בטיחות מעל הכול

בטיחות מעל הכול

מלאכת עיצוב הבית הינה משימה חשובה ומורכבת; משימה הדורשת זמן, מחשבה רבה לצד משאבים רבים אחרים. במילים אחרות, תהליך זה מתבסס על היבטים שונים הכוללים הרבה מעבר לאסתטיקה אלא גם פונקציונליות. לאור כל זאת, בבואכם לעצב את המטבח, את האמבטיה ואף את המרפסת של הבית – יש לקחת בחשבון דגשים רבים שישפיעו לטובה על איכות חייכם ושל האורחים שלכם.

כאמור, משימת עיצוב הבית והדירה מורכבת מדגשים שונים, אסתטיים ופונקציונליים כאחד. מעוניינים לעמוד במרפסת ולהשקיף על הנוף? ברצונכם לבשל במטבח בנינוחות? חדר האמבטיה דורש שדרוג? החל מהתקנתם של חיפויי זכוכית, הגבהת מעקה זכוכית במרפסת ובבריכה לצד עבודות זכוכית רבות אחרות, עקיבא GLASS יבצעו כל זאת עבורכם. עסק זה מחזיק ביותר מ-15 שנות ניסיון. כמו כן, צוות העובדים מעניקים יחס אישי לקהל לקוחותיהם.

ליהנות בבית – תוך שמירה על הביטחון

בתחילתו של תהליך עיצוב הבית ושדרוג חדריו השונים, רבים מאתנו שמים את הדגש על הוספת חיפויים לצד סוגים אחרים של עבודות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון גם את היבט הבטיחות. כלומר, בין אם אתם עומדים במרפסת ומביטים בגינה או נכנסים לבריכה לשחייה קצרה, כדי שאנחנו, הילדים שלנו או האורחים נוכל ליצור חוויות חדשות חשוב להתקין מעקה זכוכית. כך, ניתן יהיה למנוע תאונות. כמו כן, מעקה זה יוסיף מראה אסתטי ויפה לחזית המבנה. כלומר, בין אם מדובר במעקה זכוכית מחוסמת או שתולה – מדובר בפתרון האידאלי.

לצד פתרון מומלץ זה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עקיבא GLASS לצורך עבודות חיפוי זכוכית למטבח. המטבח בבית צבוע לבן? הצבעים במטבח דהו לאורך השנים? כדי לרענן את אחד החדרים החשובים ביותר בבית, רצוי להתקין חיפוי זכוכית. כך, החדר יהפוך למרשים ביותר. כמו כן, עבודת ההתקנה של החיפויים היא מהירה ויעילה. לכן, תוכלו לחזור לשגרה ללא עיכובים מיותרים.

לשרת את הלקוח

לצד התקנתם של מעקות וחיפויי זכוכית, עקיבא GLASS מבצעים עבודות נוספות, כדוגמת התקנת מקלחונים. בהתאם לגודל חדר האמבטיה והסגנון העיצובי שתרצו להעניק לו, כך נוכל לייצר ולהתקין עבורכם את המקלחון האידאלי. עבודות זכוכית אלו ועוד הן תחום ההתמחות שלנו. וזאת, לאור הניסיון הרב שאנו מחזיקים. כמו כן, אנו משרתים קהל לקוחות גדול תוך שירות אישי ואדיב. ליצירת קשר התקשרו 052-548-3950.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
דילוג לתוכן