כל היתרונות ברכישת לוח שעם

כל היתרונות ברכישת לוח שעם
קרדיט לתמונה: freepik

לוח שעם תלוי על קיר או עמדת עבודה משמש לנעיצת תמונות דפי ממורי, מידע חשוב מספרי טלפון רשימות ועוד. הוא מאפשר להנות ממידע באופן מסודר נגיש ושוטף. ברגע שצריכים כתובת מייל מספר טלפון או אפילו מתכון מספיק להעיף מבט על לוח השעם ולא לבזבז זמן רב בחיפוש המידע.

היתרונות ברכישת לוח שעם:

סדר וארגון אנחנו נמצאים בעולם בו יש כמות מידע, לא כל המידע רלוונטי עבורנו. לוח שעם מאפשר לעשות סדר במידע ולהשאיר את מה שחשוב לפעילות היומיומית השוטפת. אם זה בבית אז ניתן לשים בו רשימת קניות, מספרי טלפון חשובים, תזכורות, קודים חשובים ועוד. בעבודה ניתן להיעזר בלוח שעם ולעשות סדר על השולחן. כאשר כל הדפים החשובים נעוצים בלוח השעם ובהם יש את המידע ההכרחי שמשתמשים בו בכל יום עבודה, נהלים, כתובות מייל, סיסמאות ועוד.

זכרונותלוח שעם דקורטיבי מאפשר ליצור פינת זכרונות נעימה. ליצור קיר זכרונות, עם יצירות אומנות של הילדים שיזכירו לכם כמה הם מוכשרים, אלבומי תמונות מהילדות שכיף להיזכר בהם טיולים עם חברים או מכתבי הערכה שקיבלנו.

השראהתמונות ממגזינים, עיצובים שונים שאהבתם, מאמרים איכותיים, משפטים לחיים טיפים ועוד יכולים להיות מונחים על לוח השעם ולספק השראה ומקור ליצירתיות בכל תחום. לוח השראה יכול לתת זריקת מוטיבציה משמעותית ולהפוך את היום לפורה ויעיל יותר.

עיצוב לוח שעם הוא אלמנט עיצובי לכל דבר. כיום ניתן להשיג לוחות בעיצובים שונים בגדלים מסגרות וצבעים מגוונים. על הלוח ניתן לשים נעצים צבעוניים סיכות ואפילו לשזור פרחים כדי לעצב חלל נעים ומקורי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים לוח שעם?

לוח שעם צריך להיות איכותי, המדד לאיכות הלוח הוא הצפיפות שלו. הוא מורכב מחלקיקי עץ קטנים שעברו תהליך עיבוד ודחיסה ומקנים את מראה הלוח החום הפופולארי. אם הצפיפית של החלקיקים קטנה אזי הלוח יהיה יציב גם בנעיצות חוזרות ונשנשות ולא יתפורר. גב הלוח צריך להיות חזק אף הוא כיוון שהוא משמש להחזקת הלוח.

מעבר לאיכות יש לתת את הדעת להתאמת הגודל ישנם גדלים רבים של לוחות שעם אם מדובר בלוח שמוצמד על קיר חדר גדול ויש עליו מידע שצריך לראות מרחוק הוא צריל להיות בגודל מתאים כמול לוח גיר או לוח של מקרן. לוח לפינת עבודה המכיל מידע בסיסי צריך להיות קומפקטי יותר על מנת שיוכל להיכנס לחלל בקלות. גם המחיר של הלוח נגזר מהגודל שלו ומעיצוב והגימור. יש לוחות שידרשו התקנה מקצועית. מחפשים לוח שעם מתאים תוכלו להתרשם ממגוון גדלים באתר שלנו, למידע נוסף לחצו כאן.

מאמרים נוספים
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
Dyson משיקה בישראל את Gen5 detect absolute שואב האבק האלחוטי העוצמתי והמתקדם
Dyson משיקה את הדור החדש של שואבי אבק האלחוטיים עם...
ריכוז סיילים והנחות סוף שנה!
בית ואלקטרוניקה מבצע סוף שנה בסולתם מותג כלי הבישול והאפייה סולתם מציע...
רשת זגה – פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה
רשת זגה פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה, במסגרתם תעניק...
דילוג לתוכן