הקשר בין משחקי ילדים לשלדים: לקראת המעבר לשעון חורף 2023, מהן המגמות הבולטות בשוק שעוני היד?

הקשר בין משחקי ילדים לשלדים: לקראת המעבר לשעון חורף 2023, מהן המגמות הבולטות בשוק שעוני היד?
צילום: יחצ

לקראת בוא החורף שמתקרב, רבים עושים סדר בארונות ומחליפים את המלתחות הקיציות באלה החורפיות. חוץ מהמעילים, הצעיפים והסוודרים, תופסות את מקומן קולקציות החורף בתחום שעוני היד, מהם הטרנדים הכי חמים לחורף הקרוב בתחום שעוני היד? איזה שעון מתקשה לקבל החלטות? איזה שעון מספק הצצה ל"מאחורי הקלעים", ומה הקשר לשוקולד? אלו הם רק חלק מהטרנדים והמאפיינים שיחממו לנו את הידיים החורף הקרוב

אן דן דינו- כסוף או זהוב?
שעונים זהובים וכסופים היו כאן משחר ההיסטוריה של השעונים, וזה לא במקרה: מדובר בגוונים שמתאימים לכל לוק, מופנים לכל המגדרים ומעניקים תחושת יוקרה ואלגנטיות לכל מראה. אחד הטרנדים הכי בולטים משלב את הצבעים המתכתיים הקלאסיים שאף פעם לא יצאו מהאופנה. שני הגוונים מחמיאים אחד לשני ומאפשרים שילוב עם תכשיטים כסופים וזהובים.

עושה חשק לשוקולד
לא משנה אם תקראו לזה צבע אדמה או שוקולד, הצבע החום הוא ללא ספק השחור החדש. אחד מהטרנדים שנראה בחורף הקרוב הוא שעונים בגווני חום שונים. הצבע העמוק מעניק טוויסט עשיר ויוקרתי לכל לוק ומגיע בול בזמן לחורף, כשצריך קצת תחושה של חמימות.

כל שעון בצבע
בין אם מדובר בטבעות עם אבנים צבעוניות, בנעליים ססגוניות או בעניבה פרחונית, אין כמו זריקת צבע בלוק שכולו צבעים ניטרליים. אותה הצבעוניות שאפשר לפגוש במלתחה, מגיעה לביקור במגירת השעונים עם צבעים בולטים, משמחים ומלאי חיים. אם בעבר שעון נתפס כפריט "רשמי" שצריך להיות בעל מראה אחיד, כיום הטרנד החדש מאפשר למעצבים "להתפרע" ולספק שעונים יוצאי דופן.

מה הקשר בין שלד לשעון?
מכירים את ההתרגשות הזאת של לבקר על הסט מקרוב ולראות איך עשו את הסרט האהוב עליכם? או להתבונן מקרוב בשף שמכין מנה משובחת? שלא לדבר על ברי המזל שזוכים לראות מבפנים את תא הטייס… יש משהו שקוסם לנו ב"מאחורי הקלעים".
הקסם הזה מגיע גם לאופנה ובפרט לתחום השעונים. שעוני הסקלטון (שלד) הם שעונים מכאניים שמאפשרים לעונדים לצפות במנגנונים של השעון, אם תרצו, 'מאחורי הקלעים' של השעון.

ההכלאה המושלמת בין צמיד לשעון
שעונים הם מזמן לא רק כאן בשביל להראות את השעה. הם הפכו עם הזמן לסמלי סטטוס ולפריטי אופנה לכל דבר. אחד מהטרנדים הכי חמים בשנים האחרונות מסרב לעזוב גם החורף הזה: רצועות מש. הטרנד מציע אלטרנטיבה לחוליות, לסיליקון ולעור, עם מרקם ומראה מאוורר וצעיר של רשת ומהווה סוג של הכלאה בין צמיד לשעון. חוץ מהמראה הצעיר, רצועות המש מוכרות בשל נוחותן, ויכולתן להיות עמידות אך גם מאוד גמישות בו זמנית. העמידות והגמישות מאפשרות התאמה מיטבית למפרק כף היד לפי הצורך.

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

מאמרים נוספים
חבילת ספיישל על האש ליום העצמאות!
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
תורמים לעוטף: רשת קניוני עופר במהלך גיוס תרומות לטובת קהילת יישובי העוטף במסגרת הפעילות: רוכשים חולצת טי שרט עוטף otef 🖤 אופנתית ב 30 ₪ בלבד וקניוני עופר יכפילו את סכום התרומה
לרגל יום העצמאות ה 76 של מדינת ישראל, קניוני עופר...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
רשת SACARA מרחיבה את קולקציית הבשמים ומשיקה: סדרת בשמים לנשים בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם
הסדרה החדשה כוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19 אחרי...
מבצע קיץ ברשת האופנה לי קופר: פריט שני ב 50% מקולקציית הקיץ החדשה
רשת חנויות האופנה לי קופר יוצאת במבצע חסר תקדים על...
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
דילוג לתוכן