חדש – לייבא מטורקיה במחירים של סין

חדש – לייבא מטורקיה במחירים של סין
תמונות יח"צ

שוק הייבוא והייצוא בישראל הולך ומתפתח מדי שנה. אם לפני עשור ויותר אנשים לא היו מוכנים לשמוע על הזמנות מחו"ל הרי שכיום כולם מבצעים הזמנות מחו"ל ובכמויות גדולות וכמעט לכל דבר. ישנם עדיין מוצרים רבים שישראלים מעדיפים לקנות בארץ וזאת בשל עלויות גבוהות או זמן המתנה רב למשלוחים ומעדיפים לשלם את אותם הסכומים כאן בארץ ולקבל את הסחורה במהירות. אם כמובן הייתה להם את האפשרות לקנות גם את המוצרים הללו במחירים מוזלים משמעותית, לקבל תמיכה בעברית מחברה ישראלית ולקבל את המשלוח במהירות אז הם היו מעדיפים להזמין את המוצרים הללו אונליין גם כן. אנו מדברים כמובן על פרטי דקורציה לבית, על דלתות, על מוצרי פרזול שונים, שיש, עץ וחומרי גלם נוספים שמשתמשים בהם לבנייה, שיפוץ ושדרוג הבית.

בוריס וולפמן משנה את כללי המשחק

בוריס וולפמן הוא יזם ואיש עסקים ישראלי בעל מוניטין בינלאומי בתחום השיווק, הייבוא וההפצה. חברתו של בוריס Royal Innovative מייצרת, מייבאת ומשווקת לכל רחבי העולם ומנקודות שונות ברחבי העולם, החל ממתכות, דרך מוצרי מזון, ירקות בכמויות גדולות ממפעלי החברה והשטחים החקלאיים בטורקיה ועוד. לאחרונה החל בוריס לקדם ייבוא מוצרים מטורקיה לישראל באמצעות החברה שלו במטרה לשנות את השוק בכל מה שקשור לייבוא מוצרים לישראל. כיום תוכלו לשדרג את הבית שלכם עם מוצרים שעד כה לא הייתם מעלים על דעתכם להזמין אונליין אולם תוכלו לחסוך בין מאות לאלפי שקלים בהזמנה זו.

ייבוא מוצרים לשדרוג הבית בלי לשם יותר

חברתו של בוריס וולפמן החלה לייבא מטורקיה לישראל דלתות, פרזולים, מרצפות, פרגולות, חיפויי שיש, כלים סניטרים ועוד אינספור דברים נוספים ברמת איכות מאוד גבוהה ואף יוקרתית במחירים כמו של סין. כאשר אנו מזמינים מסין אנו דואגים לאיכות המוצר בדרך כלל אולם כאן הבעיה נפתרת כיוון שמדובר במוצרים איכותיים ברמה גבוהה כאשר חברתו של בוריס חותכת לכם בעלויות וחוסכת לכם עוד שורה או שתיים בתיווך עד שהמוצר מגיע אליכם כצרכנים. כעת תוכלו לקנות ישירות מהיבואן לצרכן. הבעיה הנוספת שעשויה לעלות לראשכם היא זמן המשלוח… כלומר, אם אתם רוצים לבנות את הפרגולה לפני החג או לשפץ את המטבח וזקוקים לשיש בדחיפות – אתם לא תחכו עכשיו מספר שבועות או חודשים עד שהמוצר יגיע – גם את זה בוריס פותר לכם!

יתרונות יבוא המוצרים מטורקיה לישראל דרך Royal Innovative

  • מגוון רחב של מוצרים לשדרוג הבית. כאלה שהייתם רגילים עד היום לקנות בישראל או ממפעל באזור תעשייה – כיום תוכלו לקנות אותם ישירות מהיבואן לצרכן ולחסוך כסף רב.
  • מחירים נמוכים למוצרים מאוד איכותיים. כמו לקנות בסין.
  • ייבוא מטורקיה לישראל – משלוח מהיר מאוד, בוודאי בהשוואה למשלוחים מסין.
  • מתאים בכמויות גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקים.
  • אנשי קשר דוברי עברית נמצאים במקום לקבל את ההזמנות שלכם ולענות לכם על כל שאלה.

לקנות כחול לבן

כולנו רוצים לפרגן לחברות כחול לבן וכאשר אנו מזמינים מחו"ל אנו בדרך כלל רוכשים מחברות זרות. חברת Royal Innovative של בוריס וולפמן הינה חברה כחול לבן הפועלת גם בישראל וגם במדינות רבות בעולם, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים לנקודות שונות ברחבי העולם וכעת גם לישראל. 

החברה החליטה לסייע לצרכנים בישראל לחתוך משמעותית בעלויות הייבוא של מוצרים לבית ולבניין ולנצל את קשריה מעבר לים כדי לספק לצרכנים ישראלים מוצרים איכותיים במחירים מוזלים ובמשלוחים מהירים יותר מאשר אלה המגיעים מאזור המזרח. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר החברה או להתקשר וללמוד יותר אודות המוצרים שתוכלו להזמין במחירים מוזלים במיוחד לשדרוג הבית שלכם.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן