת PAT הוקמה בשנת 2000 ומעניקה פתרונות אוויר דחוס לתעשייה ולשוק המוסדי. החברה פעילה בכל רחבי הארץ ובכל רחבי אפריקה ועוסקת באספקה, שיווק ויבוא של ציוד נלווה, מדחסים, שירותי שיפוצים ותיקונים ושירותי תחזוקה מונעת. צרו קשר כבר כעת לשירות אדיב וסבלני לצד מקצועיות ברמה גבוהה.

מאמרים נוספים
הולכים לטייל: סנדלים יעודיות לטיולים מבית CAPRICE
מותג נעלי הנוחות עטור הפרסים הגרמני CAPRICE הבלעדי לרשת הלב...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
טיפול בדיכאון וחרדה
דיכאון וחרדה הפכו להיות שתי תופעות שכולנו מכירים את השם...
למידה ארגונית משפרת כל חברה
אחת המחלקות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות בכל ארגון היא מחלקת...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
דילוג לתוכן