טיפים לרכישת ביטוח לחו"ל

טיפים לרכישת ביטוח לחו"ל

אין כמו ההרגשה לפני נסיעה לחו"ל. אנחנו מתרגשים כבר מהרגע של קניית הכרטיסים וההתרגשות עולה עם כל ההכנות לבחירת מסלולים, לבחירת המלונות ומה לקחת איתנו ומה לא אבל לפעמים אנחנו שוכחים או משאירים לרגע אחרון אחד מהדברים הכי חשובים: ביטוח לחו"ל. מאוד חשוב לרכוש ביטוח נסיעות על מנת להבטיח לעצמכם ולמשפחתם את הכיסוי הכי מתאים בפני תאונות ונזקים.

מהוא ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות נועד לכסות את המבוטח כנגד כל נזק רפואי או כספי שחלילה עלול לקרות במהלך הטיול. רוב אנשים נוטים לחשוב שביטוח נסיעות מכסה רק כנגד עיכוב או אובדן של המטען כמו גם דחייה או ביטול של הטיול במקרים מסויימים. יותר חשוב מזה, ביטוח נסיעות מכסה את המבוטחים נגד תאונות, למשל תאונות דרכים ומקרים אחרים שבהם יזדקקו לטיפול רפואי במקום שהם נמצאים בו.

במקרים של אובדן מטען או גניבה של חלק מהציוד שלכם, תקבלו מחברת הביטוח החזרים לפי התנאים בפוליסה, גם במקרה שבו תצטרכו לבטל את הטיול עקב מחלה או אירוע אחר בלתי צפוי, אתם תוכלו לקבל על זה החזר כספי, רק אם זה כלול בכיסויים שרכשתם.

כמה טיפים חשובים שאתם צריכים לבדוק לפני רכישת ביטוח נסיעות

  • תנסו להגדיר מראש את הפעילות שלכם בטיול – אם אתם תכננתם טיול תרמילאים סביב לעולם אז עדיך שתרכשו את הביטוח תרמילאים שחברות הביטוח מציעות. ישנם חברות שאין להם את ההרחב הזה לכן חשוב לשאול.
  • אם אתם מעוניינים בטיול אתגרי "אקסטרים" שכולל סוגי ספורט בעלי סיכון גבוה לתאונות, כמו קפיצת בנג'י, טרקים אז כדאי לרכוש גם את ההרחב לביטוח ספורט אתגרי.
  • לכל המטיילים לדרום אמריקה, הודו, תאילנד כדאי מאוד לרכוש את ההרחב איתור וחילוץ. זה הרחב שנועד יותר למשפחות של הנוסעים למרקים בהם מאבדים קשר איתם ונעדרים במשך תקופה וקיים חשש לחייהם.
  • קיים גם הרחב לילדים לנשים בהריון וגם לספורט חורף – סקי.
  • תקראו את האותיות הקטות – כמו בכל חוזה ובכל הסכם תשתדלו לקרוא את האותיות הקטנות הכתובות כדי לדעת באילו מקרים אין כיסוי בפוליסה. יתכן שהפוליסה לא מכסה אנשים שחולי לב או ביטוח רפואי במדינות מסוימות.
  • תבדקו עם חברת הביטוח זמינה 24/7, אי אפשר לדעת אם ומתי תצטרכו להפעיל את הביטוח שלכם.
מאמרים נוספים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
"לא מתחפשים, מתאפרים" רשת SACARA משיקה קולקציית לוקים והשראות לפורים לשנת 2024 בשת"פ עם יוצרת התוכן נועה סול מתן + טיפים כיצד להכין בבית תחפושת גלקסיה באמצעות איפור בלבד
לקראת חגיגות פורים 2024, נבחרה יוצרת התוכן נועה סול מתן,...
מייבש השיער החדש של דייסון בהופעת בכורה בתערוכת האופנה Chloé בפריז
גארי גיל מציג לוק חדש בעזרת מייבש השיער Supersonic r™...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
יום המתולתלות שמח! לכבוד יום התלתלים הישראלי המתקיים ב 3 במרץ, מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות שכל מתולתלת צריכה להכיר
שימוש בחום קיצוני? זה עלול לפגוע בקרקפת חום גבוה יכול להשפיע...
"לא מתחפשים, מתאפרים" מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לחג הפורים: פלטת קרם מקצועית לאיפור הפנים, הגוף המורכבת מ -12 גוונים ססגוניים וזוהרים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לפורים 2024 קולקציות צבעוניות ואיכותיות...
איך תשיגו עור זוהר לשנה החדשה
שנת 2024 כבר בפתח וכולנו רוצות להתחיל את השנה עם...
המותג הבינלאומי DeLonghi לחורף 2024: רדיאטורים + טיפים לחימום הבית
חברת ברימאג המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי DeLonghi מציעה לחורף...
הכירו את טרנד 'קוקטייל המסקרה' המככב ע"י אושיות אופנה ב -TikTok
ריסים ארוכים ונועזים לעולם לא ייצאו מהאופנה, כך עולה מהטרנד...
חדש מבית דה איי ברנד: Grow it תכשיר טבעי חדש לעידוד צמיחת השיער וחיזוק זקיק השיערה המשלב רכיבי תלתן אדום – פתרון טבעי לשיפור צמיחת השיער
חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, דה איי ברנד, משיקה לראשונה...
דילוג לתוכן