לראות מטוס גדול ממריא עם דמעה שקופה

לראות מטוס גדול ממריא עם דמעה שקופה

מעטים הדברים שמרגשים אותנו כמו התכנון של חופשתנו הבאה. אין ספק, אנו מחכים חודשים ארוכים והנה היא באה: הטיסה ליעד אקזוטי. בדרך לשם דברים רבים יכולים להשתבש כאשר חלקם נוגעים לקיומה התקין של הטיסה. בין אם הטיסה מתעכבת, נדחית או מתבטלת – אין ספק שמדובר במצב לא נעים כלל. על מנת לפעול כראוי ולמצות את מלוא זכויותיכם, יש להסתייע בליווי משפטי איכותי.

הצעד הראשון לתוך נמל התעופה הינו מרגש, בכך אין כל ספק. התחושה של תנועה בלתי פוסקת, לצד הידיעה כי גם אתם תעלו בקרוב על הטיסה שלכם ותגיעו למקום חדש ומסעיר בחופשתכם הקרובה. עם זאת, מה קורה כאשר הטיסה מתעכבת או נדחית? ומהן זכויותיכם בכל הנוגע אל ביטול טיסה? במסגרת חוק שירותי התעופה, תגלו מהן האפשרויות העומדות לרשותכם. כמו כן, כדי לקחת את הצעד הראשון בתהליך הבירור, יש להיכנס לאתר Figo, המשמש כמחלקה ייעודית במשרד עורכי דין קורנברג – חזות. אתר חשוב זה יסייע לכם להבין האם אתם זכאים לקבלת פיצוי כספי. בדיקת הזכאות תתבצע און ליין וללא כל התחייבות וללא כל תשלום.

 

למצות את זכויותיכם עקב דחיית טיסה או ביטולה

למאיר אריאל המליצו על ביקור חודשי בנמל התעופה. אין ספק, התחושה שעולה כאשר מטוסים יוצאים ממקומם וטסים לכיוון היעד הינה מרגשת. עם זאת, מרגשות ככל שיהיו המראות ונחיתות, אם וכאשר הן מתעכבות, נדחות או במקרה הגרוע ביותר – מתבטלות, חשוב לתכנן את השלב הבא. במקרים מורכבים אלו, יש להתעניין בכל הנוגע אל חוק טיבי ביטול טיסה – ולברר את זכאותכם לפיצויים.

חוק טיבי, המוכר גם בתור חוק שירותי התעופה, נועד לסייע לאזרחים בארץ להתמודד כראוי עם מקרים מצערים בנמל התעופה, ואף לקבל פיצוי בגין ביטול טיסה, עיכוב או דחייתה של הטיסה. השנים האחרונות הביאו עמן מודעות גבוהה לנושא, וכיום עומדים לרשותנו הכלים כדי לקבל אלינו חזרה את המגיע לנו.

 

לקבל מענה מקצועי

תדירותן של טיסות המתעכבות, נדחות או מתבטלות היא גבוהה. כדי לתת לכך מענה מקיף, נוצר חוק ביטול טיסה. כמו כן, כדי לברר את זכאותכם בנושא, אתם מוזמנים לבקר באתר Figo, המשמש כמחלקה ייעודית במשרד עורכי דין קורנברג – חזות. לפרטים נוספים, בקרו באתר או צרו קשר בטלפון: 04-8650754

 

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן