טיפים לעיצוב חדרי אמבטיה קטנים

טיפים לעיצוב חדרי אמבטיה קטנים
קרדיט לתמונה: freepik

אם יש לכם חדר אמבטיה קטן ואתם רוצים לשדרג אותו לחדר אמבטיה מגניב ומעוצב הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נמליץ לכם על מספר טיפים שאחרי שתיישמו אותם לא תכירו את חדר האמבטיה שלכם. מוכנים? בואו נצא לדרך.

רשת לאמבטיה

אם עייפתם מלהתכופף אל השמפו והמרכך או אל סבון הרחצה, הגיע הזמן להתקין רשת באמבטיה שבה תוכלו לאגד בקלות את כל התמרוקים הנדרשים למקלחת כיפית ומהנה במיוחד. כיום תוכלו למצוא שלל פתרונות ורשתות במגוון צבעים, צורות וסגנונות. למשל, אם יש לכם מקלחון פינתי בחדר האמבטיה תוכלו להתקין רשת פינתית בגוונים שחור, ברונזה, ניקל או זהב. ואם יש ברשותכם תמרוקים רבים תוכלו אף לרכוש רשת כזו כפולה אשר תעניק לכם מספיק מקום לכל הסבונים, הליפות, המוסים המקציפים, פילינג לגוף ושאר מוצרים אהובים שבלעדיהם אינכם יכולים להתקלח.

מדפים לחדר האמבטיה

חדרי אמבטיה קטנים ידועים במחסור במקום, לכן חשוב מאד להתייעל ולנצל כל חלל פנוי בחוכמה. לכן מומלץ לכם להתקין מדפים לאמבטיה. אם יש לכם פינות פנויות בחדר האמבטיה תוכלו להתקין מדפי זכוכית פינתיים יפים ואלגנטיים שעליהם תוכלו להניח בשמים ומוצרי טואלטיקה נוספים, לחילופין תוכלו לעצב את חדר האמבטיה שלכם עם נרות ריחניים בכלי זכוכית דקורטיביים, אולי להוסיף עציץ מלאכותי בגוון ירקרק נעים לעין וממש להעניק לחדר האמבטיה שלכם תחושה ואווירה נעימה יותר.

אם יש לכם ארון קטן מעל הכיור, תוכלו להוסיף מתחתיו מדף מזכוכית מחוסמת שעליו תוכלו להניח את מברשת השיער שלכם, מסרק וחפצים נוספים שנמצאים בשימוש בתדירות גבוהה.  

שדרוג החרסינה

לאחרונה חזר טרנד הקרמיקה המעוטרת כפי שהיה נהוג לראות בשנות השישים. כעת אתם יכולים לשוות לחדר האמבטיה שלכם מראה רטרו מגניב ביותר באמצעות מדבקות המיועדות לחדרי האמבטיה. תוכלו לקשט את הקרמיקה באזור הכיור או אולי היכן שתלויות המגבות או אולי דווקא באזור המקלחון.

את אותן המדבקות ניתן להדביק גם על רצפת חדר האמבטיה ולהעניק לחלל מראה מחודש לחלוטין!

תחושה של ספא

אחת מההנאות הגדולות של המקלחת היא דווקא היציאה ממנה לתוך מגבת גדולה, רכה, מלטפת אך מעל הכל – מנגבת! כדי להעניק לעצמכם תחושת ספא אמיתית תוכלו לרכוש סטים של מגבות שהם באותו גוון ובמספר גדלים שונים. כך למשל תוכלו לרכוש סט מגבות בגוון שמנת לגוף, לידיים ולפנים. את המגבות תוכלו לגלגל ולהניח על מתקן עץ המיועד למגבות אשר יכול לשמש אתכם כמקום אחסון מצוין שאינו תופס מקום רב בחלל הקטן. או אם אתם בעניין של מראה מודרני יותר תוכלו לרכוש סולם מגבות מדליק במיוחד.

דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא לרכוש חלוק מגבת גדול ומפנק במיוחד אשר ימתין רק לכם עם צאתכם מן המקלחת. אם אין לכם ממש מקום לאחסן אותו, תוכלו לרכוש קולב תלייה למקלחון, לקיר או מאחורי הדלת.

מגבת רגליים שאגי

איזה כיף לצאת ממקלחת חמה ולעמוד על שטיח שאגי נעים ומלטף. שטיחי שאגי המיועדים לאמבטיה ניחנו ביכולת ספיגה מצוינת. וודאו שגוון השטיח וגוון המגבות שלכם זהה להשלמת תחושת הספא בחדר האמבטיה המשודרג שלכם.   

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
דילוג לתוכן