באלו מקרים קניית רכב משומש תשתלם לכם יותר?

באלו מקרים קניית רכב משומש תשתלם לכם יותר?

כאשר אנחנו רוצים להחליף רכב או לקנות אחד חדש, אנחנו למעשה ניצבים מול השאלה הנצחית – האם לקנות רכב חדש מהניילונים, או ללכת דווקא על האופציה הזולה יותר, ולקנות רכב יד שנייה? לא מעט אנשים יצילחו למצוא עשרות סיבות למה לא לקנות רכב משומש, ויעדיפו ללכת על האופציה הראשונה. אבל האמת היא, שלמרות הדעות הקדומות – ישנם גם לא מעט מקרים שבהם קניית רכב יד שניה יכולה אפילו להיות יותר משתלמת מקניית רכב חדש. אז באילו מקרים קניית רכב משומש תשתלם לכם הרבה יותר? על כך במאמר הבא.

כשהמחיר משתלם

נכון, מדובר אולי בסיבה הנפוצה ביותר לקניית רכב יד שניה, אבל זה לאו דווקא הופך אותה לפחות נכונה. בסופו של יום, אין דרך להתחמק מהעובדה הפשוטה שרכב יד שניה, ייעלה לנו הרבה, הרבה פחות. ונכון, כשקונים רכב יד שניה תמיד צריך לפעול במשנה זהירות בכל הנוגע למחיר ולנסות להסיק מה המחיר משקף בנוגע למצב הרכב. אבל במידה והרכב שמור היטב ועבר את כל הבדיקות – המחיר בהחלט יכול להשתלם לנו. בנוסף, לא מעט בעלי רכבים שמוכרים את הרכב שלהם פתוחים למיקוח על המחיר וניתן בהחלט לחסוך כמה אלפי שקלים בקנייה, אל מול המחיר המקורי שהוצע.

כשהרכב שמור היטב

ישנים לא מעט בעלי רכבים שיודעים לשמור על הרכב שלהם בצורה שלא מביישת אף סוכנות להשכרת רכב. למעשה, לעיתים קשה להבחין שמדובר ברכב יד שנייה. ובמצב כזה, גם תקבלו מחיר זול יותר על הרכב שרציתם, וגם תקבלו רכב במצב מעולה. שלא לדבר על כך שברוב המקרים, בעלי רכבים שיודעים לשמור על הרכב, יודעים גם לאבזר אותו, ותמורת תוספת קטנה במחיר, תקבלו רכב שמור במצב מעולה -ומאובזר.

כשהאחריות עדיין בתוקף

אחד החסרונות בקניית רכב יד שנייה, היא כמובן נושא האחריות על הרכב. לרוב, בקניית רכב חדש, אנחנו מקבלים אחריות לשלוש שנים, ולכן קשה למצוא כיום בשוק רכבי היד השנייה רכבים שעדיין מצויים תחת אחריות. אבל רק בגלל שזה קשה, לא אומר שזה לא אפשרי. ישנן סיבות רבות ומגוונות שבגינן אנשים מוכרים את הרכב, והן לאו דווקא קשורות לתחושת מיצוי – יכול להיות שהם קיבלו הזדמנות לעבודה בחו"ל, שהם קיבלו רכב מהעבודה וכבר לא זקוקים לרכב שני בבית ועוד. זו בדיוק הסיבה שלא מן נמנע שאם נחפש מספיק טוב, נוכל למצוא רכבי יד שנייה למכירה שעדיין מצויים תחת אחריות.

בהצלחה!

מאמרים נוספים
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
מערכות מיזוג אוויר, הנדסאי קירור ומיזוג אוויר
מהנדס מערכת מיזוג אוויר- כל מה שאתם צריכים לדעת מהנדסי HVAC...
קלפי יוגה
יש מי שטועים לחשוב כי יוגה מיועדת למבוגרים בלבד. אז...
רומנטיקה מתאימה לכל מקום יוקרתי
יש מקומות שאפשר לשדרג מיד בכמה אמצעים מעניינים שנותנים אווירה...
מטבח בעיצוב כפרי שייצור קסם מיוחד בבית שלכם
אין הרבה סגנונות עיצוב למטבחים שמעוררים תחושת חמימות וקסם ביתי...
פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני
בעולם החדשני בו אנחנו נמצאים פתרונות מידוף ואחסון למחשוב אלקטרוני...
Valentine's Day
יום האהבה זהו יום בו אנו רוצים להראות ליקירינו כמה...
סוגי מקררים שניתן למצוא בבתי עסק שונים
מאכלים ומשקאות רבים ניתן לאחסן מצוננים בלבד, ולעתים קרובות היקף...
דילוג לתוכן