המארזים שסוגרים את הפינה בחגים

המארזים שסוגרים את הפינה בחגים
גל בן זאב

כל שנה כאשר מתקרבת תקופת החגים, מתחילה ההתלבטות שלנו כיצד ניתן להפתיע את בני המשפחה במתנת החג. חוץ משוקולדים, יינות ופרחים שהמארחים מקבלים לרוב בחג, אחד הדברים הכי נעימים שאפשר להתחדש בו הוא מארז מפנק של כלי בישול המשדרגים את תהליך הבישול והאווירה במטבח. בעבר מארזי מוצרים היו הפתרון המושלם, במיוחד למתלבטים שלא ידעו מה לקנות כמתנה לחג או כיצד ליצור התאמה של פריטים בעצמם.

השנה, חברת כלי הבישול 'סולתם' פותרת את ההתלבטות, מחזירה את מארזי המתנה למרכז השולחן ומרכזת עבורנו את המתנה המושלמת עבור המארחים בחג. המארזים המפנקים כוללים סט של כלי בישול המתאימים במיוחד לבישולי החג במחירים נוחים ומשתלמים לכל כיס.בין המארזים ניתן למצוא סוגים שונים של מחבתות, סירים בגדלים שונים, פלנצ'ה, כפות הגשה, תרווד, מטחנות מלח ופלפל ועוד.

צילום יח"צ

לכבוד החג השיקה הרשת שתי סדרות כלי בישול חדשות הזמינות במארזים. הראשונה, סדרת הפלטינום המרשימה, המתהדרת בצבע שחור פחם עם קונטרס של ידיות מוזהבות, ואילו השנייה היא סדרת האלגנט, שכליה מגיעים בצבעוניות מונוכרומטית אפורה ואלגנטית מבחוץ ושחורה מבפנים. הכלים בשתי הסדרות עשויים אלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי חזק ועמיד, בעלי ציפוי Non Stick איכותי המאפשר שימוש מופחת בשמנים בעת הבישול לחסכון בזמן, אנרגיה, שמירה על בריאות ומונע הידבקות של שאריות מזון, מכסה זכוכית חסין חום עם חריר לשחרור אדים וידיות ארגונומיות נוחות לשימוש ואחיזה.הסדרות החדשות מתאימות לשימוש בתנור ולכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה, קלות לניקוי ושומרות על מראה נקי לאורך זמן.

המארזים של הסדרות השונות, מגיעים בסטים הכוללים 3-10 חלקים ובמחירים נוחים בגיוון חומרים שונים כמו יציקה ונירוסטה ובהרכבים שונים של מארזים. בנוסף, עטופים באריזת מתנה עם ידית לנשיאה קלה ונוחה. כמו כן, כלי הבישול ניתנים לרכישה גם בצורה בודדת. טווח מחירים: 699- 149 שקלים.

מאמרים נוספים
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
לקראת טו בשבט מציעה רשת H&O: קולקציית כלי בית ומפות חגיגיות
לקראת חג טו בשבט, רשת H&O מציעה קולקציית כלי אירוח...
רשת זגה – פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה
רשת זגה פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה, במסגרתם תעניק...
מתנות מושלמות ומשתלמות לחג!
חג ראש השנה ותחילתה של השנה החדשה זו הזדמנות מושלמת...
דילוג לתוכן