חדש בביסלי: מוצרים חריפים בטעמים חדשניים

חדש בביסלי: מוצרים חריפים בטעמים חדשניים
קרדיט צילום: סטודיו אסם

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה שני טעמי ביסלי חדשים, מסקרנים וחריפים במהדורה מוגבלת, בדרגות חריפות שונות כך שכל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיף. האם אתם כאלו של חריף מאוד או שאוהבים יותר את הצד הפיקנטי-חרפרף? לא משנה איזה חריף אתם, בטוח שאת המהדורה הזו תאהבו במיוחד! ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון חריף.

מהדורת החריפים של ביסלי מאופיינת בטעמים עוצמתיים ומיוחדים, בצורת צינורות שיוצרת מרקם קראנצ'י במיוחד. לכל טעם עוצמת חריפות משתנה שמסומנת בלהבות על גבי האריזה כאשר טעם החלפיניו הוא פיקנטי (להבה אחת) ואילו שאטה לימון הוא חריף (3 להבות). האריזות עוצבו בצורה צעירה ובועטת כך שהן צבעוניות ומטאליות באופן שבולט מאוד על המדף.

בשנים האחרונות, טרנד החריפות צובר תאוצה והצרכן הישראלי ובייחוד בני נוער מחפשים מוצרים חריפים, חדשים ומרגשים. לכן ביסלי החליטו להתחבר לטרנד ולהשיק הקיץ מהדורת ביסלי בשתי דרגות חריפות כך שכל אחד יכול למצוא את החריפות המתאימה לו – נועזי החריף ואלו שאוהבים פיקנטי. המהודרה החדשה מצליחה לחדש ברמת החוויה הסנסורית ומגיעה לייצר רעש וריגוש.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. אנו באסם קשובים לצרכנים ומחפשים תמיד את הטרנדים החמים כדי להעניק לצרכן טעמים חדשים, עצמתיים ונועזים. בחרנו בטעמים מעניינים וחדשניים של חלפיניו ושאטה לימון שקיבלו ציונים גבוהים מאוד במבחני הטעימה".

מהדורת ביסלי מדרג חריפות תוצע על המדפים החל מחודש יוני, באריזות 60 גרם, כשר פרווה – בהשגחת בד"צ – העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית שדרות.
ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

קרדיט צילום: סטודיו אסם
מאמרים נוספים
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
תורמים לעוטף: רשת קניוני עופר במהלך גיוס תרומות לטובת קהילת יישובי העוטף במסגרת הפעילות: רוכשים חולצת טי שרט עוטף otef 🖤 אופנתית ב 30 ₪ בלבד וקניוני עופר יכפילו את סכום התרומה
לרגל יום העצמאות ה 76 של מדינת ישראל, קניוני עופר...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
רשת SACARA מרחיבה את קולקציית הבשמים ומשיקה: סדרת בשמים לנשים בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם
הסדרה החדשה כוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19 אחרי...
מבצע קיץ ברשת האופנה לי קופר: פריט שני ב 50% מקולקציית הקיץ החדשה
רשת חנויות האופנה לי קופר יוצאת במבצע חסר תקדים על...
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
דילוג לתוכן