יוסי נאמן והבת מימי נאמן שייך, המציג את קולקציית החברה לחגים בהשקעה של 350,000 שקלים

יוסי נאמן והבת מימי נאמן שייך, המציג את קולקציית החברה לחגים בהשקעה של 350,000 שקלים
קרדיט צילום: גיל אבירם.

רשת הקונדיטוריות הידועה "מאפה נאמן", עולה בקמפיין חדש וחגיגי לקראת חגי תשרי וראש השנה עם המייסד והבעלים יוסי נאמן והבת מימי נאמן שייך, המציג את קולקציית החברה לחגים בהשקעה של 350,000 שקלים.

החגים עוד רגע כאן ושולחן החג יתמלא בשלל עוגות ומאפים מתוקים כדבש. רשת "מאפה נאמן" יוצאת בקמפיין חדש ומתוק במיוחד לקראת חגי תשרי בכיכובם של יוסי נאמן ומימי נאמן שייך, בתו של מייסד הרשת, ויעלה באתרים מובילים ובפלטפורמות הדיגטליות בדגש על טיק-טוק וreels, בהשקעה של 350,000 ש״ח.

הקמפיין יכלול מתכונים לעוגות הכי נמכרות ברשת, לצד סרטונים הומוריסטים הממחישים את עד כמה הישראלים באמת אוהבים דבש ועד כמה הדבש מאפיין את ראש השנה מעבר לשילוב עם התפוח בשולחן החג ונמצא בכל בית בישראל בכל ימות השנה.

בנוסף, הקמפיין יחשוף את קולקציית העוגות החדשות של "מאפה נאמן" לחגים, לרבות עוגות הדבש החדשות של החברה, הנעשות בעבודת יד ומציגות שילוב טעמים מסקרן במיוחד.

קרדיט צילום: גיל אבירם.
קרדיט צילום: גיל אבירם.

בסוף חודש ספטמבר יחלו חגי תשרי ואיתם הארוחות המשפחתיות, החופשים והטיולים. ראש השנה הוא אחד החגים הכי אהובים על הישראלים אחד מסממני החג המובהקים בכל בית ושולחן חג היא עוגת הדבש. קולקציית עוגות הדבש החדשה של רשת "מאפה נאמן" לקראת חגי תשרי הינה עשירה בטעמים ובשילובים מפתיעים.

רשת "מאפה נאמן", אשר מובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי 2022 שכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש.

בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, קרם שוקולד לבן, שוקולד חלב ואגוזי לוז, קרמל שקדים, עוגת קוגלהוף בחושה במלית של רימונים בזיגוג סירופ רימון, דובוש דבש ופחזניות מקורמלות, טורט וניל וקרם פטיסייר לצד מאפינס תפוחים ועוד מגוון עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים.

מסקר שנערך ב- 55 סניפי הרשת הפרוסים הרחבי הארץ מדרום לצפון עולה כי משפחה ממוצעת קונה במהלך ימי החג כ-4 עוגות דבש בממוצע. אדם אוכל במהלך ימי החג כ- ½ עוגת דבש וכמות צריכת הדבש בימי החג לאדם הינה כ- 300 גרם כמט כפול מכל התצרוכת השנתית.

העוגות הכי נקנות: במקום הראשון עוגת דבש קלאסית, מקום שני עוגת דבש עם שקדים, מקום שלישי עוגת דבש עם פיסטוק (פיסטוק עושה השנה עלייה מטורפת בביקושים).

מימי נאמן שייך, מבעלי רשת מאפה נאמן, "ראש השנה הוא חג מיוחד, קדוש ומלא בתפילה לשנה טובה, מתוקה ומבורכת. זהו אחד החגים החגיגיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, באוכל טוב וכמובן בדבש. השנה, קולקציית העוגות של רשת מאפה נאמן, משלבת את הדבש כחומר גלם עיקרי לצד שילובים מפתיעים של תבלינים ושילובים קולינארים מיוחדים. עם ישראל אוהב את המסורת והחג והביקושים לעוגות הקלאסיות הם בראש הפירמידה. רשת מאפה נאמן מאחלת חג מתוק ושמח לכל בית ישראל".

קולקציית עוגות מאפה נאמן 2022:

1.עוגת דבש קלאסית בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן.

מחיר עוגה אחת 30 ש"ח ו-2 ב-50 ש"ח.

2.עוגה בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן. בעיטור של פיסטוק גרוס. מחיר עוגה אחת 30 ש"ח ו-2 ב-50 ש"ח.

3.עוגה בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן. בעיטור של אגוזי מלך גרוסים.מחיר עוגה אחת 30 ש"ח ו-2 ב-50 ש"ח.

4.עוגה בחושה עם דבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן. בעיטור של קראמבל בצק פריך.מחיר עוגה אחת 30 ש"ח ו-2 ב-50 ש"ח.

5.דורי דבש מעוגת דבש מגולגלים בקוקוס.

מחיר מארז 1 20 ש"ח ו- 3 ב- 55.

6.רנד דבש בחושה עגולה גבוהה מדבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן. בעיטור של שקדים מולבנים קלויים. מחיר 1 יחידה 45 ש"ח.

7.רנד דבש בחושה עגולה גבוהה מדבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן. בעיטור של קראמבל בצק פריך. מחיר 1 יחידה 45 ש"ח.

8.עוגת פלטה של בצק פריך עשויה שכבות של קוביות תפוח עץ בתיבול קינמון אגוזים וצימוקים עם ממרח קרם שקדים. מחיר 85 ש"ח לק"ג.

9.עוגת קוגלהוף בחושה במלית של רימונים בזיגוג סירופ רימון.

מחיר ליחידה 45 ש"ח.

10.מיני פחזניות במילוי קרם פיסטוק עשיר

מחיר למארז 46 ש"ח.

11.דובוש דבש פיסטוק, שכבות דקיקות של עוגת דבש עם קרם פיסטוק בציפוי גנאש פיסטוק שמנת מתוקה ופיסטוק קלוי. מחיר 60 ש"ח ליחידה 2 ב- 110 ש"ח

12.דובוש דבש ופחזניות מקורמלות, שכבות דקיקות של עוגת דבש וקרם שוקולד לבן, בציפוי גנאש שוקולד לבן ופחזניות מיני מקורמלות.מחיר 60 ש"ח ליחידה 2 ב-110 ₪

העוגות ימכרו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
דילוג לתוכן