כלכלה כחול לבן – כל המבצעים והפריטים השווים ליום העצמאות

כלכלה כחול לבן – כל המבצעים והפריטים השווים ליום העצמאות
צילום: יחצ חו"ל

לאחר תקופה עמוסה של חג הפסח, ובין המופעים, הארוחות החגיגיות והירידים, קל לשכוח מה יש, מה אין, ומה צריך לחדש לקראת חג העצמאות. מסיבה זו, ריכזנו עבורכם את המוצרים והמבצעים הכי ישראלים שיש.

נתחיל במוצר שהכי משקף את החג, כי באיזו עוד דרך כדאי לחגוג את יום העצמאות מלבד התאספות של כל המשפחה והחברים לארוחת "על האש" כמיטב המסורת? לכבוד זאת, מותג הלייף סטייל Sirius Living, מבית סיריוס אלקטרוניקה, משדרג את יום העצמאות ועונת הברביקיו הלאומית עם גריל גז מדגם PARRILA, בעל שלושה מבערים עוצמתיים וכירת גז בעוצמה כוללת של 42BTU.

הברביקיו הוא אחד התחביבים והמאכלים האהובים על אזרחי ישראל, בכל ימות והשנה ובסביבת יום העצמאות בפרט. כאומה שאוהבת קולינריה וניפנוף, רבים בוחרים בבשר איכותי ומשתדרגים במכשיר ברביקיו מקצועי שיכין אותו בצורה הטעימה ביותר. גריל הגז החדש מבית המותג מספק עוצמת בישול חזקה במיוחד עם שלושה מבערי נירוסטה בעוצמה של 10,000 BTU כל אחד עם הצתה אלקטרונית נוחה לתפעול. המכשיר כולל גם כירת צד בעלת הצתה אלקטרונית ומבער עוצמתי המפיק 12,000 BTU. יש לו רשת בישול עשויה ברזל יצוק מלא עמיד במיוחד ששומרת על חום אחיד בעת הצלייה. כמו כן, תרמוסטט מובנה בצורת מדחום מקצועי עם ריבוי שנתות לחיווי חום מדויק. הניקוי קל ופשוט באמצעות מגש טפטוף ייעודי לאיסוף שומן וטפטופים הניתן לשליפה. עוד כולל, ארון בעל שתי דלתות לאחסון נוח של פריטים ולחסכון במקום, מדף צידי מתפרק ונשלף ושני גלגלים לניוד ממקום למקום בצורה פשוטה ונוחה.

צילום: יחצ חו"ל

עם זאת, כשיום העצמאות יוצא באמצע שבוע עבודה, קשה למצוא את הזמן להכין מראש את השיפודים והסלטים, לקנות בשרים טריים, לבלות יום שלם בחוץ ולמחרת לחזור לעבוד. אם אתם מהאנשים שמעדיפים להעביר את ה"על האש" למטבח הביתי שלכם, אל דאגה. כיום יש המון תחליפים לגריל הפחמים הגדול והכבד, וניתן להשיג את אותו הטעם החרוך והטעים גם עם גריל ביתי וקטן יותר שמתאים למרפסת, או לשיש במטבח.

לרגל החג, מציע המותג הישראלי DAVO PRO מכשיר טוסטר-גריל פלנצ׳ה המיועד בין השאר לצליית בשרים. המכשיר העוצמתי מצויד בפלטות NON STICK נשלפות והוא בעל חמש תוכניות בישול נוספות המיועדות להכנת טוסטים, צליית דגים, הכנת חביתות, בישול וצליית ירקות, כך שניתן להשתמש בו גם בכל שאר ימות השנה, לכל סוגי השימושים השונים. פלטות ה-NON STICK שבו נשלפות בקלות ובטוחות לשטיפה במדיח. כמו כן, מכיל המכשיר מגש נשלף לטפטופים, מגש נשלף לפירורים, ואף מד חום לשם צלייה מדויקת של בשר ועופות.

צילום: ארקדי רסקין. ניתן לרכוש באתר האינטרנט של חברת OIG, באתרי הסחר, ובחנויות ורשתות החשמל המובחרות

הגריל החדש של מותג מוצרי החשמל Normande גם הוא מאפשר להנות מן הטעמים והיתרונות של אוכל צלוי גם בבישול ביתי פשוט, ללא גחלים, לכלכוך או עשן. הגריל הביתי מציע מערכת משולבת של משטח פלנצ'ה וצליית שיפודים מסתובבים. בנוסף לשיפודים, מגיע הגריל עם 3 שרוולים המאפשרים צלייה מיוחדת לנקניקיות ולקבבים.

צילום יחצ. להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

כל מי שניסה אי פעם להכין בשר בתנור בפונקציית הגריל, יודע שהדמיון בין התוצאה הביתית לבין המנה שאנחנו רגילים לאכול במסעדה איכותית או אפילו בעל-האש הוא מקרי בהחלט. זאת משום שהטמפרטורות אליהן מגיע התנור הביתי העוצמתי ביותר, לא קרובות אפילו לטמפרטורה הדרושה לגריל אמיתי, ולכן הבשר לא נצרב כמו שצריך אלא רק מתבשל.

