חושב על השתלת שיער? ד"ר שלום שאלתיאל מסביר מדוע כדאי לבצע השתלה רק בישראל

חושב על השתלת שיער? ד"ר שלום שאלתיאל מסביר מדוע כדאי לבצע השתלה רק בישראל

מחקרים מדעיים רבים מנסים לענות על השאלה מהן הסיבות להתקרחות ולהידלדלות השיער ההולכת ומתפשטת בכלל האוכלוסייה בעולם. בניגוד למקובל לחשוב, התופעה אינה ייחודית לגברים מבוגרים בלבד, במקרים רבים נשירת והתדלדלות השיער מתחילה כבר בגיל הנעורים (16-17) והיא נפוצה מאוד גם אצל נשים.

הסיבות להתקרחות אינן תמיד ברורות- ניסו לקשור את התופעה בלחץ ובסטרס של החיים המודרניים, חשיפה לקרינה וכימיקלים, שינויים הורמונאליים, מחסור בויטמינים או תזונה לקויה, אך במחקר המדעי לא נמצא בהכרח קשר ישיר לגורמים אלה. במקביל לגידול בתופעה גדל גם הביקוש לטיפולים ותרופות שונות למניעתה, כאשר אחד הטיפולים המקובלים והנפוצים הוא השתלת שיער.

השתלת שיער בארץ בשיטת FUE + DHI

ד"ר שלום שאלתיאל, מומחה ישראלי בעל שם עולמי לתחום בריאות השיער, מסביר כי עד היום טרם נמצא טיפול תרופתי שיחדש באופן אפקטיבי צמיחה וגדילה מחדש של שיער שנשר. הפתרון היעיל ביותר הקיים היום הוא ביצוע השתלת שיער בארץ בשיטה החדשנית FUE + DHI, טיפול היכול לשנות פלאים את מראה הראש והחזות החיצונית.

לדברי ד"ר שאלתיאל, השתלת שיער היא תהליך רפואי מדויק, קפדני וסבלני המתבצע על ידי רופא מומחה בתחום, ובו מוצאים זקיקי שיער (בסיס השערה) אחד אחד מהעורף, ומשתילים אותם באמצעות מכשור מיוחד באזורים הקרחים. שיטה זו נקראת FUE + DHI, והיא מבטיחה טיפול מהיר יחסית ללא תופעות לוואי וכאבים, עם תוצאות מוכחות של שיער מלא וטבעי. לדברי ד"ר שאלתיאל, רק מספר מצומצם של רופאים בארץ ובעולם מוסמכים ויודעים לבצע השתלה השיטה זו.

היזהרו משיטות השתלה מיושנות – מה הסכנות מביצוע השתלת שיער לא מקצועית?

השיטה הישנה והנפוצה עדיין בחלק ניכר ממרפאות השתלת ששיער (בעיקר בחו"ל) נקראת – FUT  Follicular unit transplantation, בה מורידים קבוצות של זקיקי שיער או אף פיסות עור שלמות מהעורף, ומשתילים אותן על ידי ביצוע חתכים בחלק בקדמי של הקרקפת. שיטה זו אמנם זולה יותר מהשיטות החדישות אך היא עלולה לגרום לתופעות לוואי ולמראה שיער לא טבעי.

מכיוון שהשתלת שיער לא מבצעים בכל יום, חשוב ללמוד ולהכיר היטב את האופציות הטיפוליות הקיימות, את העלויות, הסיכונים והסיבוכים העלולים להיגרם מהשתלה לא מקצועית, בעיקר כאשר מדובר במרפאות לא מוכרות בחו"ל. על הרופא המטפל לבדוק היטב ולהכיר את המטופל- אילו תרופות הוא לוקח, מחלות מהן סבל בעבר ומה מצבו הרפואי המדויק.

טיפול לא מקצועי או בשיטות ישנות עלול לגרום לבעיות שונות כמו נשירה (בדרך כלל זמנית) של השיער הטבעי, להתנפחויות באזור ההשתלה, דימומים וכאבים בקרקפת או לעיתים חוסר תחושה באזורים מסוימים.

ביצוע השתלת שיער רק על ידי רופא מוסמך במרפאה בישראל

ד"ר שלום שאלתיאל ממליץ לכל מי שמעוניין בהשתלת שיער, לבצע זאת רק במרפאה וותיקה ומוכרת בארץ ורק על ידי רופא מוסמך, היודע לבצע השתלות בשיטות החדישות. מניסיונו בתחום, הטרנד של ביצוע השתלות בטורקיה ובמדינות זרות מסתיים לעיתים קרובות במפח נפש המלווה בכאבים, צלקות ומראה לא מושלם, שגם אם ניתן לתקנו הוא כרוך תמיד בנסיעות נוספות לחו"ל ובסופו של דבר בעלות גבוהה.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל:

https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
רשת גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים: זוג שני ב 59.90 ₪
רשת נעלי גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים במסגרתו,...
דילוג לתוכן