חנות המשקפיים בתל אביב – רשתות אופטיקה מול חנויות פרטיות

חנות המשקפיים בתל אביב –  רשתות אופטיקה מול חנויות פרטיות
קרדיט התמונה: PIXABAY

חנויות אופטיקה לממכר משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ושאר מוצרים לתיקון הראייה ושיפור איכות החיים, הן חיוניות לרבים מאיתנו.

חנויות חשובות אלו, הן רבות וקיימות במספרים גבוהים במרבית הערים בישראל (ושאר מדינות העולם המפותחות) – חלקן הן בגדר סניפים של רשתות גדולות וידועות, אשר משווקות את מרכולתן באמצעות קמפיינים רחבים של פרסום במדיה וחלק אחר הן חנויות פרטיות, שכונתיות, משפחתיות במקרים רבים, אשר מאופיינות ביחס יותר אישי ובזמינות גבוהה יותר  לכל מיני בקשות בהולות לתיקונים וכד'.

אז איך לדעת לאיזו חנות אופטיקה כדאי לי ללכת ?

בבואכם לבחור חנות משקפיים, עשו את השיקולים שלכם ללמה לרכוש מוצר או לקבל שירות מחנות פרטית או מסניף של רשת אופטיקה מובילה. כאמור קודם לכן, ישנם הבדלים מסוימים באופי פעילותן של החנויות השונות. ננסה לגעת במאמר שלפניכם בחלק ניכר מהשוני בין 2 סוגי החנויות.

חנויות פרטיות – 

בחנויות פרטיות אתה כמעט תמיד יודע איזה איש מקצוע אתה הולך לקבל שאתה מגיע לחנות לקבל שירות (למשל בדיקת עיניים תקופתית – שנתית) שכן בד"כ הבעלים של החנות הוא גם האופטימטריסט והמוכר וגם אם לא, העובדים הם לרוב קבועים ועובדים בחנות למשך תקופה ממושכת, כך שאתה יודע שאם התחברת לבנאדם ולמקצועיותו, אתה צפוי שלא להתאכזב גם בפעמים הבאות. 

בנוסף, בחנויות פרטיות תיהנו מיחס אישי שפעמים רבות "ישחק לטובתכם" במקרים בהם תצטרכו תיקונים דחופים או שירות זריז (למשל במקרה של הנפקת טפסים עבור משרד הרישוי וכו') ואף תוכלו במקרים רבים, לבקש מבעל החנות שיזמין עבורכם מהספק שלו, דגם ספציפי של משקפיים ששמתם את עיניכם עליו.

רשתות אופטיקה – 

בחנויות אלה בשל כוח הקנייה הגדול שלהן בהשוואה לחנויות הפרטיות, תוכלו למצוא פעמים רבות מבצעים ומחירים מוזלים על מגוון מוצרי אופטיקה. כלומר, אם הרשת רוצה להגדיל מכירות באמצעות קיום Sale  מסוים (למשל בתקופת חגים ומועדים), היא יכולה לעשות זאת בקלות רבה יותר מאשר חנות פרטית. בנוסף, ברוב המקרים בסניפי רשתות האופטיקה, תמצאו מגוון גדול יותר של פריטים כמו משקפי ראייה ושמש מאשר בחנויות הפרטיות, כך שתמצאו שם בוודאות את כל המותגים הגדולים – במגוון דגמים וצבעים.

איך אבחר לאיזו חנות ללכת לפי המיקום שלי ?

במרבית הארץ תוכלו למצוא את סניפיהן של הרשתות הבכירות – פזורים בקניונים, במרכזי הקניות הגדולים ולעיתים גם ברחובות מסחריים הומי אדם, בערים גדולות כמו באזור גוש דן. במקביל בערים הגדולות, כמו , רמת גן, ירושלים, רשל"צ, באר שבע, תל אביב ועוד, תוכלו למצוא גם חנויות פרטיות במספרים נאים והן בד"כ יהיו ממוקמות במרכזי שכונות גדולות וברחובות מסחריים מובילים. חנויות  המשקפיים הקטנות יוכלו לתת לכם מענה נוח, מהיר, מקצועי ואדיב במקרים בהם אתם נזקקים לשירות אופטי או למוצר חיוני כדוגמת משקפי ראייה או עדשות מגע. 

