ליצ'י – פסיפלורה – השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze

ליצ'י – פסיפלורה – השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze
צילום רונן מנגן

הימים החמים של הקיץ, מביאים איתם באופן טבעי צורך להתרעננות! פיוז טי, משיקים את השילוב המרענן.

מותג התה הקר הבינלאומי Fuze-tea משיק משקה חדש בסדרתZero Green , בטעם מרענן של ליצ'י-פסיפלורה. הטעם החדש מצטרף למשפחת הטעמים בסדרת ה-Zero ויימכר לצרכן לצד טעמים נוספים ומוכרים בסדרה: אפרסק ואננס. כל משקאות Fuze-Tea מבוססים על שילוב של טעמי פירות מרעננים ומפנקים לקיץ ביחד עם תמציות תה אמיתי שחור או ירוק, המכילים נוגדי חמצון טבעיים וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים.

הרחבת סדרת Fuze-tea Zero תאפשר לבחור משקה ממגוון הטעמים ומגיעה על רקע הגברת המודעות של הצרכנים וחיפוש אחר מוצרים שאינם מכילים סוכר ללא התפשרות על הטעם. מוצרי Fuze-tea Zero נחשבים לשחקן הצומח בקטגוריית המשקאות ללא סוכר, וכוללים מספר טעמים: Zero Fuze-tea בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס.

אורלי גוליברודסקי, מנהלת השיווק של Fuze-Tea מוסרת: "אנו שמחים להמשיך ולרגש את הצרכנים עם טעמים מפתיעים ומרעננים במותג Fuze-Tea ולהביא חדשנויות למותג בקטגוריית ה- Zero, האהובה כל כך על ידי הצרכן הישראלי".

Fuze-Tea Zero green בטעם ליצ'י פסיפלורה יושק בבקבוקי 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים של 500 מ"ל. המוצרים יהיו זמינים החל מאמצע אוגוסט ברשתות השיווק, בחנויות פרטיות, ובמגוון חנויות נוחות ומזון מהיר.

אודות Fuze-tea:
-Fuze-tea הוא המותג המוביל בקטגוריית התה הקר בארץ, שמופק מתמציות תה טבעיות המכילות נוגדי חמצון טבעיים ומשווק לצרכן במגוון טעמים שונים: בטעם אפרסק, בטעם מנגו-אננס, בטעם ענבים, פיוז-טי 19 קל' בטעם לימונענע, Fuze-tea Zero בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס ועכשיו גםFuze-Tea Zero Green בטעם ליצ'י-פסיפלורה, במגוון אריזות.

צילום רונן מנגן
מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
מותג האופנה והלייף סטייל סקצ'רס משיק: קולקציית נעליים במידות גדולות לגברים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס משיק: קולקציית נעליים במידות...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
רשת גלי במבצע סוף עונה: מגפיים לנשים וילדים החל מ 49.90 ₪
רשת גלי יוצאת במבצע סוף עונה במסגרתו מגוון ענק של...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
דילוג לתוכן