במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו לרגל השקת תכשיר טיפוח חדשני מסיר "ראש 1" את כל הנקודות מהשבועון.
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק בימים אלו ג'ל ניקוי עם ראש מברשת ייחודי המסייע בניקוי עמוק ויסודי, הסרה של לכלוך, תאים מתים ונקודות שחורות – אקספוברשר. מוצר טיפוח המיועד לנשים וגברים בגילאים 15+ בעלי עור מעורב עד שמן הסובלים מפגמי עור.
לרגל ההשקה, נרתם שבועון 'ראש 1' לרעיון שעלה ממשרד הפרסום 'גלר נסיס פובליסיס' – להוריד את כל הנקודות מהעיתון לשבוע אחד בלבד, בלי ניקוד מילים, בלי נקודות בסוף משפט, בלי הנקודה מתחת לסימן השאלה ולסימן הקריאה, ואף בלי הנקודה במחיר העיתון ובכלל.
הגיליון ה"מטופח" ייצא בסוף דצמבר 2010 תחת הסלוגן המוביל את הקמפיין: "אקספוברשר ניקה ביעילות את כל הנקודות השחורות מהעיתון".
לדברי אדוה גדז', מנהלת שיווק גרנייה: "השת"פ עם מגזין "ראש 1" הינו מהלך שיווקי חשוב שכן המותג גרנייה הינו מותג טיפוח הנותן מענה הן בקטגוריית האנטי אייג'ינג ועור בוגר, והן בקטגוריה לצעירים ובני נוער בכלל וכאלה הסובלים מעור בעייתי בפרט".