ה-Steak Master של מותג מוצרי החשמל Teka פותח כדי לענות בדיוק על הצורך הזה. מדובר בתנור המסוגל להגיע לחום של 700 מעלות, ובכך להשיג את תגובת מייארד הנחשקת – קרמול השכבה החיצונית של הנתח, תוך שמירה על הפנים נימוח ועסיסי, בתנאים ביתיים. בנוסף, המכשיר מאובזר בפונקציות שמקלות את תהליך ההכנה – אתם בוחרים את סוג הבשר ומידת ההכנה הרצויה, והתנור כבר יידע להתריע לבד מתי להכניס את הבשר, מתי להפוך ומתי להוציא ולהגיש.

צילום: טקה סטודיו. להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות.

אבל הגריל הוא רק חלק מחוויית ה"על האש", ויש עוד מגוון פריטים הנלווים לכך.

חברת ג'נטלמן מציעה ערכת מנגל לקראת יום העצמאות הקרוב, בה תוכלו למצוא מוצרים בגדר חובה לעריכת ברביקיו מוצלח – בין אם בבית, או בחוץ. הערכה כוללת מגוון כלים לצליית הבשרים כמו תרווד ומלקחיים, כפפה חסינה לחום, ואפילו סינר מעוצב. ניתן להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן ובאתר.

צילום יחצ

ואם כבר מדברים על אש, מותג המצתים האמריקאי המוכר בעולם ZIPPO המתמחה במצתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות וצבעים, המהווים פריט האהוב על אספנים רבים ברחבי העולם, משיק סדרת מצתים לכבוד יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. בין העיצובים ניתן למצוא את דגל המדינה, טביעת אצבע ישראלית, יונה עם עלה של זית, מגן דוד והכותל. טווח המחירים נע בין 139 ל-599 שקלים וניתן לקנות אותם בחנויות המתנות והמטיילים ברחבי הארץ, ובאתר של חברת זיפו.

צילום יחצ חו"ל

משקה צונן כמו קולה או בירה קרה הם תוספת מצוינת שבאה לצד הבשר הצלוי, אבל לצערנו, מזג האוויר הישראלי לא ממש מתחשב בשילובים האהובים ומחמם את המשקאות. במקום להיות תלויים בקרני השמש, תרמוס ששומר על קור המשקאות יבטיח שתוכלו להנות גם מבשר חם וגם משתייה קרה. ניתן להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן ובאתר.

צילום: יחצ חו"ל

אז סיכמנו שהולכים לעל האש, או שחוגגים בבית עם גריל ביתי. אבל מה לובשים?

לרגל יום העצמאות משיק בית האופנה GOLBARY כמחווה לרגל חגיגות 75 למדינת ישראל, קולקצייה חדשה של פריטים כחול/לבן, לאביב 2023. הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים בכחול/ לבן ופריטים המשלבים את שני הצבעים, החל משמלות קלילות ואווריריות, חצאיות מידי, חליפות במגוון סגנונות, חולצות מכופתרות, טישרטים בגווני הלבן, ג'קטים, ג'ינסים, וגופיות, לצד אקססוריז תואמים, והכל במחירים נוחים לכל כיס. הקולקציה היא חגיגית ומתאימה למגוון אירועי יום העצמאות, אך ניתן גם לשלב אותה ליום יום, לעבודה ולשעות הפנאי. לצד פרטי האופנה מציע המותג מגוון רחב של אביזרי אופנה בכחול/לבן, החל מצעיפים אופנתיים, תכשיטים מעוצבים ועד חגורות מלאות שיק ותיקים.

צילום: שי יחזקאל

ומה לגבי הנעליים? רשת החנויות הישראלית הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים, מציגה קולקציות אביב- קיץ 2023 חדשות מבית מותג הבית BLUE HEART ויתר מגוון מותגיה הבלעדיים של הרשת, שבהן פריטים המצדיעים לצבעי המדינה!

צילום: יחצ חו"ל

ואם באביזרים עסקינן, לכבוד חגיגות ה 75 למדינת ישראל, מותג תכשיטי האופנה DANON (דנון), משיק במהדורה מוגבלת צמיד מגן דוד במראה על זמני, אותו ניתן להשיג בצבע זהב או כסף. הצמידים מתאפיינים במראה אופנתי, נקי ואלגנטי, והם מצופים זהב 24 קרט. הצמידים החדשים עשויים מחוליות המשלבות פלטה מלבנית עם חריטה של מגן דוד. תכשיטי דנון הם מותג ישראלי, כחול לבן, המציע תכשיטים עשויים עבודת יד.

צילום: ליאור קסון

אחרי הכל, יום העצמאות הוא בסופו של דבר יום חופש, וכל אחד בוחר לבלות אותו בצורה אחרת. אם על האש הוא פחות הקטע שלכם, ואתם מעדיפים סיבוב בקניון, קניוני עופר ברחבי הארץ מציעים מבצע מיוחד לקראת יום העצמאות הנמשך מה19 לחודש ועד ה25, או עד גמר המלאי. במסגרתו רוכשים במגוון חנויות הקניון ב-75 ₪ ומעלה, ומקבלים 30 ₪ מתנה. המבצע כולל מגוון רחב של מותגים בינלאומיים ומקומיים, כמו צומת ספרים, סטימצקי, אפרודיטה, בוניטה, נעמן, ורדינון, הלב הכחול, , מגה ספורט, פמינה, סליו, סקצ'רס, פאפאיה ועוד מותגים רבים אחרים.

הקניונים המשתתפים במבצע זה הם: מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט, עופר קניותר – נס ציונה, וגם חוצות המפרץ אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר ואשטרום.

צילום: אסף לוי

יום עצמאות שמח!

מאמרים נוספים
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
דילוג לתוכן