המותג Lee cooper משיק: הפריטים הבולטים לחורף 2024

המותג Lee cooper משיק: הפריטים הבולטים לחורף 2024
צילום: שי תמיר

המותג הבריטי לי קופר משיק קולקציית ג'ינסים לנשים ולגברים, לצד מגוון פריטים פונקציונאליים אופנתיים, הבולטים לחורף 2024 המבוססים על סגנון שונים.

בקולקציית הנשים והגברים מבחר מידות וגזרות מדויקות, מסקיני עד אוברסייז, המתאפיינת בפריטי דנים כמו מכנסיים, ג'קטים, חולצות מכופתרות, שמלות ומחוכים, לצד פריטים במראה אלגנטי ויום-יום, כמו חליפות, מעילים, טי-שרטים, דגמ"חים, טרינינגים, בשילוב אפקטים כמו שטיפות, צבעים מונוכרומטיים, הדפסים, טקסטורות וסוגי בד כגון עור, ניילון, סריג ועוד.

קולקציית הג'ינסים – הבסיס והקו המנחה של הקולקציה, אשר ממשיכה את האופי האייקוני למול חידוש מתמיד ועדכניות. קולקציה זו מתבססת על דגמים מבדי לייקרה בעלי שטיפות כהות, גזרות קלאסיות בעלות רגל צמודה, בעיקר מיקוד בגזרת מרטין סלים. בנוסף, קיימים בקבוצה דגמים מבדי ג'וג נוחים במראה ג'ינס. הקבוצה שומרת על האופי של הג'ינסים הקלאסיים המזוהים ביותר עם המותג. הקבוצה השנייה מתאפיינת בשטיפות בהירות יותר, דגש על אבזור מטאלי חדש ודומיננטי, קרעים ושפשופים. מראה מעודכן יותר אשר שואב השראה מהטרנדים העדכניים ביותר וממה שקורה היום בתצוגות האופנה ועולם הג'ינס, ובאה לידי ביטוי בעיקר בגזרת קולין.

צילום: שי תמיר

קבוצת השחור לבן WHITE& BLACK – מציעה פרטי מפתח למלתחה חכמה בצבעוניות קלאסית של שחור ולבן אשר יכולים להשתלב בכל לוק. קטגורית הטופים מציעה מגוון של גזרות ודפוסים, מחולצות טי מודפסות חולצות ארוכות סוודרים ומעילים קלים בשילוב דפוסים מינימליסטים ופשוטים, אשר יכולים להתמזג בקלות בכל לוק. נותן מענה קז'ואלי ויום יומי למגוון סגנונות עם דגש על בדים איכותיים, ייחודים ומגוונים.
בקטגוריות הטופים ישנן חולצות קצרות וארוכות בשחור ולבן כמו גם סווצ'רטים עם דפוסים ורקמות, ג'קטים קלים ובנוסף מעיל עור קלאסי ומדויק. בקטגוריית המכנסיים ישנם מכנסי טרנינג קלאסיים ויומיומיים, מכנסי כותנה ודגמ"חים שמשלימים כל לוק.

צילום: שי תמיר

הקבוצה הטבעית NATURE – שואבת השראה מהאסתטיקה של בגדי טיולים אשר תופסת מקום מרכזי וברלוונטיות גם בג'ונגל העירוני. הקולקציה שאבה השראה מטיול ספציפי – ההר הגבוהה ביותר שאפשר לטפס עליו באנגליה ה- Scafell Pike אשר מגיע לגובה 987 מטרים.הרעיון המרכזי הוא יצירת מלתחה פונקציונלית ופרקטית, יחד עם הדפסות וגרפיקה בתוספת עומס של כיסים ואביזרים כמו באקלים, שרוכים עבים וקליפסים.
בקטגוריית הטופים, ישנן גזרות נינוחות מבד כותנה מוברש ורך, סווצ'רטים במגוון שטיפות במראה לא אחיד, חולצות מכופתרות, ג'קטים מניילון ומעילים ארוכים. פריטים אופנתיים וחדשים בדפוסי קומופלאג', חולצות עליונות ומעילים עמוסי כיסים למול פריטים קלאסיים, סריגים מוויסקוזה וחולצת פלנל. קטגוריית המכנסיים שואבת השראה מבגדי הטיולים הפרקטים. דגמ"חים עם ריבוי כיסים שאפילו יכולים להתקצר, חגורות וסטופרים בגזרות מעודכנות ונינוחות, בפלטה צבעונית הנעה בין אפורים, צבעי חאקי והסוואה לגווני חול, וכחול נייבי, במגוון טכניקות צבעיה חדש. דגש מיוחד לטקסטורות בדים ושימוש בבדים עמידים ועבים כמו ניילונים, שארלינג, דרלים וריפ סטופ, ובטכניקות דפוס בצבעי טון על טון שכוללות שימוש ברקמות ופאצ'ים.

