דרכים יצירתיות לייצר הכנסה מהמחשב האישי

דרכים יצירתיות לייצר הכנסה מהמחשב האישי
קרדיט pixabay

הידעתם שבעזרת המחשב האישי אתם יכולים להרוויח יותר, בלי לצאת מהבית? אם אתם צריכים כסף, קבלו כמה וכמה דרכים יצירתיות, ליצירת הכנסה בעזרת המחשב והאינטרנט.

לתת שיעורים פרטיים אונליין

יש לכם ידע רב במתמטיקה, אנגלית או מדעים? בעידן הזום, אפשר לתת שיעורים פרטיים דרך הזום, לתלמידי בית ספר או לסטודנטים. אפשר להרוויח בצורה כזאת לא מעט, אולי לא כמו הפרס הגדול של הגרלות לוטו, אבל זו בהחלט הכנסה נוספת שווה.

עיצוב מצגות או סרטונים לאירועים

באירועים כגון יום הולדת עגול, בת מצווה, חתונות, נהוג להקרין סרטונים או מצגות שמספרים סיפור חיים או סיפור של זוגיות. לא תמיד לאנשים יש את הזמן או את הידע להכין מצגת שנראית מרהיב או לערוך סרטונים יפים. אם יש לכם ידע בנושא, תוכלו לעצב מצגות ולערוך סרטונים מרהיבים לאירועים או לכל מטרה אחרת.

מילוי סקרים בתשלום

חברות, מנהלי מוצרים ומותגים מוכנים לשלם כסף עבור מילוי סקרים אונליין. ישנם לא מעט אתרים מתמחים, שבהם אפשר להירשם, למלא סקרים בנושאים שונים, עם דגש על צרכנות, ולקבל על כך תשלום.

בוחני אתרים בהרצה

אתרים לפני השקה רשמית או אפליקציות בשלב הבדיקות זקוקים לבוחנים. אתם יכולים לשבת מול המחשב להיכנס לאתרים שמחפשים בודקים בתשלום ולהעביר את הרשמים שלכם לאחר גלישה באתר. על פי ההערות הללו יכניסו תיקונים ושיפורים באתר או באפליקציה ותקבלו על כך תשלום.

כתיבת תוכן או עריכה בתשלום

באינטרנט יש אין סוף תכנים ומישהו צריך לכתוב אותם. כותבי תוכן מקבלים תשלום עבור תכנים שהם יוצרים, לפי הזמנה. אם יש נושאים שבהם יש לכם ידע או שאתם יודעים לכתוב בצורה יפה ויצירתית, תוכלו להפוך את הכישרון והידע הזה לכסף. כתיבה לאתרים, לפורטלים, עריכה והגהה של תכני חדשות, עריכת פוסטים וכדומה.

ניהול דפים ברשתות חברתיות

אם אתם תותחים ברשתות חברתיות ואתם כל הזמן עוקבים אחרי אחרים או שעוקבים אחריכם בפייסבוק, באינטסגרם או ברשתות חברתיות אחרות, הגיע הזמן להפוך את זה לכסף. תוכלו לנהל דפים ברשתות חברתיות, לכתוב פוסטים לאנשי מקצוע או למותגים, להעלות תמונות, סרטונים קצרים וכל מה שגורף לייקים ושיתופים.

בניית אתרים בוורדפרס

אם יש לכם ידע בוורדפרס והבנה או כישרון בעיצוב, תוכלו לבנות אתרים בוורדפרס. זוהי מערכת עיצוב האתרים הפופולרית בעולם ואם יש לכם ידע ב-CSS וב-HTML תוכלו לבנות אתרים לכל מטרה.

עיצוב גרפי ושיפור תמונות

אם אתם תותחים בעריכת תמונות ויודעים להשתמש בתוכנות לעיצוב גרפי, תוכלו לייצר מזה הכנסה לא רעה בכלל. עיצוב גרפי נדרש לבעלי אתרים, למשרדי פרסום. כמו כן, אנשים שרוצים להפוך את התמונות שצילמו לטובות יותר יהיו מוכנים לשלם עבור עריכה ושיפור תמונות לצורך יצירת אלבומים דיגיטליים מוצלחים.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן