חדש מטבעול: מגוון מוצרים למנגל הצמחוני ביום העצמאות 2022

חדש מטבעול: מגוון מוצרים למנגל הצמחוני ביום העצמאות 2022
צילום סטודיו מרחב

לאור העלייה בביקוש למוצרי מזון מן הצומח, טבעול משיקה לקראת יום העצמאות מגוון מוצרים למנגל הצמחוני לראשונה בישראל: טבעול מרחיבה את סדרת סנסשיונל (Sensational) ומשיקה את סנסשיונל נקניקיות צמחוניות

יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל מתקרב ובו רבבות ישראלים יצאו לחגוג עם מנגלים ו"על האש" בחיק הטבע עם המשפחה והחברים. בשנים האחרונות עלתה המודעות להפחתת צריכת בשר ורבים מחפשים פתרונות אטרקטיביים למנגל צמחוני וטבעוני.

בכדי לתת מענה לקהל צרכנים זה, לקראת יום העצמאות הקרוב, מציעה טבעול מגוון רחב של מוצרים למנגל צמחוני עשיר ומגוון ללא פשרות: טבעול משיקה לראשונה בישראל את סנסשיונל נקניקיות צמחוניות, המעניקות חוויה איכותית של בשר ללא בשר. הנקניקיות בשרניות ועסיסיות, בעלות ריח וטעם המעניקים חווית בשר אולטימטיבית, ללא בשר. נקניקיית סנסשיונל בעלת טעם ומרקם של נקניקיות איכותיות ומתאימות להכנה בצלייה על מחבת או במנגל.

צילום סטודיו מרחב

נקניקיות סנסשיונל מצטרפות למגוון הקיים בסדרה: סנסשיונל בורגר צמחוני במתכון חדש ומשופר, סנסשיונל טחון צמחוני המאפשר הכנת מגוון מנות וסנסשיונל נתחי סויה דמוי עוף.

כמו כן, במיוחד ליום העצמאות טבעול מרחיבה את מגוון דמויי הבשר ומשיקה עוד שלושה מוצרים חדשים בסדרת דמויי הבשר: נקניקיות טבעוניות עם מתכון חדש ומשופר וכ-9 גרם חלבון במנה (תכולה: 490 גרם), בורגר חלפיניו שחוזר למדף, בעל טעם ייחודי וחריף וכ-12 גרם חלבון במנה (תכולה: 420 גרם) ובורגר פטריות איכותי בדומה לבורגרים במסעדות עם 4 גרם חלבון במנה (תכולה: 480 גרם).

צילום סטודיו מרחב

לדברי בשמת שדה, מנהלת פעילות טבעול: "בשנים האחרונות נרשמה עלייה משמעותית בישראל במספר האנשים המגדירים את עצמם כמפחיתי בשר, צמחונים וטבעונים. יום העצמאות, חג המנגלים, זו הזדמנות נהדרת לגוון ולהרחיב את חווית 'על האש' והאירוח עם מגוון מוצרי טבעול המאפשרים חוויה של בשר ללא בשר, העומדים בכל הפרמטרים החשובים: טעם, איכות הרכיבים ובערכים התזונתיים – גם לעומת בשר וגם לעומת מוצרים אחרים בקטגוריה. הצרכן לא צריך להתפשר יותר, כאשר הוא בוחר להפחית בבשר מן החי, ויכול להנות מחוויית בשר עסיסית וטעימה. אנו נמשיך לפתח, לשדרג ולהציע לצרכנים מוצרים מגוונים ואטרקטיביים ומאחלים לכולם חג עצמאות שמח ומנגל טבעולי מגוון וטעים".

מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
דילוג לתוכן