דרכים פשוטות להגביר את תחושת הבטיחות בבית ובעסק

דרכים פשוטות להגביר את תחושת הבטיחות בבית ובעסק

גם העסק וגם הבית זקוקים להגנה. מצד אחד נמצא המשרד שלכם, המקום שבו אתם מחזיקים ציוד יקר ערך לצד סודות מקצועיים ומידע על הלקוחות שלכם. מצד שני נמצא המקום שאתם קוראים לו בית, זה שמספק לכם מפלט מהמשימות הבלתי נגמרות בעבודה. סביר להניח שיש בו ריהוט יקר, כמה מוצרי אלקטרוניקה שאתם עדיין משלמים עליהם וכמובן תכשיטים שעברו בירושה או כסף מזומן שהשארתם בצד למצבי חירום. איך תבטיחו את ההגנה המקסימלית על שני המקומות הללו?

דלת הבטיחות של המשרד

בחדרי מדרגות, בכניסה למשרד והיום גם בלא מעט מבני מגורים – אפשר למצוא את דלת האש הגדולה והחזקה. השם שלה רומז לנו מה בדיוק המטרה שלה, והאמת היא שהיא עושה את זה נהדר. מצד שני, כדי שהפעולה הזו תתבצע נדרשים מחזירי שמן איכותיים וחזקים. ככל שהדלת שלכם גדולה וכבדה יותר, כך גם מחזיר הדלת חייב להיות חזק ועוצמתי יותר. מגוון החלופות שמציעה חברת פלמט מאפשר לכם לבחור את מה שמתאים לצרכים שלכם, בין אם לבית ובין אם למשרד.

מניעת פריצות והגנה על הדירה

פריצות הן תופעה שעדיין לא נעלמה, ולמרבה הצער יש מי שעשוי להתגנב אל הבית בזמן שאתם ישנים או מבלים על החוף באילת, רק כדי לגנוב טלוויזיה או מחשב נייד. לדלת יש כבר כמה פתרונות מתקדמים, ממנעולים מתוחכמים ועד שדרוגים מורכבים אחרים. בכל הקשור לחלון, זה שדרכו מתנגבים הפורצים אל הבית, אנחנו לא תמיד מתכננים קדימה. אלא שהתקנת מנגנון נעילה לחלון הזזה אוטומטי תהיה דרך נהדרת להקשות על הפורץ, זה שחשב שעם כלי פשוט יצליח לסדוק את שכבות ההגנה ולהגיע אל הציוד היקר ביותר שלכם.

הגנה גם על הילדים הקטנים

הגנה מפני שריפות או פריצות היא חשובה, אבל חשובה לא פחות מכך היא ההגנה על שלומם של הקטנטנים. הבעיה היא שהילדים משחקים בהתלהבות יתרה כל כך, עד שלעתים הם פשוט לא מודעים לסכנות שאורבות להם. מגביל פתיחת חלון הוא כלי פשוט למדי שמספק מענה קריטי לאחת הסכנות הללו בדיוק: הוא מונע את פתיחת החלון באופן מלא, וכך הוא מונע נפילה מגובה רב. הפתיחה החלקית מספקת עוד שכבת הגנה מפני פריצות, וזה כמובן רק בונוס. אם אתם רוצים להגן על הבית, על העסק וגם על הילדים, זה הזמן לבחור את המוצרים המתאימים לכם בטלפון 054-4944512.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן