המדריך הגדול לקניות לחג השבועות

המדריך הגדול לקניות לחג השבועות
צילום: ישראל כהן

אז תכננתם לפרטי פרטים את הארוחה החלבית לשבועות – איזה פסטה מגישים, כמה סלטים ילוו אותה, ואילו קינוחים יהיו מפוזרים על השולחן. אבל מה עם שאר הפרטים החשובים של החג? מתנות לאורחים, עיצוב השולחן, ואפילו – מה תלבשו. לשמחתכם, החלטנו לאגד את כל מה שתצטרכו לחג הקרוב לתוך כתבה אחת.

לפני הכל, בגלל שהזכרנו את האוכל, שבועות הפך בשנים האחרונות לשם נרדף לחג האפייה ועבור משפחות רבות הוא מספק הזדמנות לשדרג את התנור הביתי. אם בעבר כלל התנור הביתי 5 תוכניות בישול, טמפרטורת שיא של 250 מעלות צלזיוס ושני צבעים לבחירה, תנורי הבישול והאפייה העכשוויים הפכו לעולם שלם של אפשרויות הכולל תוכניות שף, פונקציות מתקדמות, כאלו שמחוברים לאפליקציה או כאלו שעוצבו על ידי בתי עיצוב נחשבים. אז הנה כמה חידושים בסצנת התנור הביתי.

טיגון באוויר חם: לאחר הצלחתם של סירי הבישול ללא שמן אשר מאפשרים להנות מטעמו של אוכל מטוגן גם ללא טיגון של ממש, תנורים חדשים מאפשרים פונקציה לטיגון באוויר ומאפשרים לפנות את המקום של סיר הטיגון מארון המטבח או מהשיש. בנוסף לפונקציה הייחודית מציעים חלק מהתנורים פונקציות מתקדמות נוספות: תנור ה-AIFRYER של Küppersbusch למשל, כולל גם פונקציית צליית בשרים, פונקציית אפיית לחם, ופונקציות נוספות שחוסכות את הצורך במכונה לאפיית לחם, מכשיר גריל ועזרי בישול אחרים.

תנור ביתי שמגיע לחום גבוה: לעומת התנורים הביתיים הסטנדרטיים שמגיעים ל-250 מעלות צלזיוס, לאחרונה הושקו תנורים מתקדמים יותר אשר מגיעים לטמפרטורות גבוהות ומאפשרים אפייה של פיצות ופוקאצ'ות בדומה לטאבון אבן, גם בתנור הביתי. תנור הפיצה Maestro Pizza של מותג החשמל – TEKA אשר הושק לאחרונה כלל את הפונקציות המתקדמות של תנורי – TEKA ולצידן את פונקציית Maestro Pizza אשר אופה את בצק הפיצה ברמת דיוק מושלמת של 340 מעלות ליצירת קראסט קריספי בחלקה החיצוני של הפיצה תוך שמירה על בצק רך ואוורירי בחלקה הפנימי.

תנורים מעוצבים: בשנים האחרונות הפך המטבח למוקד העיצובי של הבית, באופן שמצריך הבנה מחודשת לא רק של שימושי המוצרים – אלא גם של אופן עיצובם. קולקצייתIndividual  של מותג החשמל Küppersbusch למשל, מאפשרת למשתמש לבחור את גימור התנור, הכיריים, קולטי האדים ומוצרי חשמל אחרים מתוך ערכת עיצוב של 8 גוונים לבחירה. במקביל, בתי עיצוב נחשבים מציגים גם הם קולקציות מוצרי חשמל משלהם. כך למשל, סטודיו העיצוב Giugiaro Italdesign, אשר עיצב את צמרת רכבי היוקרה האיטלקיים בהם בוגאטי, למבורגיני, אאודי, פרארי ועוד, מציג כעת קולקציית מוצרי חשמל למטבח הכוללת תנורים מתקדמים, כיריים גז או אינדוקציה, מגירת חימום, קולטי אדים ועוד.

צילום: Teka Studio

תוספת מצוינת אחרת למטרות אפיה היא המקציפה הידנית הקומפקטית, שחוסכת מקום במטבח ועדיין מביאה לתוצאות נהדרות. מותג מכשירי החשמל האמריקאי BLACK & DECKER המיובא ארצה על ידי היבואן סיריוס אלקטרוניקה, מציג מיקסר ידני חדשני ויוקרתי ללישה והקצפה כל הדרך להכנת עוגות הגבינה ומאכלי חג השבועות הטעימים. המיקסר החדשני מצויד במנוע עוצמתי ושקט במיוחד, בעל חמש מהירויות הפעלה, מאובזר בזוג אביזרי לישה וזוג מקצפים נשלפים באמצעות לחצן שחרור עם נעילת ביטחון לשימוש רב תכליתי ולניקיון קל, נוח ומהיר לאחר השימוש. כמו כן, ידית אחיזה ארגונומית ונוחה לשימוש גם בפרקי זמן ארוכים. זמין בצבע שחור עם גימור נירוסטה יוקרתי למניעת טביעות אצבעות.

צילום: יחצ חו"ל

אז אחרי שקניתם תנור חדש לשבועות ומקציפה ידנית, בשביל להכין את עוגת הגבינה המפורסמת שלכם כנראה שתצטרכו גם תבניות. למזלכם, מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג שבועות ומציג קולקציה חדשה איכותית ויפה במיוחד של תבניות עוגה שמצטרפות לקולקציית האפייה BAKE IT UP, העשויות אלומיניום יצוק. הקולקציה זמינה במגוון גדלים, צורות וצבעים שמבטיחים להפתיע את האורחים והמתארחים עם העוגות הכי מרשימות. צורתם הייחודית המזכירה כתר מהודר עם מרכז גבוה וחרוט וסדרה של פסים היוצרים טבעת מסביב ומבחוץ, מאפשרת לעוגה להתבשל בצורה אחידה ולהעניק לה מראה חום- זהוב מבחוץ, תוך שנשארת רכה ונימוחה מבפנים.

התבניות בסדרה מגיעות ב-4 דגמים שונים, כתבנית מוארכת, בצורת פרחים, פסים ופליסה. כמו כן, זמינות בצבעוניות מונוכרומטים בצבעי ורוד פסטל או שחור עם נגיעות זהובות. התבניות מיועדות לשימוש בחום של עד 230 מעלות וניתן להכניסן למקפיא לקור של עד מינוס 30 מעלות.

צילום: גיל אבירם

לעומת זאת, במידה והזמנתם אורחים רבים והמדיח כבר עמוס, או שתכננתם להביא את העוגות אתכם לארוחת החג במקום אחר, המותג לפתרונות לבישול ואפייה 'קוקי' מציע לחג השבועות פתרונות איכותיים, מהירים שאינם דורשים ניקיון, המקלים על תהליך האפייה והבישול. תבניות האפייה והבישול של קוקי מסייעים במלאכת הבישול לחג, מהמנות העיקריות ועד לקינוחים המפנקים.

הקולקציה כוללת תבניות אלומיניום עם נייר אפייה – תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית. נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית. ותבניות מתקפלות אינגליש חד פעמיות המגיעות מקופלות באריזה המיועדת לחסכון במקום אחסון. המוצר מתאים לאפייה, חימום והקפאה, עשוי מחומרים טבעיים, עמיד בפני נוזלים ואינו נקרע בקלות.

צילום: אנטולי מיכאלו

כמו כן, אם אתם מתארחים אצל אחרים ורוצים להקל על המארחים העמוסים, או להביא עמכם מתנה יעילה, מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה מציג חבילת אירוח חדשה ומשודרגת לחג השבועות הקרב ולכל אירוע אחר, הכוללת את כל מה שצריך בבית לאירוח פשוט ונוח בחבילה אחת. חבילת האירוח כוללת את כל מה שצריך לקיום אירוע ביתי מכובד ובהנחה משמעותית. בין היתר, מפת שולחן מהודרת, חבילת מפיות מודפסות, צלחות חד פעמיות מתכלות, כוסות נייר, כוסות פלסטיק, חבילת סכו"ם עם כפות, כפיות, מזלגות וסכינים עשויים פלסטיק עבה במיוחד. כמו כן להכנת עוגה ולאפייה, תבניות אלומיניום אינגליש קייק, מרובעות, יחידות נייר אפייה, וכן חבילה של ניילון נצמד ללא PVC עם מתקן חיתוך.

צילום: אפרת אשל

והנה אחרי שריהטתם מחדש את המטבח, הגענו אל שלב סידור השולחן – לקראת החג, עונת הקיץ המתקרבת, או סתם כי רציתם ריהוט חדש, החלטתם להחליף את הכיסאות בשולחן האוכל בדיוק בזמן. אחד מסמלי חג השבועות המובהקים הוא הצבע הלבן המסמל טוהר, ניקיון ורעננות, וכן, הצבע הירוק המסמל את החיבור לטבע, לצומח, לביכורים. לרגל חג השבועות, משיקה רשת ZAGA (זגה) – פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, קולקציה עשירה ומגוונת של כסאות בגווני הצבע הלבן והירוק.

הקולקציה עושה שימוש בשילובי חומרים שונים: עץ, מתכת, פלסטיק, טקסטיל כגון קטיפה ועוד, משתלבת בכל סגנון פינת אוכל ומוסיפה טאצ' עיצובי מדליק. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: כסאות עשויים בד קטיפה איכותי באוף וויט, כסאות מרופדים עם זוויות מעוגלות בגוון לבן שמנת, כסאות מרופדים עם רגלי עץ, כסאות פלסטיק עם רגלי מתכת או עץ, כסאות פלסטיק או עץ בשילוב כריות ישיבה ועוד.

בנוסף, רשת ZAGA – פינות אוכל, יוצאת גם במבצע לרגל חג השבועות, במסגרתו, ברכישה מעל 4,970 ₪ מקבלים מתנה ערכת רוסו הכוללת מחבת לקרפ, קעריות ערבול ומשקל. ואילו ברכישה מעל 8,570 ₪ מקבלים מתנה ערכת רוסו הכוללת ערכת אפייה יוקרתית + מכשיר להכנת פסטה.

המבצע כולל את מבחר הפריטים בקטגוריות השונות: פינות אוכל בעיצובים מגוונים, שולחנות עם פתרונות הרחבה ייחודים המגיעים במספר צורות וגוונים לבחירה, כסאות מרופדים, כסאות עץ, כסאות בר ועוד.

צילום: סטודיו גולן

ואם כבר כלי בית, בין אם אתם צריכים כלים חדשים, כריות או תוספות אחרות לקראת החג, או אם חשבתם לפנק את אחד האורחים במתנה מושקעת, לקראת חג השבועות, רשת H&O מציעה קולקציה הכוללת מגוון רחב של שמיכות קיץ, מגבות, מצעים, כריות, מפות, כלים ומתנות בצבע לבן. וכן מגוון עשיר של כלי בישול, אפייה והגשה המשלבים זכוכית, קש ובמבוק, במראה שובה לב המתאים בדיוק לאירוח ולמתנה בהשראת קציר חיטים.

בין הפריטים ניתן למצוא מפות ג'אקרד במוטיבים קלאסיים, מגוון פלייסמנטים בנראות כפרית לעריכת שולחן חגיגי ומותאם לשבועות, מגוון כלים לבנים מוצעים במגוון גדלים וצורות, תבניות זכוכית ומסגרת עשויה קש, מותאמת לגודל התבנית המגיעה במגוון גדלים, קברט עץ מלבני, עגול או מרובע, צלוחיות עמוקות, מבחר מגבות איכותיות במגוון גדלים, מגבות ענקיות, גוף, פנים וידיים וסטים של מגבות ארוזות למתנה. חלוקי מגבת ושטיחוני אמבטיה ,מצעים במגוון סוגי בדים, שמיכות קיץ רכות ועוד.

צילום: ישראל כהן

אז דאגנו גם למטבח וגם לשולחן החג, אבל השאלה החשובה היא מה לובשים לארוחה?

בית האופנה גולברי משיק לכבוד שבועות קולקציה חגיגית ורחבה הכוללת לוקים לבנים טהורים, לצד מגוון רחב של פריטים פרחוניים אביביים. הקולקציה עשירה ומגוונת, וניתן למצוא בה בין היתר חליפות נשפכות וקלילות לצד חליפות לבנות, חליפות וסט בגזרות מדויקות וז'קטים מחויטים מבדי מילנו או אריג להשלמת כל לוק. מבחר שמלות במראה כפרי ורך, תחרה, שמלות קרושה באורך מידי או שמלות בדפוס פרחוני ואביבי. בקולקציה ניתן למצוא גם חולצות שיפון וחולצות פופלין, להשלמת הלוק מגוון רחב של מכנסי דריל וג'ינסים בגזרות שונות, וכן מכנסיים מחויטים.

הקולקציה מציגה גם מבחר אביזרים להשלמת הלוק – מתיקי קש ותיקי ערב קלאסיים, שרשראות פנינים, חגורות, כובעים ומטפחות לטוויסט קליל ומשדרג.

צילום: ליאור קסון

בגזרת הנעליים, בגלל שהקיץ כבר כמעט כאן, נעליים פתוחות ונוחות הן בגדר חובה. למזלנו, מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק ליין כפכפי אצבע לנשים המתאימים לעונה החמה בשם Cali Breeze. הנעליים עשויות מחומר ידידותי לסביבה, גמישות וקלות משקל, העקב עמיד בפני שחיקה ואלסטי. הגפה מפוסלת במראה עדכני, שימוש בספוג נוח לרגליים מסוג- Luxe Foam®.

הקולקציה מוצעת בצבעי קיץ מרעננים כמו סגלגל, שמנת ואפרפר, הנעילה פשוטה וקלה, והנעליים ניתנות לכביסה במכונה.

