לעולם סביבתי ויפה יותר: מותג הביוטי המוביל בעולם 'לוריאל פריז' מתחייב לראשונה: להפחית  את פליטות הפחמן הדו-חמצני שלו ב-50% עד 2030 ולתרום  10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים למען נשים

לעולם סביבתי ויפה יותר: מותג הביוטי המוביל בעולם 'לוריאל פריז' מתחייב לראשונה: להפחית  את פליטות הפחמן הדו-חמצני שלו ב-50% עד 2030 ולתרום  10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים למען נשים
לוריאל תתרום 10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים | צילום: יחצ

ערב יום כדור הארץ, החל ברחבי העולם ב 22 לאפריל, מכריז לוריאל פריז  העולמי לראשונה על תוכנית קיימות ייעודית למותג וייחודית מסוגה: "לוריאל למען העתיד, כי הכדור שלנו שווה את זה", הכוללת את יעדי המותג בתחום הסביבה לשנת 2030. בהתאמה לתכנית הקיימות הגלובלית של קבוצת לוריאל "לוריאל למען העתיד", יאמץ לוריאל פריז את המשימה השאפתנית להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו ב -50% למוצר מוגמר עד לסוף העשור. בנוסף, יתרום 10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים למען קהילות נשים ברחבי העולם.

לוריאל תתרום 10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים | צילום: יחצ

"זה הזמן להאיץ חדשנות בתחום הקיימות, להעביר את העולם לכלכלה מעגלית ולצמצם את ההשפעה של המוצרים שלנו", אמרה דלפין ויגואר-הובאס, נשיאת המותג העולמית. "אנחנו לא מתחילים מאפס. בין 2005-2020, המפעלים ומרכזי ההפצה שלנו כבר הפחיתו את פליטת הפחמן הדו-חמצני ב -82%, את צריכת המים ב -44% ואת ייצור הפסולת ב -35%. יש עוד הרבה עבודה לעשות, אך אנו מחויבים לחולל שינוי ולמלא את חלקנו במרוץ זה נגד שינויי האקלים. כמותג הביוטי מספר 1 בעולם, מוטלת עלינו החובה לשנות את קודי היופי בכדי לאמץ גישה מקיימת יותר ולאפשר לצרכנים שלנו לצרוך באופן אחראי יותר".

 

מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב, ציין "העובדה שמותג הדגל של הקבוצה, לוריאל פריז, משיק תכנית קיימות ייעודית עם יעדים חברתיים וסביבתיים שאפתניים כל כך, מעידה על החשיבות שמוקנית לנושא בלוריאל כולה. תכנית זו היא חלק מתכנית אסטרטגית רחבה של החברה, "לוריאל למען העתיד", החלה על כלל המותגים בה, כולל בישראל, ולוריאל פריז הוא אחד הסנוניות הראשונות".

אלי שגיב מנכל לוריאל ישראל
| צילום: יחצ

יעדי לוריאל פריז לשמירה על כדור הארץ כוללים: הפחתת משקל המוצרים – כדי לסייע בשימור משאבי הטבע והפחתת טביעת הרגל הפחמנית של המוצרים, המותג פועל להפחתת משקל האריזות. לדוגמה, על ידי הפחתת משקל צנצנת רויטליפט לוריאל פריז, הפחיתה את השימוש בזכוכית למוצר ב -11 גרם לצנצנת, וחסכה 434 טון זכוכית מדי שנה.

