חוויות האקסטרים הטובות בעולם

חוויות האקסטרים הטובות בעולם
קרדיט PIXABAY

כולם אוהבים לטוס לחו"ל, אבל הסיבות והמטרות משתנות מאדם לאדם. יש אנשים שטסים כדי לאכול, אחרים מתרגשים להכיר תרבויות חדשות ואנשים מסוימים אוהבים בעיקר לעשות שופינג. הרשימה עוד ארוכה, אבל אנחנו פה בשביל חובבי האקסטרים והאדרנלין.

חשוב להזכיר שאם אתם טסים למדינה אחרת כדי לבצע פעילויות אקסטרים, חשוב לרכוש בטיחות נסיעות לחו"ל מתאים, שיגן עליכם מפני תרחישים לא נעימים שעלולים להתרחש. אלה כמה מפעילויות האקסטרים הכי טובות וחווייתיות ברחבי העולם:

טיפוס למאצ'ו פיצ'ו, פרו

מאצ'ו פיצ'ו הוא אתר עתיק, שהיה פעם ביתה של תרבות קדומה בשם אינקה. זה מקום יפהפה, ולא סתם הוא מאוד מפורסם, אבל אנחנו בכלל רוצים לספר לכם על הדרך אליו.

האתר נמצא בהרי האנדים והגעה אליו דורשת טיפוס לא קצר. ניתן להגיע למקום ממנו מתחילים לטפס באוטובוס, אבל לאוהבי האקסטרים יש אפשרות הרבה יותר מעניינת: חמישה ימים טרק, שכולל בין השאר גם נסיעה באופניים, לאורך שביל האינקה.

שחייה בשונית המחסום הגדולה, אוסטרליה

אם אתם חובבי צלילה ושנורקלים. אתם חייבים לחוות את זה לפחות פעם אחת במהלך החיים. באתר המפורסם שוכנים יותר מ-400 סוגי אלמוגים ולמעלה מ-1,500 זנים של דגים, ולמרבה הצער, עולם הטבע המופלא הזה הולך ונעלם, "הודות" לתופעות רעות, כמו ההתחממות הגלובלית, כך שאין זמן טוב יותר לחזות בו מאשר ההווה (או העתיד הקרוב). אם אתם מחליטים ללכת על זה, תתאימו ביטוח נסיעות לחו"ל לטיסה הארוכה ולאופי הפעילות.

ספארי באוקבאנגו דלתה, בוטסואנה

אם אתם מחפשים הרפתקאות, אנחנו בטוחים שכבר חשבתם על ביקור בספארי באפריקה, אבל יש המון כאלה, וקשה לבחור ביניהם.

האתר הזה בבוסאונה הוא אפשרות מעולה, גם אם מעולם לא הייתם בספארי וגם אם אתם מנוסים. תמצאו בו טבע פראי עשיר, הרים ועמקים. הדרך הכי טובה להתרשם ממנו היא באמצעות קאנו, עליו שטים כדי לצפות ממש בקרוב בבעלי חיים כמו פילים, אנטילופות, צ'יטות ועוד המון אחרים. בספארי שלל אפשרויות לינה, כולל לודג' מפנק, עם סוויטות ובית מעץ ללינה מתחת לכוכבים.

קפיצת באנג'י מעל נהר הקווראו, ניו זילנד

אי אפשר לערוך רשימה של תיירות אקסטרים, מבלי להזכיר אתרי באנג'י. זהו אחד המומלצים ביותר שבהם, ומבקרים בו מדי שנה כמעט 40 אלף אנשים. הם מגיעים לשם כדי לקפוץ מגשר בגובה כמעט 43 מטרים. גם אתם רוצים?

קמפינג באנטארטיקה

קשה לחשוב על יעד יותר אקסטרימי מיבשת, אשר מכוסה בקרח ושבחלקה הגדולה מעולם לא דרכה כף רגל אנושית. זהו מקום מיוחד מאוד, עם טבע שלא תראו בשום מקום אחר, ותופתעו לגלות שיש המו פעילויות שניתן לעשות בו – שיט, טיול מערות, טבילה במעיינות ועוד.

כדי להגיע לשם, תצטרכו לעבור דרך פונטה ארינאס שבצ'ילה, משם תמשיכו בטיסה. בשום אופן אל תעשו את זה בלי ביטוח נסיעות לחו"ל שיגן עליכם מהסכנות השונות.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן