יוצאים לאור: שניר שליו כוכב 'חתונמי' בהופעה פומבית ראשונה עם זגתו החדשה אינה + עומרי לוזון הבן של עמוס לוזון בהופעה פומבית ראשונה

יוצאים לאור: שניר שליו כוכב 'חתונמי' בהופעה פומבית ראשונה עם זגתו החדשה אינה + עומרי לוזון הבן של עמוס לוזון בהופעה פומבית ראשונה
צילום: אמיר מאירי

שלו ולוזון יוצאים לאור עם בנות הזוג בהשקת רשת אופנה לגברים בריטית – Charles Tyrwhitt (צ'ארלס טיריט)

אמש, (10.9) התקיים אירוע חגיגי בסגנון אנגלי קלאסי, לרגל השקת רשת האופנה הבריטית לגברים Charles Tyrwhitt (צ'ארלס טיריט), בסניף הדגל הראשון שהושק בארץ: בעופר הקניון הגדול בפ"ת.

את מאות מוזמנים שהגיעו לחגיגה הבריטית קיבל איש העסקים אליהו קלימר , זכיין המותג בישראל, ביניהם: סלבס, מובילי דעת קהל, אנשי עסקים, אושיות אופנה וכוכבי רשת, שבאו לראות, למדוד ולהתרשם בניהם: יוצא התוכנית 'חתונה ממבט ראשון', שניר שלו, שהגיע בהופעה פומבית ראשונה עם בת זוגו אינה וידמוב, עומרי לוזון (24) שהגיע יחד עם בת זוגתו מעיין בשי, עו"ד עומרי בן נתן – בוגר האח הגדול ועוד.

האירוע כלל קוקטייל חגיגי, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט. ולאחר מכן, תצוגת קולקציית סתיו חורף 2023- 2024, שחשפה את הטרנדים החדשים ואת שלושת הקטגוריות של המותג הבריטי: קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקצייה מחויטת.

שניר שליו, יוצא תוכנית חתונמי, הפגין נוכחות יחד עם הצמודה החדשה, אינה וידמוב, בת ה- 32, המתגוררת בבאר שבע ועובדת בשוק ההון. שליו התייחס לתוכנית הסיום שתשודר הערב (יום שני 11/9) ואמר : "אני לא מצטער שהשתתפתי בתוכנית, אני בקשר מצוין עם חברים מחתונמי ובסופשבוע האחרון אף נפגשנו והכרתי להם את אינה". שנשאל על מור אמר: "מור מפרגנת לזוגיות שלי עם אינה". עוד שיתף שלו, כי הוא ואינה יוצאים כבר למעלה מחודש וחצי והם מתכננים לטוס בחגים, לחופשה ארוכה במספר מדינות באירופה.

עומרי לוזון, תושב ותיק של העיר פתח תקווה שיתף שבעוד כשבוע הוא עובר להתגורר בתל-אביב, בדירה של אביו, בצהלה, יחד עם בת זוגתו מעיין בשי, מעצבת אופנה, שכבר הספיקה להלביש את מיטב כוכבי הביצה- בניהם לירון ויצמן, ניבר מדר ועוד.

עומרי , התייחס לראשונה לפרשה המדוברת של אביו עמוס לוזון ואמר: "אני חושב שלמרות הפרשה הלא נעימה, בסופו של דבר הבן אדם קיים יחסים אינטימיים בבית שלו, בהסכמה מלאה, ולא עשה משהו אסור. מי שצריך להתבייש במעשה הם אלה שמצלמים ומפיצים, ואני תמיד עומד מאחורי אבא שלי"!

הגיעו עוד לאירוע: איש העסקים עמוס לוזון, נעמי סימן טוב, מנכ"לית קניון עופר פ"ת, אנשי העסקים שי ואבי קלימר, עו"ד עומרי בן נתן, בוגר "האח הגדול" שעדכן שבימים אלו הוא במעבר משרד מבנייני הבורסה בר"ג למגדל נגה בסר בבני ברק. עומרי, שיתף כי אחיו רועי בן נתן: "מתמודד יפה בתקופה מאתגרת, לאחר הגירושים מאלינור קופר, והם מנהלים יחסים נעימים, למען הילדים".

בתום האירוע נערך טקס הרמת כוסית לשנה החדשה!

צילום: אמיר מאירי
צילום: אמיר מאירי
צילום: אמיר מאירי
צילום: אמיר מאירי
צילום: אמיר מאירי
צילום: אמיר מאירי
מאמרים נוספים
חבילת ספיישל על האש ליום העצמאות!
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
תורמים לעוטף: רשת קניוני עופר במהלך גיוס תרומות לטובת קהילת יישובי העוטף במסגרת הפעילות: רוכשים חולצת טי שרט עוטף otef 🖤 אופנתית ב 30 ₪ בלבד וקניוני עופר יכפילו את סכום התרומה
לרגל יום העצמאות ה 76 של מדינת ישראל, קניוני עופר...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
רשת SACARA מרחיבה את קולקציית הבשמים ומשיקה: סדרת בשמים לנשים בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם
הסדרה החדשה כוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19 אחרי...
מבצע קיץ ברשת האופנה לי קופר: פריט שני ב 50% מקולקציית הקיץ החדשה
רשת חנויות האופנה לי קופר יוצאת במבצע חסר תקדים על...
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
דילוג לתוכן