השכרת רכב בנמל התעופה בן גוריון – מה חשוב לדעת

השכרת רכב בנמל התעופה בן גוריון – מה חשוב לדעת
צילום Pixabay

שכירת רכב כבר מזמן אינה אירוע מיוחד שיש להתכונן אליו באופן יוצא דופן; בטח ובטח שאין מדובר במעמד השמור לתיירים או לאנשי עסקים אמידים או בכירים. שכן, מדובר בפעולה שהפכה מזמן לשגרתית ולכמעט יומיומית – לא רק בקרב עשירים, אלא בקרוב קבוצות שונות באוכלוסיה. כמה טוב שאנו חיים בעידן המציע אפשרויות רבות כל-כך לחיים נוחים ופשוטים יותר.

השכרת רכב בנמל התעופה בן גוריון – מה חשוב לדעת
צילום Pixabay

מלבד אנשים פרטיים הזקוקים מעת לעת לשירותי השכרת רכב בנתב"ג או במקומות אחרים, ישנן גם חברות הזקוקות לרכב או רכבים לטובת פעילות שוטפות (חברות שירות, למשל) ומעדיפות להשכיר רכב מחברה קבועה, במקום לרכוש רכב ולדאוג לתחזוקה שוטפת שלו, שלא לדבר על רכישת צי רכב שלם ותחזוקתו.

כאמור, גם אנשים פרטיים הזקוקים לרכב מפעם לפעם מבינים כי מבחינה כלכלית עדיף פעמים רבות לשכור רכב על פני לרכוש אותו. אנשים שאוהבים לתכנן ולצאת לטיולים זקוקים לעתים קרובות לרכב גדול המתאים יותר לטיולים ולנשיאת מסע וציוד, בשונה מהרכב הפרטי המשמש אותם ביומיום לצרכי עבודה, משפחה ונסיעות שגרתיות שונות. גם אנשים המשתמשים ברכב לצרכי הובלות עתיים (למשל, במסגרת מעברי דירה) עשויים למצוא את פתרון השכרת רכב מסוכנות רכב כפתרון משתלם ועדיף משמעותית על החלופה של החזקת רכב משלהם (או שימוש ברכבם הפרטי, הקטן והקומפקטי, לטובת שינוע ציוד כבד וגדול, מה שעשוי להתברר כמשימה בלתי אפשרית, או בלתי נוחה בעליל). ישנם גם מקרים בהם אנשים מעוניינים לשכור רכב באופן חד-פעמי כחלק ממסע פרסום ציבורי, במסגרתו הם מעוניינים להיראות "טוב" – עם מראה הכולל רכב יוקרה שאינו משמש אותם ביומיום.

סוכנויות להשכרת רכב נושאות בתפקידים שונים, כולל חידוש והחלפה של צי הרכב במועדים קבועים. הן עושות זאת על-ידי מכירת הרכב ששימש אותן במשך תקופת מה – ורכישת רכב חדש במקומו. מכירת רכב ששימש להשכרה או ליסינג היא אחד מתחומי רכישת הרכב הצוברים פופולאריות בימינו. ישנם הטוענים כי תחום זה הוא בעל השפעה משמעותית על שוק הרכב בכלל, לרבות רמת המחירים שלו. מכירה של רכב משומש נעשית על-ידי חברת ההשכרה, בין אם בצורה שוטפת ובין אם בצורה מרוכזת ותמיד מושכת אליה את עיניהם של אלו המעוניינים לסגור עסקה טובה ומשתלמת בעולם הרכב.

מכירת רכב משומש על-ידי חברה להשכרת רכב זוכה פעמים רבות לקהל נלהב, שמבקש לרכוש מציאות – הווה אומר, רכב במצב טוב, ולמכור אותו במחיר גבוה יותר (או פשוט לנהוג בו וליהנות ממנו); בדרך כלל מדובר בעסקה מעולה עבור שני הצדדים. מלבד זאת, מכירת רכב חדיש על-ידי חברות רכב מושפעת גם מנתונים וממספרים שונים הצפים ונעים להם בעולם השכרה הרכב. מכירת רכב מהשכרה או מליסינג מושפעת גם מנתוני מכירה של יבואנים – וניתן להבין מזאת שמדובר על מדדי השפעה הדדים המעצבים יחד את מחירי השוק וצורת השוק כפי שאנו מכירים אותו כיום.

חברות השכרת רכב יודעות לזהות ולהכיר צרכים של לקוחות; הן מחזיקות ומתחזקות צי רכב מגוון המסוגל לענות על דרישות שונות של לקוחות. חברת רכב שלקוחת עצמה ברצינות מבינה את החשיבות שבשימור לקוחות, ועל כן תעשה כל שביכולתה על מנת לשמר איכות שירות ואיכות מוצר. מסיבות אלו, מוכנות החברות להשכרת רכב לגוון ולהתגמש – זאת בהתאם לדרישות הלקוחות, שעשויות אף להשתנות מסיבות שונות. חברות השכרת רכב מודעות לתחרות הבלתי מתפשרת בעולם ההשכרה והמכירה של רבים ועל כן עושות מאמצים כבירים לשימור הלקוחות ושימור ערך המוצר שהן מציעות ללקוח; הן עושות זאת באמצעות הנחות, מבצעים, שדרוגים, הטבות, שירותים מסוימים ללא תשלום ועוד.

נוסף על אלו, חברות השכרת רכב המכבדות את עצמן יודעות כי יש לנקוט בצעדים נוספים סביב המטרה העיקרית (שהיא השכרת רכב) על מנת שהעסק יהיה רווחי, איתן ובר קיימא. מסיבות אלו מציעה החברה האידיאלית שירותים נוספים ללקוחות, כדוגמת ליסינג לזמן מוגדר מראש, ליסינג תפעולי ואופני השכרה נוספים, המיטיבים עם הלקוח – ובסופו של דבר מניבים לחברה לקוחות נוספים והכנסות רבות יותר.

השכרת רכב בנתב"ג היא יישום אפשרי אחד בעולם השכרת הרכב בישראל. זוהי אפשרות שעל כל מי שנוסע לחו"ל לקחת בחשבון, שכן היא מאפשרת תנאים נוחים וטובים יותר לשיבה ולהתאקלמות מחדש בארץ, לאחר ימים של מסע.

מאמרים נוספים
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
מערכות מיזוג אוויר, הנדסאי קירור ומיזוג אוויר
מהנדס מערכת מיזוג אוויר- כל מה שאתם צריכים לדעת מהנדסי HVAC...
קלפי יוגה
יש מי שטועים לחשוב כי יוגה מיועדת למבוגרים בלבד. אז...
רומנטיקה מתאימה לכל מקום יוקרתי
יש מקומות שאפשר לשדרג מיד בכמה אמצעים מעניינים שנותנים אווירה...
מטבח בעיצוב כפרי שייצור קסם מיוחד בבית שלכם
אין הרבה סגנונות עיצוב למטבחים שמעוררים תחושת חמימות וקסם ביתי...
פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני
בעולם החדשני בו אנחנו נמצאים פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני...
Valentine's Day
יום האהבה זהו יום בו אנו רוצים להראות ליקירינו כמה...
סוגי מקררים שניתן למצוא בבתי עסק שונים
מאכלים ומשקאות רבים ניתן לאחסן מצוננים בלבד, ולעתים קרובות היקף...
דילוג לתוכן