בדים של חליפות – אילו סוגים יש וכיצד לבחור מביניהם?

בדים של חליפות – אילו סוגים יש וכיצד לבחור מביניהם?
קרדיט FREEPIK

אחד מהפרויקטים הכי קשים ומאתגרים בחיים הינו ארגון חתונה. התכנונים המקדימים כוללים התעסקות נרחבת בסידורים שונים: ארגון המנות באירוע, הרכבת רשימת אורחים ואישורי הגעה, שמלה, שיער ואיפור לכלה, ועוד עשרות ארגונים שמטשטשים דברים אחרים חשובים. כל הארגונים הבומבסטיים עשויים לדחוק לעתים דברים חשובים אחרים, שנחיצותם פחות ניכרת לעין, כמו למשל סוג הבד של החליפה שעוטה החתן. אם תחשבו על זה רגע, מדובר בגורם משמעותי שמשפיע באופן ישיר על תחושתו של החתן. בחירה בבד לא נכון עלולה לגרום לחתן לחוש אי נוחות משוועת לאורך כל הדרך, יחד עם הזעה מוגברת ותחושה של מחנק. לא רוצים שזה יקרה גם לכם? לפניכם סוגי בדים של חליפות וכיצד יש לבחור מביניהם. 

מה צריך לקחת בחשבון כשקונים חליפה?

בגזרת החליפות יש רק קומץ קטן של בדים שעשוי להתאים, מה שאמור להפוך את הבחירה בחליפה לקלה יותר. ועדיין, יש מספר גורמים שחשוב לקחת בחשבון כדי לקנות את החליפה המושלמת:

בד נושם 

אם האירוע מתקיים תחת כיפת השמים ולאור יום, חשוב לבחור בבדים נושמים וטבעיים, כאשר מוטב שהגוונים יהיו בהירים. מנגד, כשהחתונה מתקיימת ביום חורפי בתוך אולם, כדאי כבר לבחור בבד כבר וחם יותר, כך שיהיה גם פרקטי יותר וגם יקנה לחתן מראה מהודר שהולם את העונה.

רכות הבד

רכות הבד חשובה מאוד לשם הנוחות והמגע של החליפה עם העור. בדים שאינם רכים עשויים לגרום לגירודים בחלקים שונים בגוף, לגרום לכם להרגיש לכודים, ללחוץ על הגפיים וגם לגרום לכם להרגיש אי נוחות בכל פעם שאתם מנסים להתהלך בתוך החליפה. 

בחירת הבד של החליפה

בחירת בדי החליפה בחליפות חתן יוקרתיות צריכה להיות החלטה מושכלת, וכדי שהיא תהיה כזו, הגבר חייב לדעת מידע בסיסי אודות בדים. 

להלן רשימת בדים נפוצים מהם עשויים חליפות:

צמר

צמר היא בחירת הבדים הפופולרית ביותר לחליפות לגבר, זאת בשל הרבגוניות והאסתטיקה שלה. צמר הוא חומר טבעי, מה שאומר שהוא נושם היטב, וניתן ללבוש אותו גם ביום חם וגם בלילה קר. סוגי הצמר הנפוצים ביותר כוללים טוויד, פלנל, קשמיר, מרינו ומחרוזת.

אריג צמר

אריג צמר הוא טקסטיל קומפקטי וחלק, המתהדר בעמידות גבוהה במיוחד. בשונה מיתר סוגי הצמר, סיביו של אריג הצמר מסורקים בתחילת התהליך כדי להסיר סיבים קצרים ושבירים, מה שמותיר אותו עם גדילים ארוכים בלבד שמצליחים לייצר קשיחות חלקה. 

כותנה

הכותנה הוא הבד השני הפופולרי ביותר לחליפות חתן. בד זה מהווה נגזרת מסיבי צמחים. בד הכותנה נמתח, נוח, רך ונושם היטב על הגוף, אולם מאידך גם נוטה להתקמט בקלות. כמו כן, אם נשווה את הכותנה לצמר, נמצא כי סוג זה משווה מראה פחות יוקרתי. לכן, הוא מתאים בייחוד לאירועים המתקיימים באביב, בקיץ או בסתיו, כאשר מעוניינים במראה רשמי לסירוגין המתקיים בחוץ.

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
להיראות ולהרגיש טוב בלחיצת כפתור: אופנה מקוונת תופרת את העתיד
עולם האופנה עובר מהפכה שקטה אך מהירה בשנים האחרונות עם...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
לנעול בקלות ובנוחות בלי להשתמש בידיים: המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעליים לילדים עם הטכנולוגיה הפופולארית של המותג- slip ins המאפשרת לנעול נעליים בלי שימוש בידיים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק: קולקציית נעלי ילדים...
גלי מציגה: קולקציית נעלי בובה - הטרנד הלוהט של קיץ 2024
נעלי הבובה התחילו את דרכן כקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
השחקנית חן אמסלם בקמפיין אביב קיץ לרשתH&O תחת אסטרטגיית: המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו H&O BRANDS COLLECTION
הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ השחקנית חן אמסלם (33)...
דפנה'ס מרקט – מגוון מוצרים במקום אחד עד 99 ₪
באתר של המעצבת דפנה לוינסון הוקמה חנות אינטרנטית Daphna's Market...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל את קולקציית אביב קיץ 2024
הקולקציה כוללת נעלי ריצה מקצועיות לכביש ולשטח לצד נעלי ספורט...
דילוג לתוכן