צילום: יחצ חו"ל

ואם בכל זאת החלטתם ללכת על לוק מסוגנן יותר, רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות בריאות ואופנתיות, מציגה מגוון רחב של דגמי הנעלה בצבע לבן בקולקציית קיץ 2023 החדשה של המותג הגרמני זוכה הפרסים הבינלאומיים CAPRICE. בעוד שהצבע הלבן תמיד נחשב לצבע החגיגי והקייצי מכולם, בחג השבועות הוא מקבל מעמד מיוחד. בקולקציה החדשה של המותג ניתן למצוא אופציות רבות להנעלה חגיגית לבנה המסונכרנת עם כל המגמות הנכונות לעונה. בין היתר ניתן למצוא נעלי בובה, נעלי סירה על עקב, נעלי מוקסין בשלל דגמים, סניקרס, סנדלים ועוד. כמו כן על גבי חלק מזוגות הנעליים ניתן למצוא שילובים של פרטים מדליקים וטרנדיים, כדוגמת שרשראות, חיתוכי לייזר, אבזמים, פפיונים ועוד.

צילום: יחצ חו"ל

ובשביל הבייבי שלכם, לרגל חג השבועות, מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק קולקציה בצבע לבן המסמל את החג ומשדר רעננות , טוהר וחגיגיות. הקולקציה מגוונת ומתאימה לתינוקות וילדים וכוללת מגוון רחב של פריטים באיכות המעולה האופיינית למותג, ובמראה עדכני.

בארון הבנים ניתן למצוא: חליפות שניים ושלושה חלקים מבדי סריג דקים ונושמים, או חליפות המשלבות בדי אריג למראה חגיגי יותר. בנוסף חולצות פולו מבד פיקה או קרדיגן קל לערבים הקרירים.

בארון הבנות ניתן למצוא: חמישיות בגדי גוף , קולקציית אוברולים ארוכים מצוידים ברוכסנים דו כיווניים להחלפת חיתול נוחה וקלה, אוברולים קצרים, שמלות חגיגיות, חליפות שניים ושלושה חלקים ועוד.

להשיג ברשת קרטרס–אושקוש, ברשת H&O ברחבי הארץ, ובאתר.

צילום: יחצ חו"ל

ולבסוף, אחרי שארגנתם את הכל, התלבשתם והכנתם את האוכל, נזכרתם שרציתם לצ'פר את האורחים במזכרת קטנה שיוכלו לקחת איתם הביתה כדי להשוויץ בחוויית החג שעברו אצלכם בבית. עבור זאת, הנה מספר רעיונות נחמדים.

במיוחד בשביל שבועות, החג הלבן, מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's מציע מי פנים על בסיס חלב, הפועלים גם כפילינג עדין ומאפשר לכל סוגי העור להנות מהיתרונות המועילים של פילינג לעור הפנים אשר מחדש ומעדן את העור.Milk Peel Toner  נותנים מענה לצורך בפתרון של פילינג יומיומי מרגיע, המסייע בהסרת תאי עור מתים מהשכבה החיצונית של העור ומחדש אותו בלחות.

הפורמולה הדו-פאזית פורצת הדרך משלבת חומצה ליפו-הידרוקסית, המסייעת בקילוף תאי העור המתים שכבה אחר שכבה, חלב שקדים ו-23% אמוליינטים אשר מנקים את הנקבוביות, מעדנים את העור וממלאים אותו מחדש בלחות. ניתן להשתמש לאחר ניקוי עור הפנים ולפני השימוש בסרום או בקרם לחות. כדאי לנער את הבקבוק כדי שהתמיסה הצלולה והמרקם החלבי יתמזגו יחדיו, להרטיב צמר גפן בפורמולה ולהחליק בעדינות על עור נקי.

צילום: יחצ חו"ל

ואם רציתם משהו קצת יותר מסורתי, מתאים לחג, ובעיקר, אכיל – קאבום, בית הקרמבו של ישראל מציע מארז ספיישל הכולל 9 יחידות קרמבו במגוון טעמים עשירים שנעשים בעבודת יד.

במארז שבועות שיגיע עטוף בסרט, מדבקת חג שמח וכרטיס ברכה מותאם, תמצאו טעמים ברוח החג והתקופה, והם משלבים את הטעמים הפופולארים ביותר שנמכרים במקום, דוגמת רושה-קרמל, לצד טעמים קיציים דוגמת מוחיטו וטעמים מותאמים לחג דוגמת עוגת גבינה-תות.

צילום: גלריה פרטית

 

חג שבועות שמח!

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
דילוג לתוכן