כניסה בינלאומית: חברת THE A BRAND הישראלית משיקה אתר און ליין בינלאומי המאגד את כל מותגי הבית שלה

כניסה בינלאומית: חברת THE A BRAND הישראלית משיקה אתר און ליין בינלאומי המאגד את כל מותגי הבית שלה
צילום יחצ

החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט' הנמכר ביותר בישראל – תחל לשווק את מוצריה גם בארה"ב, קנדה, הונג-קונג ובריטניה

חברת THE A BRAND (ה-איי ברנד) הישראלית, בעלת תוסף התזונה לשיער הנמכר ביותר בישראל- פיל איט, הנמצאת בבעלות אשת העסקים אלכס נורטרופ, משיקה אתר און ליין (e-commerce) בינלאומי אשר יאגד את כל מותגי הבית של החברה ויציע את מגוון תוספי התזונה הייחודיים שלה שנותנים מענה לבעיות בעולמות הביוטי והוולנס.

האתר יעלה השבוע בשפה העברית ובאנגלית תחת השם: the a brand והוא ישווק את מוצריו בארה"ב, קנדה, הונג-קונג, סינגפור, בריטניה, וכמובן בישראל. האתר הבינלאומי פונה לצרכן הסופי ומציע את כל תוספי התזונה מעולמות הביוטי והוולנס של החברה לרבות: פיל איט, קאלם איט, גלואו איט, גרואו איט וכן תוספים חדשים שיושקו במהלך שנת 2024.

לדבריי אלכס נורטרופ מייסדת החברה: "החלטנו להשקיע באתר בינלאומי בזכות הצלחת המכירות של המותגים פיל איט וקאלם איט ללקוחות ישראלים וקהילות גדולות בחו״ל, מאז ההצלחה והבלעדיות שקיבלנו גם בדיוטי פרי, הביקוש והיקף המשלוחים גדלו והבנו שיש הצדקה להשיק גרסה לאתר גם באנגלית, עם מרכז שירות בשפה האנגלית ותמחור המוצרים בדולרים. הבידול שלנו הוא בכך שאנחנו חברה שמפתחת ומייצרת תוספי תזונה עם רכיבי פטנט שקיימים רק בישראל, תוספי תזונה שנותנים מענה לבעיות ממשיות בעולמות הביוטי והוולנס. הגדילה וההתרחבות שלנו תמיד הגיעה מלמטה, מלקוח הקצה ועד לפנייה לשוק גדול יותר ואנחנו ממשיכות בדרך זו גם כדריסת רגל בינלאומית״

בעזרת צוות מומחים שכולל מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים מהטובים בארץ, ה – ״איי ברנד" מפתחים מוצרים ברמה בינלאומית. המוצרים 100% טבעיים ומכילים רכיבי פטנט אשר עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות וה- FDA.

חברת ה- איי ברנד הינה חברת סטארט אפ ישראלית אשר עוסקת במחקר ופיתוח של תוספי תזונה בעולמות הביוטי והוולנס. לחברה מגוון תוספי תזונה המסייעים להתמודדות עם אתגרים של אורח חיים בישראל: חשיפה מוגברת ללחץ, אקלים ייחודי, תזונה לקוי, נשירת שיער, בעיות שינה ועוד. בין המוצרים של החברה:

פיל איט לגברים (FILLIT MEN), תוסף תזונה המסייע ללחץ קאלם איט (CALM IT) ומוצרי טיפוח לשיער גלאו איט (GLOW IT) וגרואו איט (GROW IT)

לרגל השקת האתר החדש, מבקרי האתר ייהנו ממגוון הנחות משתלמות במיוחד: 100 ₪ הנחה ברכישה מעל 499 ₪ ומעלה, ו200 ₪ הנחה ברכישה ב899 ₪ ומעלה.

 

מאמרים נוספים
הפוך על הפוך - מה כדאי: פּוּךְ טבעי או פּוּךְ סינטטי?
חורף בורדינון, בוטיק הטקסטיל הייחודי בישראל                                           הפוך על הפּוּךְ אז מה...
רשת גלי משיקה את הטרנד החם לעונה הקרה: נעלי אוקספורד האייקוניות שילוב מנצח של נוחות ולוק מתוחכם
מסתמן כי סגנון  אוקספורד הבריטי הוא ה- טרנד במלתחת נעלי...
נוחות עם סטייל: טרנד נעלי הלאופרס לסתיו
רשת הלב הכחול, המובילה בתחום הנעלת הנוחות בישראל, מציגה את...
רשת H&O עולה בקמפיין AI חדשני בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש"ח
לראשונה בישראל נוצר סרט פרסומות שכולו בינה מלאכותית כולל הלבשת...
אופנה וטכנולוגיה נפגשים בצבע
מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO מציג שעון יוניסקס...
שעון החורף כבר פה: האם תעשיית השעונים תעבור מהפכה, בכמה השוק אמור לצמוח? ומהם הטרנדים הבולטים?
עם המעבר לשעון חורף ,תעשיית השעונים עומדת בפני מהפכה מרתקת....
פריטים יפים מקווליט בעבודת יד, קולקצייה חדשה
מותג הלייף סטייל גלביה גאה להציג את דגמי הקווילט החדשים...
המותג SKECHERS משיק את קולקציית הביגוד לגברים לסתיו חורף 2024-25
כל מה שגבר צריך לחורף ספורטיבי: בגדי אימון ו OUTWEAR...
כך תכינו את ביתכם לחורף בקלות ובסטייל
מומחי מותגי הלייף סטייל המובילים ורדינון ונעמן עם עצות פרקטיות...
הסקוטית מבית ישרקו משיקה: יין ספרדי לבן כשר Santalba Vina Hermosa Blanco
הסקוטית, חטיבת היין והאלכוהול בחברת ישרקו, משיקה בימים אלה יין...
דילוג לתוכן