אם הינכם תל אביביים (או עובדים ב"עיר ללא הפסקה"), אנו ממליצים בחום, ש"תתנו צ'אנס" לחנויות הקטנות הרבות לאופטיקה שקיימות  בעיר הגדולה ומציעות שירות נגיש, חם ומקצועי במיוחד. כך, בדרך זו, תוכלו לסייע לעסקים הקטנים שספגו כל כך הרבה גזירות ואובדן הכנסות דרמטי בתקופה הקשה והממושכת של מגיפת הקורונה-  על שלל סגריה והגבלותיה וגם תוכלו ליהנות מחווית שירות מהירה וחמה ואישית.

אז אוקיי, השתכנעתם שאתם מעוניינים לרכוש משקפי ראייה בתל אביב מאחת מחנויות האופטיקה הרבות שהינן בבעלות פרטית, אתם בטח שואלים את עצמכם את השאלה הבאה:

כיצד לבחור את חנות המשקפיים שלי בתל אביב ?

וותק:

העדיפו את חנות האופטיקה שרכשה לעצמה כבר שם מבוסס וקיימת מספר שנים טובות. אין זה אומר שאתם צריכים לפסול איש מקצוע כמו אופטימיטריסט העוסק בתחום כבר למעלה מעשור רק מפני שהחנות שלו נפתחה אתמול, אבל כדאי בשבילכם לעשות מעט "שיעורי בית" לפני שאתם בוחרים חנות משקפיים בתל אביב, כדי שתוכלו להתבסס על חוות דעת שונות, בין אם זה בדרך המסורתית של "מפה לאוזן" ובין אם באמצעות קריאת ביקורות בתוצאות החיפוש של גוגל או כל מיני אינדקסים אחרים של בעלי מקצוע.

שירות:

כאמור, יש הרבה חנויות משקפיים בתל אביב ועל כן אינכם צריכים להתפשר על פחות משירות מצוין – אדיב, זריז והכי חשוב מקצועי לטעמכם. גם אם חוות הדעת המתקבלות בגוגל על העסק, הן לרוב מעולות, התחושות הן אינדיבדואליות ולכן נסו את המקום בעצמכם, התרשמו מאיש המקצוע שמולכם וגם אם ניסיתם פעם אחת ולא הייתם שבעי רצון, יש מלא חנויות אחרות שכן יקלעו לטעמכם. סך הכל, לתת שירות אישי וטוב זה היתרון הגדול שבחנויות הקטנות, לכן מותר לכם לצפות לסטנדרט שירות מהמעלה הראשונה.

מיקום בתוך העיר:

תנו יתרון קל לחנויות משקפיים אשר קרובות לאזור מגוריכם או עבודתכם, כך שאם אתם זקוקים לשירות בהול או שסתם לא בא לכם להתאמץ הרבה, תהיו קרובים פיזית לחנות ולא תדחו את רכישת הפריט או קבלת השירות שהם נזקקים לו. 

מחיר:

כפי שכבר כתבנו כאן קודם לכן, לחנויות המשקפיים בתל אביב, יש תחרות עזה על ליבו וכיסו של הלקוח, שכן יש קלחת גדולה של רשתות אופטיקה וחנויות פרטיות בעיר. על כן, אל תקנו בחנות הראשונה שנקרתה בדרכיכם והשתדלו לערוך השוואת מחירים בין החנויות השונות.

 חפשו אחר חנויות המציעות מחירים הוגנים ומבצעים טובים (שאינן מחפשות לעשות מקסימום שולי רווח על הלקוח שלהן) , חנויות שמעניקות הנחות לקבוצות מסוימות באוכלוסייה, לדוגמא: הנחות לחיילים בשירות סדיר וחנויות אשר אינן מחפשות "לתפור" לכם מוצרים שאינכם בהכרח צריכים, אלא תוך התאמה אישית לצרכים ולמאווים שלכם.

בנוסף, קחו בחשבון שלא מעט חנויות עובדות בהסדרים מול קופות החולים השונות, כך שיש מקרים בהן ישתלם לכם להעדיף חנות כזו או אחרת עפ"י ההסדר שלה מול קופת החולים שלכם. למשל מבצעים של משקפי ראייה חינמיים לילדים עד גיל  18 עבור מבוטחים בביטוחי הפרימיום של הקופות השונות.

לסיכום:

חנויות האופטיקה בת"א הן רבות וחלק לא מבוטל מהן קיים שנים רבות בעיר ורכש מוניטין וגרעין לקוחות נאמן. נסו גם אתם את אחת מהחנויות הקטנות ומשפחתיות הללו, דווקא בימים אלה של פוסט משבר הקורונה, זה מאוד חשוב להפגין סולידריות כלפי העסקים הקטנים בעיר (ובכלל) ואנו גם כמעט משוכנעים שתצאו מורווחים מהחוויה מכל אותן סיבות שציינו במאמר.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן