דילים לאילת בדצמבר – לחגוג את השנה החדשה בארץ

דילים לאילת בדצמבר – לחגוג את השנה החדשה בארץ
קרדיט PIXABAY

היכן אתם מתכננים לבלות את השנה האזרחית החדשה? מחפשים רעיון מקורי כדי לחגוג כמו שצריך את השנה החדשה? אם אתם מחפשים יעד מושלם בו תוכלו לחגוג את השנה החדשה הבאה עלינו לברכה – כדאי לכם לשקול ברצינות חופשת חורף באילת.

אילת בדצמבר פחות עמוסה ויש בה בעיקר תיירים מחו"ל, לכן תוכלו להרגיש כמו בחופשה באירופה, והעיר גם מקושטת לקראת חגיגות סוף השנה. כדאי לדעת כי גם בתקופה זו של נובמבר- דצמבר, יש טיסות זולות לאילת וגם המלונות מציעים מחירים זולים יותר בהשוואה לקיץ.

סילבסטר באילת – כל מה שצריך לדעת

שנת 2019 מסתיימת בקרוב, השנה חלפה מהר וחגיגות סוף השנה האזרחית כבר בפתח. זהו הזמן לתכנן את הבילוי בסילבסטר אך במקום ארוחה יקרה במסעדה או בילוי במועדון כמו כל שנה, כדאי למצוא חופשה באילת במחיר אטרקטיבי וליהנות משלל אירועים ומסיבות ברחבי העיר הדרומית.

מזג האוויר באילת בחורף נוח, אפשר ליהנות מחופשת בטן גב במהלך היום ולחזור שזופים לעבודה, וכמובן כדאי לנצל את החופשה בעיר הדרומית כדי לרכוש מוצרים ללא מע"מ, לחדש את המלתחה, לבלות במסעדות המעולות, ליהנות מחיי לילה נפלאים בברים ובמועדונים ולבקר באתרים מעניינים שונים. גם בעונת החורף אפשר לבלות בחופי הים באילת, טמפרטורת המים נעימה ואתם יכולים לשחות להנאתכם במים הקרירים.

מאחר ואתם מחפשים דיל משתלם כדי לחגוג את השנה האזרחית החדשה כדאי לחפש חבילת נופש הכוללת טיסות הלוך וחזור ולינה במלון מרכזי המציע חדרים נקיים ומרווחים, בריכה, מתקני נופש ופנאי, ארוחת בוקר עשירה ומגוונת ועוד. כדאי לבדוק האם המלון מציע ערב בידור מהנה בסוף השנה, עם שמפניה, יינות מעולים, אוכל טעים והופעות מקוריות ומעניינות.

מעבר לדילים ולאירועים במלונות עצמם, לקראת אירועי סוף השנה האזרחית באילת, ורגע לפני ששנת 2020 מתחילה, העירייה מציעה מגוון אירועים פתוחים לציבור וכדאי לבדוק את לוח האירועים המתוכנן בחודש דצמבר באילת. כך למשל, בתחילת החודש מתקיים פסטיבל הג'ז המושך עשרות אלפי תיירים והמוני ישראלים, ובמהלך החודש יש אירועים נוספים כמו פסטיבל אוכל, פסטיבל שופינג ולייף סטייל, יריד אמנויות הרחוב ועוד.

לחגוג את השנה החדשה דווקא באילת

השנה כדאי גם לכם לרכוש דילים למלונות באילת בחורף וליהנות מאווירה קיצית וממזג אוויר נפלא וחמים כאשר במרכז ובצפון הארץ כולם סובלים מקור ומתחבאים מהגשם. המחירים הנמוכים, הטיסות הזולות, מזג האוויר הנוח והאירועים המיוחדים בסוף השנה – כל אלו ועוד הופכים את החופשה החורפית באילת לרעיון אטרקטיבי עבור כל הישראלים, וגם לא מעט תיירים מחו"ל מנצלים זאת כדי לנפוש בעיר הדרומית ושטופת השמש.

כאמור, יש מגוון אירועים מיוחדים ברחבי העיר, אפשר לבלות במלונות היוקרתיים המציעים תוכנית אמנותית מצוינת ואלכוהול חופשי, המסעדות באילת מציעות אווירה רומנטית ומרגשת עם תפריט מקורי ואלכוהול משובח, ובערב נפתחים הברים והמועדונים. לבטח שמעתם כי מסיבות סוף השנה באילת הן חוויה שאסור להחמיץ, לכן כדאי לכם לצאת מהשבלונה ולשקול חופשה באילת דווקא בחורף וליהנות מחויה מיוחדת והזדמנות להינות מעיר הנופש של ישראל, ללא כל הלחץ והדוחק של הקיץ.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל את קולקציית אביב קיץ 2024
הקולקציה כוללת נעלי ריצה מקצועיות לכביש ולשטח לצד נעלי ספורט...
דילוג לתוכן