כך תעסיקו את ילדיכם בחופשה המשפחתית באילת

כך תעסיקו את ילדיכם בחופשה המשפחתית באילת
קרדיט לתמונה - Freepik

בילוי חופשה באילת עם הילדים יכול להיות מהנה או מאתגר, תלוי בכמות ואיכות הפעילות לילדים שתשלבו בנופש. מחפשים אטרקציות באילת לילדים שיעסיקו אותם? קבלו כמה המלצות חמות בנושא.

 בראש ובראשונה – המצפה התת ימי

אם יש אטרקציות באילת לילדים שיספקו לילדיכם תעסוקה מלאה וחוויה בלתי נשכחת שהם לא יפסיקו לדבר עליה, זהו ללא ספק המצפה התת ימי שגם הגדולים בחבורה ייהנו מלבקר בו. בפארק הגדול והמושקע של המצפה מחכות לכם שפע של אטרקציות ופעילויות שיספו מענה ליום שלם ויותר. אי לכך, הכרטיס של הפארק תקף לשלושה ימים ולמעשה תוכלו רק במצפה לספק לילדים שלכם פעילות לאורך כל החופשה, שתשולב עם פעילויות נוספות.

בתור התחלה במצפה מחכים לילדים ולכם הבריכות ואקווריומים גדולים ומושקעים עם תצוגה מרהיבה של דגת ים סוף. למשל תמצאו במקום את מערת חתולי הים גדולי הממדים, בריכת כרישים מרהיבה עם מנהרה שקופה שעוברת מתחתיה, בריכת צבי הים, בריכת דגי מעמקים, אקווריום עם דגים מיוחדים ונדירים ועוד. הסיור בבריכות יכול להיות גם מלווה במדריך וגם מלווה בפעילויות שונות לילדים.

כמו כן, אם תגיעו בשעות ייעודיות ילדיכם יוכלו להשתתף בהאכלה של דגת המתחם. המשפחה גם תוכל להשתתף באתגר המצולות, משחק מלא בחידות והפתעות הנושא פרסים. וזה עוד לא הכול: מאחורי בריכת הכרישים קיים מתחם מולטימדיה מהנה העוסק בעולמם של הכרישים. כמו כן, בפארק נמצא האקווה דום, אולם קולנוע ייחודי עם תצוגת תלת ממד בשלושים מאות שישים מעלות ובגודל טבעי של לווייתנים. ואם אתם המבוגרים רוצים קצת לנוח מפעילויות, במתחם מחכה לכם גם חנות מזכרות ותכשיטים, מסעדה מצוינת, קפה בר וקפיטריה.

עוד שפע של אטרקציות לילדים באילת

מלבד המצפה התת ימי יש באילת עוד שפע של אטרקציות ופעילויות לילדים, המתחילות במלון עצמו בו בעונת השיא מוצעות שפע של פעילויות, וממשיכות לפעילויות בעיר וסביבתה. בין היתר כדאי להכיר את פארק החבלים הגדול בארץ עם שבע מאות מטרים של מסלולי חבלים ברמות קושי שונות. כמו כן, תוכלו לקחת את הילדים לקניון עם משטח החלקת קרח אולימפי, לעלות אותם על מתקן האימה סלינג שוט, ללכת למתקן ריחוף, למתחם עם קירות טיפוס, למסלולי קרטינג ועוד.

מי שרוצה לצאת קצת מאילת לפעילות במדבר ימצא שפע של אטרקציות, לרבות חוות האנטילופות עם סיור מודרך ברכב, ספארי ופינת חי קסומה וייחודית. כמו כן אפשר לנסוע לפארק תמנע למתחם ארכיאולוגי גדול ומרשים שיש בו שלל עתיקות וממצאים, ושניתן לסייר בו ברגל או באופניים.

מאמרים נוספים
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
טיפול בדיכאון וחרדה
דיכאון וחרדה הפכו להיות שתי תופעות שכולנו מכירים את השם...
למידה ארגונית משפרת כל חברה
אחת המחלקות המתפתחות ביותר בשנים האחרונות בכל ארגון היא מחלקת...
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
דילוג לתוכן