בחזרה לחיים: כארבעה חודשים לאחר הסיבוך הרפואי במצבה הבריאותי, אושיית הרשת נטע ברזני נבחרה לשגרירה הראשונה בישראל של מותג ההנעלה הבינלאומי NINE WEST

בחזרה לחיים: כארבעה חודשים לאחר הסיבוך הרפואי במצבה הבריאותי, אושיית הרשת נטע ברזני נבחרה לשגרירה הראשונה בישראל של מותג ההנעלה הבינלאומי NINE WEST
קרדיט: רועי דדו פרי

אשת הטלוויזיה ואושיית הרשת נטע ברזני (259 אלף עוקבים באינסטגרם), שבלטה בתוכנית הטלוויזיה "המרוץ למליון", קוטפת קמפיין אופנה, ותשמש כשגרירה הישראלית הראשונה של הרשת האופנה הבינלאומית ניין ווסט, לעונת סתיו-חורף 2024/5.

ברזני, שהפכה לאחת הדמויות המובילות בתעשיית האופנה והבידור בישראל, קוטפת קמפיין ראשון כארבעה חודשים לאחר הסיבוך הרפואי במצבה הבריאותי.

הקמפיין, יעלה לקראת השקת קולקציית סתיו חורף 2024/5 ויתמקד בפלטפורמות הדיגיטליות ובסושיאל מדיה של ניין ווסט, במטרה לחזק את הנוכחות המקוונת של המותג ולפנות לקהל יעד צעיר ואופנתי.

לדברי גנית אלון, מנהלת השיווק של קבוצת בריל, ייבואנית המותג NINE WEST: "נטע ברזני מגלמת באופן מושלם את הרוח העכשווית והדינמית שלNINE WEST . הסטייל האישי שלה, יחד עם האנרגיה הבלתי נדלית והכריזמה שהיא מקרינה, מייצגים את ערכי המותג: אופנה, סטייל, נגישות, ואמירה אישית. אנחנו מאמינים שהשילוב בין המוניטין הבינלאומי של NINE WEST והאהדה הרבה לה זוכה נטע בישראל, יוביל לקמפיין מצליח."

נטע ברזני על הבחירה בה: "מתרגשת מאוד מהבחירה בי להיות השגרירה הראשונה של המותג בישראל ומחכה כבר להראות את הקולקציה החדשה ללקוחות".

נטע ברזני נחשבת לאושיית אופנה, כוכבת רשת וטלוויזיה, מהמובילות בישראל. היא התפרסמה בעונה השישית של ה"מירוץ למיליון", כשהשתתפה בתחרות לצד אחיה הגדול עומר, הם הגיעו לרביעיית הגמר והיו בין הזוגות הבולטים של העונה. מאז השתתפה בתכניות טלוויזיה נוספות. בחודש מאי האחרון היא ובן זוגה גרי דהן הפכו להורים לבן בכור. אך היא אושפזה בטיפול נמרץ בעקבות סיבוך רפואי נדיר, ונמצאה תחת השגחה רפואית 24 שעות ביממה. טקס ברית המילה של בנה נערך בבית החולים ליד מיטתה בנוכחות מצומצמת של בני המשפחה.

ניין ווסט הינו מותג אופנה בינלאומי מוביל המתמחה בנעליים, תיקים ואביזרי אופנה לנשים. המותג, שנוסד ב-1978 בניו יורק, ידוע בעיצוביו המודרניים והאלגנטיים, המשלבים איכות גבוהה עם מחירים תחרותיים. כיום NINE WEST פועל ביותר מ-84 מדינות ברחבי העולם, ומציע מגוון רחב של מוצרים המתאימים לכל אישה ולכל הזדמנות, מהיומיום ועד לאירועים מיוחדים. בישראל, קבוצת בריל מייבאת ומשווקת את המותג ניין ווסט ומפעילה 26 חנויות ברחבי הארץ.

צילום: עומרי לוי
צילום: שי תמיר
צילום: שי תמיר
קרדיט: רועי דדו פרי
מאמרים נוספים
צורפות תכשיטים
צורפות תכשיטים היא אמנות עתיקה ויוקרתית המשלבת מיומנויות טכניות עם...
הדרך החכמה לנצל כל פינה במשרד
היתרון המרכזי: שולחן משרדי פינתי כאשר אתם מעצבים מחדש את סביבת...
מטבח מעץ
יתרונות של מטבח מעץ כשמדברים על עיצוב ותכנון מטבחים, רבים מתלבטים...
מרכז גמילה מסמים
החשיבות של מרכז גמילה מסמים כשמדובר בהתמכרות לסמים, החיפוש אחר מרכז...
כיצד לנהל קיבוע זכויות וכספי פיצויים לטובת עתיד פיננסי בטוח
בעידן שבו השינויים הכלכליים מתרחשים במהירות והחוסר ודאות הפיננסית גדל,...
אהרון וינקלר - האיש שמכיר את הדופק האמיתי של השוק
אהרון וינקלר - האיש שמכיר את הדופק האמיתי של השוק
יש מנהלים שמבינים נתונים. יש כאלה שמזהים מגמות. ויש את...
החופשה הבאה שלכם כבר מחכה בגליל
כשמשפחות בוחרות להזמין חופשה ולהתארח בצימר, הן מקבלות הזדמנות מושלמת...
צבתית סטאלקס
כאשר מדברים על טיפוח ציפורניים, חשוב להבין את החשיבות של...
מדריך לרכישת מוצרי חשמל לבית
מכונות כביסה בוש    כאשר אתם מחפשים מכונות כביסה בוש, אתם מחפשים...
מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE משיק בישראל לקיץ 2025 סדרת מוצרים להגנה גבוהה מאד מהשמש: באריאסן (BARIESUN)
מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE משיק לקיץ 2025 בישראל סדרת מוצרים...
דילוג לתוכן