חברת "אחוה" משיקה מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל

חברת "אחוה" משיקה מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל
צילום יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי חלוה חדש המצטרף לסדרת חטיפי החלוה המצליחה של החברה: חטיפי חלוה 50% שומשום בטעם וניל. מארז חטיפי החלוה החדש כולל 12 חטיפי חלוה אישיים, במשקל של 25 גרם לחטיף, סה"כ 300 גרם המארז. החטיפים עשויים מ-50% שומשום, הנטחן לטחינה גולמית, והם מכילים כמות גבוהה של חלבון, 13 גרם חלבון ל- 100 גרם. החטיפים משווקים במארז חדש ומהודר ומצטרפים למארז חטיפי החלוה בטעמים של אחוה ולמארז חטיפי החלוה ללא סוכר, הנחשבים לחטיפי החלוה הנמכרים בישראל.

חטיפי חלוה נחשבים למתוקים מהטבע, היכולים לשמש פתרון נהדר כקינוח או כנשנוש מתוק במהלך היום. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי חלוה של אחוה הם פתרון נהדר להנאה מתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ – 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה או הלימודים, או לצד שתייה חמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.
חלוה אחוה נחשבת לחלוה הנמכרת ביותר בישראל. החברה הנה מובילת הקטגוריה ומחזיקה בנתח שוק כספי של מעל ל- 55%, הובלה עליה היא שומרת לאורך שנים ארוכות.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 300 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

צילום יעל האן
מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
דילוג לתוכן