בלון גז 5 קילו למנגל שלא נגמר

בלון גז 5 קילו למנגל שלא נגמר
קרדיט תמונה FREEPIK

יש לך מנגל על גז בחצר? רוצה לתת לו זמן עבודה ארוך במיוחד? אם כן, הפתרון האידיאלי הוא בלון גז 5 קילו שתביא לך ספקית הגז. אולי קצת הגזמנו עם הכותרת, כי בסופו של דבר אפילו בלון 5 קילו נגמר, אבל הוא ייתן לך כל כך הרבה שעות עבודה עד שתשכח מתי בפעם האחרונה החלפת אותו.

מה זה הרבה שעות עבודה?

קודם כל, חשוב להבין שבלון 5 ק"ג גז שוקל יותר מכך, לרוב סביב ה- 10 קילו ביחד עם גוף המתכת של המיכל. אבל מה שיש בפנים הוא החשוב, וזה 5 ק"ג או 500 גרם גז. מה זה אומר עבור המנגל שלך? אמנם לכל מנגל יש צריכה מסוימת משלו, אבל אם אין לך בבית משהו יוצא דופן הרי שהממוצע הוא כ- 250 עד 400 גרם גז למבער בודד לשעה. ואם בבלון 5 ק"ג יש 5000 גרם גז הרי שהוא יספק למבער אחד בין 12.5 ועד 20 שעות עבודה, שוב כתלות במנגל שיש לך בבית. יש גם לציין שכירת הצד בגריל הגז צורכת בממוצע בין 100 ל- 200 גרם גז לשעה, לכן 5000 גרם גז ייתנו לך 25 עד 50 שעות עבודה שלה.

אם כן, אפשר להגיד בביטחון די מלא שיהיו לך לפחות 10 שעות עבודה נטו על גריל הגז. אם תחשוב על זה, לצד כל ההכנות והעיסוקים הצדדיים, זמן הצלייה נטו אינו כה גדול ועומד בממוצע על כחצי שעה עד שעה. זה אומר שיש לך בבלון אחד של 5 ק"ג גז בין 10 ל- 20 אירועים משפחתיים או חברתיים של צלייה, ומכאן והלאה הדבר תלוי בכמה אתה מרבית לצלות בחצר ולארח.

ומה קורה כאשר בלון 5 ק"ג גז נגמר אחרי 3 חודשים, חצי שנה או שנה? באמת שלא קרה אסון גדול. כל מה שאתה צריך לעשות הוא רק לפנות אל ספקית הגז שלך, ובהנחה שהיא רצינית ומספקת במהירות בלוני 5 ק"ג, החדש יהיה אצלך תוך ימים ספורים. אגב, אם תקנה שעון גז גם תוכל לדעת כמה נשאר במיכל בלי בעיות, ולהזמין אחד חדש מבעוד מועד. ואם תחזיק שני מיכלים, פשוט תחליף ביניהם בכל פעם שהאחד נגמר, ותזמין במקומו אחד חדש בלי להפסיק אף פעם למנגל.

יש עוד אפשרויות?

כן, מלבד בלון 5 ק"ג גז יש עוד אפשרויות. למשל, תוכל להחליט על בלון 2.5 ק"ג גז. היתרון שלו טמון ביותו יותר קטן ויותר קל לניוד, והוא גם נכנס בלי קושי לתא המטען של הרכב כך שתוכל להשתמש בו לבישולים בזמן טיולים ושהייה בשטח. מצד שני, הוא נותן רק חצי משעות העבודה על המנגל שתוארו לעיל כך שתדירות ההחלפה יותר גבוהה. אפשרות נוספת היא כמובן לחבר את הגריל שלך לנקודת הגז הקיימת, עם בלוני 12 או 48 ק"ג, רק קח בחשבון שהדבר דורש התקנה יותר מורכבת של טכנאי גז, וגם תהיה מוגבל מבחינת הניידות של הגריל שלך.

מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
דילוג לתוכן