הדגמים החדשים של יגואר: פרטי השדרוג והשיפור

הדגמים החדשים של יגואר: פרטי השדרוג והשיפור
קרדיט לתמונה - Freepik

שוקל לקנות יגואר חדשה? שיהיה במזל טוב! עכשיו אתה בטח רוצה להכיר את הדגמים החדשים של המותג ואת החידושים השונים שהם מציעים. אכן, בדגמי יגואר החדשים תוכל למצוא את מיטב הביצועים והטכנולוגיות, התורמים לחוויית נסיעה שאין כדוגמתה. בשורות הבאות תוכל לקרוא על כמה מהשיפורים שמציעים הדגמים החדשים, בדגש על יגואר F-PACE.

דגם יגואר מצליח ופופולארי במיוחד

יגואר F-PACE נחלק בפני עצמו לכמה דגמי משנה שבהמשך המאמר נתייחס אליהם. בתור התחלה מדובר ברכב מרשים במיוחד עם אורות קדמיים אדפטיביים שמספקים אלומת אור אידיאלית בהתאם למזג האוויר, המיקום של הרכב ומהירות הנסיעה שלה. המעוניינים יכולים להוסיף גם פנסי לד עם DRL כדי לקבל נראות טובה יותר. עוד שדרוג חביב הוא דלת תא המטען שהינה מסגרת לנורות לד עוצמתיות בחתימה דקה וכפולה, ועדשות אופקיות בשלושה מימדים.

מעבר לכך, כאשר חושבים על עיצוב הפנים של הרכב הזה כדאי לקחת בחשבון את מושבי הספורט המפנקים, כאשר ישנה אפשרות לשדרד למושבי ביצוע עם עור מונוגרם ווינזדור מחורר. כמו כן, אפשר לשלב פונקציית עיסוי וישיבה ספורטיבית. את כיסויי העור אפשר להזמין בקשת רחבה של צבעים. מלבד זאת, אפשר להזכיר גם את בקרת הטמפרטורה החרוטה בכרום, ואת תאורת החלק הקדמי שאותו אפשר לקבוע בשלושים צבעים בהגדרה אישית.

ובאשר לביצועים הכלליים, מדובר ברכב היברידי בעל זמן טעינה מהיר למדי של חצי שעה בשביל לטעון את הסוללה עד לשמונים אחוז ממצב ריק. טווח הנסיעה EV הוא שישים וחמישה קילומטרים, אז נכנס מנוע הבנזין לתמונה.

וריאציות שונות של יגואר F-PACE

בין אם אתם מחפש טרייד אין יגואר או לקנות רכב ללא טרייד אין, חשוב שתדע שלדגמים השונים יש גם וריאציות שונות לבחירה. כך למשל, יש דגם JAGUAR F‑PACE R‑DYNAMIC HSE המציג מושבי עור ווינזדור מאווררים ומחוממים, בעלי פונקציית עיסוי, משענות ראש דו כיווניות ידניות, וחישוקי סגסוגת עשרים ואחד אינטש. כמו כן, בדגם הזה יש כותרות עשויות מבד זמש, חבילת סיוע לנהג, לוחיות דריכה ממתכת עם ציפוי הכיתוב יגואר, ועוד.

לעומת זאת, דגם JAGUAR F‑PACE R‑DYNAMIC SE משב חבילה חיצונית שחורה ומושבי ספורט חשמליים מחוממים. את המושבים ניתן לכוון לשתיים עשרה זוויות עם זיכרון נהג. כמו כן, קיימת מערכת סאונד מתקדמת, חישוקי סגסוגת עשרים אינטש, תאורה של תא הנוסעים הניתנת להגדרה, חבילה לסיוע בנקודה עיוורת, ועוד.

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן