בכמה חפצים אנחנו מחזיקים בחיינו?

בכמה חפצים אנחנו מחזיקים בחיינו?
קרדיט: freepik

האם תהיתם לעצמכם מתישהו כמה חפצים אי פעם אחזתם בידיכם? או כמה חפצים היו בבעלותכם מאז שנולדתם ועד היום? וכמה יהיו לכם למשך כל ימי חייכם? אז האמת היא שמחקרים סטטיסטיים מעריכים זאת בכמה מיליוני חפצים לכל אדם. והחפצים האלה כוללים ריהוט, כלי אוכל, פלאפונים, תמונות, כלי כתיבה, תכשיטים, כלי עבודה ועוד אינספור פריטים שדרכם ממש ניתן לבחון ולראות את אורח החיים שלנו, ואת רוח התקופה האנושית בה אנו חיים. השאלה היא, איך אפשר לקיים חיים תקינים, מסודרים ונוחים כשיש ברשותנו כל כך הרבה חפצים אותם צריך לזכור, לשמור, ולדעת היכן הם נמצאים כשנרצה שיעמדו לרשותנו. מבין החפצים הללו ישנם חפצים שימושיים, אבל ישנם גם חפצים שלהם ערך סנטימנטלי בלבד, ולעיתים הם חשובים עבורנו יותר מהכל. מומלץ לדעת לשמור ולאחסן את חפצינו.

אז איך מתנהלים בין ים החפצים?

כדי שנוכל לשמור על חפצינו ולדאוג שיהיו זמינים לנו כשנצטרך אותם, אנחנו צריכים לפתח את היכולת לאחסן ולארגן. לשם כך, ישנם היום שלל מוצרים שמטרתם להשתמש בחללים של הבית כדי למסגר כל פריט למקום הראוי לו. קופסאות אחסון למטבח, קופסאות פח, קולבים, צנצנות זכוכית, סלסלות עם מכסים, עגלות ירקות ועוד. ניתן למצוא מוצרי אחסון ייעודיים לסוגים שונים של חפצים וחדרים כגון בגדים, חדרי שינה, מזונות, מטבח, כלי כתיבה, חדר עבודה, דקורציה, סלון. מוצרי אחסון אלו עשויים מחומרים שונים ובצורה שונה כך שישמרו על טריות או יכסו מאבק, ויאפסנו בצורה שנוחה למקררים, מדפים או מגירות. אם לא נשתמש בפתרונות אחסון, אז גם חפצינו יהרסו, וגם נטבע בתוך ים החפצים שיקיפו אותנו ויבלגנו את חיינו.

מחלקת כלי בית ומטבח "אטרקציה"

אחת מן המחלקות הגדולות של אטרקציה היא מחלקת כלי בית ומטבח, הכוללת בתוכה את כל החפצים שהזכרנו מעלה, אך גם עוד מאות מוצרים מצוינים אחרים. מלבדם, המחלקה שלנו כוללת גם חומרי ניקיון, כלי מטבח (סירים, אביזרים לאפייה, מכשירים חשמליים, כלי אוכל), אביזרים לאמבטיה ולשירותים (פחים קטנים, שטיחי גומי, סלי כביסה, וילונות, מושבי אסלה) ועוד. מלבדם, תוכלו למצוא אצלנו מחלקות נוספות מדהימות שיסגרו לכם את חוויית השופינג מא' ועד ת'. ההורים שבינינו יוכלו ליהנות ממתנות לילדיהם במחלקת הצעצועים והמשחקים, ובנוסף, ישנן מחלקות הציוד המשרדי וכלי הכתיבה, מחלקת ריהוט ועיצוב הבית, מחלקת טקסטיל ועוד.

אטרקציה חנות הדיסקאונט הגדולה בישראל

אטרקציה הפכה בשלושים שנותיה לאחד ממוסדרות הצרכנות הידועים והאהובים על תושבי המרכז. משלוש חנויות קטנות ברחובות של שנות ה-80, לחנות הענק המשתרעת על פני 500 מ"ר, ועתה, גם לחנות אינטרנט נוחה, ידידותית ויעילה לשימוש. את המוצרים שלנו אנחנו מייבאים בעצמנו, ועל כן לקוחותינו נהנים ממחירים מצוינים, מבצעים וסחורה מתחלפת ומתחדשת מדי יום.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
דילוג לתוכן