טיפים לניקוי חלונות

טיפים לניקוי חלונות

מבין המטלות לניקוי הבית, ניקוי החלונות היא אחת המטלות היותר דורשניות ומורכבות מבחינה פיזית. לכן, אנו רוצים לוודא שנצליח במשימה בפעם הראשונה ולא נסתבך או נשתמש בחומרים הלא נכונים, נשאיר סימנים או נפספס פינות. כשמדובר בניקוי חלונות, יש כמה טיפים שיכולים להפוך את המשימה להרבה יותר קלה ופשוטה. הרי הם לפניכם:

  1. ביחרו יום מעונן ויבש.

כאשר אתם בוחרים לנקות חלונות ביום בו השמש בהירה וקופחת, חומרי הניקוי מתייבשים במהירות לפני שאתם מספיקים להעביר מטלית, ומשאירים כתמים ומריחות קשים להסרה. ביחרו יום מעונן יחסית לניקוי החלונות, שלא צפוי לרדת בו גשם. במידה ומזג האוויר אינו משתף פעולה, התחילו את פעולת הניקוי באזור היותר מוצל של הבית.

  1. לפני כל, הסירו לכלוך ואבק.

לפני שאתם מתחילים את השימוש בחומרי הניקוי, הסירו לכלוך ואבק מהחלונות. לשם כך אתם יכולים להשתמש בשואב אבק או במברשת. פעולה זו תמנע מאבק להפוך לבוצי כאשר תשתמשו בחומרי הניקוי. אם החלון שלכם נראה אפור במיוחד, הסירו את החלון מהמסגרת (אם ניתן) וריחצו אותו במים חמים ומוקצפים עם סבון ובעזרת מברשת רכה. לאחר מכן, שיטפו את הזכוכית והניחו לה להתייבש, לפני שאתם מרכיבים את החלון בחזרה.

  1. על חלונות נקיים באופן יחסי, השתמשו במטלית מיקרופייבר ומים.

אם החלונות שלכם מקבלים יחס באופן קבוע והם לא מאוד מלוכלכים, אתם יכולים פשוט להשתמש במטלית מיקרופייבר. הרטיבו מעט את המטלית והעבירו אותה על החלון. לייבוש, השתמשו בחתיכת בד או אריג בשביל הפיניש. היתרון בשימוש בחתיכות בד או באריג הוא שניתן פשוט לזרוק אותם למכונת הכביסה בסיום השימוש. לכן, זהו פתרון אקולוגי, פשוט וחסכוני. בנוסף, אתם יכולים להשתמש במגב לפני השימוש בבד או באריג וכך לקצר את התהליך עוד יותר.

מה לא לעשות: אל תעבירו את מטלית המטבח על החלון. סביר שהיא תשאיר לכלוך וכתמים רטובים ולא אסתטיים.

  1. השתמשו במים מוקצפים וספוג להסרת כתמים בינוניים

אם מטלית המיקרופייבר לא מספיקה כדי לנקות לחלוטין את הלכלוך שעל החלון – עיברו לדלי עם מים חמים מוקצפים וספוגית. העבירו את הספוגית על החלון ושפשפו על מנת להסיר את הכתמים הקשים. לאחר מכן, שיטפו את החלון עם מים נקיים והשתמשו בספוגית כדי להסיר את הסבון מכל שטח החלון והפינות. לאחר מכן, השתמשו במטלית המיקרופייבר בשביל הפיניש.

מה לא לעשות: אל תהפכו את המים לסבוניים מדי. הסבון ישאיר סימנים רבים מדי על החלון ואתם תעמלו קשה כדי להסיר את כל הסבון מהחלון.

  1. להסרת כתמים עקשניים במיוחד, השתמשו בחומץ.

סביר להניח שסבא וסבתא שלכם שמעו על השימוש בחומץ להסרה של לכלוך קשה מחלונות. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר להסיר לכלוך שקשה עד בלתי אפשרי להסירו עם חומרי ניקוי רגילים. בנוסף, זהו חומר לא רעיל ואנטי-בקטיריאלי. כדי להשתמש בחומץ עבור החלונות, הוסיפו שתי כפיות חומץ לדלי קטן מלא במים חמים. עקבו אחר ההוראות למים מוקצפים מסעיף 5, וזכרו להשתמש בכפפות.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן