כל המידע על שימוש בגריל ביתי

כל המידע על שימוש בגריל ביתי
קרדיט לתמונה: shutterstock

השימוש בגריל הגז הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות כאלתרנתיבה למנגל הפחמים. כל מי שאוהב על האש נותן לגריל הגז מקום של כבוד במרפסת הביתית או בחצר. הגריל מאפשר להכין בשר צלוי לבני המשפחה בקלות. לארח חברים, ולהכין עבורם מזון במהירות ובמינימום מאמץ. 

גריל הגז מגיע עם 2 מבערים בגרסה הקטנה שלו ויכול להגיע גם ל 6 מבערים בגרסה הענקית. גריל גז טוב עשוי מיציקת אלומיניום ופיזור החום נעשה באמצעות משולשים מאמייל. המשולשים אחראים על חלוקה אחידה של החום שנפלט לרשת הצליה ומגיע למזון. הרשתות היצוקות שמונחות מעל נחשבות ליעילות בפיזור חום אחיד. בנוסף קיימים גרילי גז עם רשתות נירוסטה. הן מאפשרות ניקוי קל. ישנה רשת מאסיבית יותר שהיא שילוב של השניים גם מאפשרת פיזור חום יחסי טוב וגם ניתנת לניקוי נוח יחסית.

היתרונות של גריל הגז

גריל גז הוא פתרון נח לצליית בשר דגים וירקות, בצורה נקייה ללא צורך בגחלים מלכלכים ובנפנוף מייגע. את הגריל מציתים בצורה מהירה ופשוטה. בנוסף הגריל מאפשר לצלות מזון באופן אחיד. ישנם גרילי גז המגיעים עם מד טמפרטורה מובנה, המאפשר לדייק את הטמפרטורה לפי סוג המזון. בגריל ניתן לצלות דגים בשר וירקות. גריל הגז נחשב לחסכוני שכן צריכת הגז שלו נמוכה והמיכל מחזיק להרבה זמן. אם אתם בכל זאת לא רוצים לוותר על הטעם הפחמי תוכלו לרכוש גריל גז עם מבער צד או תיבת עשן. אלו יאפשרו לכם להנות גם מיתרון העישון של גז פחמים ללא הבלאגן.

חלקי חילוף לגריל גז

 כאשר אחד מחלקי הגריל ניזוק ניתן למצוא חלקי חילוף איכותיים התואמים לסוג הגריל. אך חשוב לדעת שבגריל, בייחוד בכזה המשלב גז יש להקפיד תנאי בטיחות מירביים. לפיכך, יש לרכוש את המוצרים החלופיים האיכותיים ביותר. בקטגוריית חלקים לגריל ביתי, ניתן למצוא רשתות במבחר גדלים וסוגים. רשת יצוקה, רשת צליה מוארכת ועגולה, פלנצ'ה, מבערים, מפזרי חום מסוגים שונים. כך שכל אחד יכול להמשיך להשתמש בגריל לאחר החלפת החלק הפגום ללא בעיה.  

גריל גז בחירה נכונה

אז אם אתם מחפשים פתרון מהיר ופשוט לעל האש. לארח חברים ולהנות מחברתם מבלי לבזבז שעות בנפנופים. להכין בשר איכותי מבלי להילחם בגחלים סוררים. גריל הגז יאפשר לכם להנות מכל היתרונות של בשר על האש ללא החסרונות. ישנם הטוענים שעשן הגחלים אינו בריא ופוגע באיכות הבשר. את הגריל תוכלו  לנייד ממקום למקום בקלות. התחזוקה של הגריל נוחה ויש עבורו חלפים זמינים.

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
דילוג לתוכן