כך תיהנו משינה טובה יותר בימי הקיץ החמים

כך תיהנו משינה טובה יותר בימי הקיץ החמים
קרדיט: יח"צ

אדם ממוצע מבלה כשליש מחייו בשינה. ארגון הבריאות העולמי מציין כי גורמי לחץ סביבתיים, ובהם רעשים, ויסות טמפרטורה וחום קיצוני, יכולים להשפיע על איכות השינה. יש צורך בשינה איכותית וממושכת על מנת להחזיר לגוף את הכוח הגופני ואת הבריאות הנפשית.

יש לשים לב למס' גורמים העלולים להשפיע על השינה שלנו:
רעש: על פי ארגון הבריאות העולמי, רעש הנו אחד הגורמים הסביבתיים החשובים ביותר המשפיעים על יכולת ההירדמות ועל איכות השינה.
מזג אוויר חם: חום זוהה כגורם לחץ סביבתי מרכזי במהלך השינה. חוסר שינה יכול להשפיע באופן ישיר על האופן בו אנו מרגישים ומתפקדים. בשנת 2018, 39% מהאנשים ברחבי העולם ציינו כי חוסר שינה משפיע על רמת הריכוז והתפקוד שלהם במהלך היום.
שימוש במזגן: החום בקיץ יכול להגביר את התלות במערכות מיזוג אוויר מסורתיות בבתים שלנו. תחזוקה לקויה וסינון לא תקין גורמים לכך שמזהמים לעיתים קרובות מופצים בחדר, ומחזירים אוויר לא מסונן. זה עשוי להשפיע על אלו הסובלים מתסמינים הקשורים לאלרגיה.

הטיפים של מהנדסי Dyson לשנת לילה טובה:

שמירה על טמפרטורה קרירה – במהלך היום, זכרו לסגור את כל החלונות כדי להגן על הבית מפני השמש ולעזור לשמור על טמפרטורה קרירה. טכנולוגיית Air Multiplier במסנני האוויר של Dyson מאפשרת שמירת טמפרטורה קרירה על ל ידי הפצת אוויר קריר בכל החדר, תוך כדי סינון.
סינון מרחב השינה – אבק יכול להילכד בתוך הבית, ולכן חשיפה מוגברת לאבק עשויה לגרום לנזלת, עיניים דומעות וגרון מגרד. באמצעות טכנולוגיית Air Multiplier™ מסנן האוויר
Formaldehyde Dyson Pure Cool יכול לשחרר אוויר מסונן לכל פינה בחדר. מצב אוטומטי מאפשר למסנן לשמור על טמפרטורה מועדפת בחדר ואיכות אוויר גבוהה יותר.
לילה שקט – מיזוג אוויר יכול להרעיש, מה שעלול להפריע לשינה. מסנני האוויר של Dyson תוכננו להפחתת רעש ותפוקת אור, מה שחשוב במיוחד בלילה. מהנדסי Dyson השקיעו בפיתוח המוצר גם מההיבט של הפחתת תפוקת צליל המסנן תוך שמירה על ביצועי הסינון. המסננים החדשים תוכננו להיות שקטים יותר ב-20%. כדי להפחית ברעש, מהנדסי Dyson שינו את נתיב זרימת האוויר הכולל על ידי הרחבת הצמצם (החריץ בו האוויר יוצא מהמסנן) והגיאומטריה שלו שופרה. התוצאה היא הפחתת החיכוך בין האוויר למשטח הסינון ופחות רעש. הרעש הופחת מ-64 ל-61 דציבלים במהירות האוורור המקסימלית.
אם אתם רוצים לישון טוב, אל תתפשרו ורכשו לביתכם את מסנני האוויר של Dyson.
Formaldehyde Dyson Pure Cool וגם Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde עם טכנולוגיית חישת פורמלדהיד, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות

(VOC) כולל פורמלדהיד. רמת סינון HEPA 13 אטום לחלוטין – זאת כדי להבטיח שאוויר לא יעקוף את המסנן ולחסום כל נקודות דליפה פוטנציאליות שדרכן עלול לחדור אוויר מזוהם למסלול הסינון. המסננים לוכדים 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון ומאפשרים קבלת אוויר נקי ומסונן בבית בכל ימות השנה.
מחירים:
דגם Dyson Pure Cool Formaldehyde TP09 מסנן אוויר ומאוורר. 2,999 ₪.
דגם Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 מסנן אוויר, מאוורר ומחמם. 3,360 ₪.

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.

מאמרים נוספים
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
כניסה בינלאומית: חברת THE A BRAND הישראלית משיקה אתר און ליין בינלאומי המאגד את כל מותגי הבית שלה
החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט'...
דילוג לתוכן