  • שימוש ב-100% פלסטיק ממוחזר – האצת המעבר לכלכלה מעגלית, בה החומרים נשמרים זמן רב ככל האפשר, על ידי אופטימיזציה של מיחזור האריזה, תוך חתירה לחיסכון במשאבים ולמניעת זיהום פלסטיק. שימוש בתוכן ממוחזר רב יותר באריזה, במטרה להגיע ל -20% פלסטיק ממוחזר או מבוסס-ביו עד שנת 2030.
  • מעורבות צרכנים – כדי לחפש חלופות לאריזות חד פעמיות ולהציע מערכות מילוי או שימוש חוזר תוך כדי מעורבות צרכנים, לוריאל פריז תצטרף ליוזמת LOOP ותיקח חלק בפרויקט לבדיקת סוגים חדשים של אריזות עמידות. אריזות השמפו והמרכך החדשות יהיו עשויות אלומיניום, ויימכרו בפיקדון, באתר הקמעונאי. לאחר השימוש במוצרים, הצרכנים יוכלו להחזיר את האריזות לקמעונאי שיאסוף ולהחזיר את האריזות ללוריאל פריז לצורך ניקוי ומילוי מחדש.

מייצרים קיימות – מפעלי לוריאל פריז  ימשיכו לפעול  להפחתת פליטת פחמן, צריכת מים וייצור פסולת. בין השנים 2005-2020, מפעלים ומרכזי ההפצה של לוריאל פריז הפחיתו את פליטת ה- CO2 ב -82%, את צריכת המים ב -44% ואת ייצור הפסולת ב -35%.

כיום מוצרי לוריאל פריז מיוצרים ב -26 מפעלים ברחבי העולם 11 מהם כבר ניטרליים מפחמן (משתמשים באנרגיה מתחדשת של 100%, ללא קיזוז) והשאר יגיעו ליעד בשנת 2025.

השקעה בפרויקטים סביבתיים המעצימים נשים – מכיוון שנשים הן הקורבנות העיקריים של שינויי האקלים, לוריאל פריז תשקיע 10 מיליון יורו ב- 6 פרויקטים למען קהילות נשים ברחבי העולם. לצד התמיכה הכספית, תפתח לוריאל פריז גם תוכניות ספציפיות המעצימות נשים בעמדות מנהיגות.

מאמרים נוספים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
מייבש השיער החדש של דייסון בהופעת בכורה בתערוכת האופנה Chloé בפריז
גארי גיל מציג לוק חדש בעזרת מייבש השיער Supersonic r™...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
יום המתולתלות שמח! לכבוד יום התלתלים הישראלי המתקיים ב 3 במרץ, מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות שכל מתולתלת צריכה להכיר
שימוש בחום קיצוני? זה עלול לפגוע בקרקפת חום גבוה יכול להשפיע...
מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק מרחיב את סדרת השפתונים Super Stay Vinyl Ink ומשיק את Pinks Vinyl Ink - שלושה גוונים ורודים: ורוד בזוקה, ורוד דובדבן וורוד אדמדם
עמידים עד 16 שעות! עם גימור מבריק ותחושת לחות מותג האיפור...
Valentine's Day
יום האהבה זהו יום בו אנו רוצים להראות ליקירינו כמה...
לרגל חג האילנות: כל מה שצריך לדעת על האדמה, הטבע וכיצד הוא משפיע על עור הפנים שלנו
הכל מתחיל באדמה. האדמה היא הגיבורה הראשית של הגן בו...
צמוד ללב: רשת SACARA נרתמת למאבק להחזרת כל החטופים הביתה ולציון 100 ימים בשבי בעזה וכאות תמיכה בבני משפחותיהם משיקה: רצועת שרוך בצבע צהוב המשמשת נשיאה לטלפון משולבת תליון לב הנושא את הכיתוב: BRING THEM HOME NOW
כל הרווחים - קודש למטה משפחות החטופים מאז המתקפה הרצחנית של...
רשת SACARA משיקה קולקציית ליפגלוסים רחבה בגימור מבריק
רשת SACARA משיקה קולקציית ליפגלוסים חדשה, המתאפיינת בגימור מבריק וכוללת...
מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה מציע לעונת החורף: סדרת הטיפוח 'ליפיקאר'
העור הוא הראשון שמרגיש ומגיב לחילופי העונות. רובנו מרגישים את...
דילוג לתוכן