צילום: שי תמיר

הקבוצה הצבעונית DIGITAL – מגיעה מהעולם הדיגיטלי החדש- המטא וורס, המייצג את העולם הווירטואלי אשר מרחיב את התודעה ומייצר אסתטיקה חדשה של עולם אחר. עולם המורכב ממרחבים דיגיטליים חלומיים מעל למציאות, המספקים השראה לעיצובים חדשים ומלהיבים. כל זאת בא לידי ביטוי בקולקציה על ידי דפוסים בצבעוניות מעולם הדיגיטל, מוטיבים תלת ממדים וטכניקות דפוסים מבריקים, פלסטיים ומטאלים מגוונים וחדשנים. כמו כן, נעשה שימוש בבדים חדשים וייחודיים. קטגוריית הטופים מציעה מגוון רחב, תוך שימור הגזרות הקיימות והתמקדות והעמקה בגזרת הסלים בחולצות קצרות, ארוכות ובחליפות משלימות ועדכניות. נוסף על כך, קיימים גם פריטים בגזרות חדשות נינוחות ואופנתיות. נעשה שימוש בבדים חדשים לחולצות אינטרלוק לייקרה בגימור סיליקון ופרנץ טרי ובג'קטים- ג'קטים קלים ומעילים נפוחים מבדי ניילון טקסטוריאלים. קטגוריית המכנסיים מציעה מגוון גזרות. דגמ"חים ומכנסיים בגזרה קלאסית אשר מגיעים עם אבזור מטאלי יוקרתי ועם דפוסים במגוון צבעים. מכנס קלאסי שמתאים גם ללבוש יומיומי וגם לערב.

צילום: שי תמיר

טווחי מחירי קולקציית חורף 24:

ג'ינסים: החל מ 179 שח
טי שרט: החל מ 129 ₪
חולצות אריג: החל מ 199 ₪
סווטשרטים: החל מ 199 שח
סריגים: החל מ 199 ₪
מעילים וז'קטים: החל מ 199 שח
שמלות : החל מ 199 שח ₪

ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין

מאמרים נוספים
חבילת ספיישל על האש ליום העצמאות!
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
סנדל או נעל?
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בהנעלת נוחות לנשים ולגברים ומייבאת...
תורמים לעוטף: רשת קניוני עופר במהלך גיוס תרומות לטובת קהילת יישובי העוטף במסגרת הפעילות: רוכשים חולצת טי שרט עוטף otef 🖤 אופנתית ב 30 ₪ בלבד וקניוני עופר יכפילו את סכום התרומה
לרגל יום העצמאות ה 76 של מדינת ישראל, קניוני עופר...
לעצמאות: מצית זיפו פטריוטי
מותג המצתים האמריקאי ZIPPO המתמחה במציתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות...
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים
רשת H&O משיקה את קולקציית קיץ 2024 לילדים, של מותגי...
על רקע גל עליות מחירי המזון שלאחר הפסח חברת אחוה בפנייה לשר הכלכלה: "הוצא אותנו מהרשימה השחורה – אנו המותג הזול על המדף"
החברה טוענת כי שיעור ההנחה שהיא מעניקה לטחינה גבוה יותר...
רשת SACARA מרחיבה את קולקציית הבשמים ומשיקה: סדרת בשמים לנשים בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם
הסדרה החדשה כוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19 אחרי...
מבצע קיץ ברשת האופנה לי קופר: פריט שני ב 50% מקולקציית הקיץ החדשה
רשת חנויות האופנה לי קופר יוצאת במבצע חסר תקדים על...
מבצע קיץ ברשת לי קופר קידס: פריט שני ב- 50% מקולקציית קיץ 2024
רשת האופנה לילדים: לי קופר קידס במבצע קייצי על הקולקציה...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
דילוג לתוכן