אסם נסטלה משיקה מיקס חדש: במבה-אפרופו MIX

אסם נסטלה משיקה מיקס חדש: במבה-אפרופו MIX
צילום סטודיו אסם

אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, ממשיכה לחדש את סדרת ה-MIX שצברה פופולריות רבה ולעורר התרגשות בקרב הצרכן הישראלי, וכעת משיקה לראשונה מיקס חדש תחת המותג במבה: במבה אפרופו MIX במהדורה מוגבלת.

צילום סטודיו אסם

במבה אפרופו MIX מביא לצרכנים את שילוב הטעמים של הבמבה הקלאסית והפופולארית יחד עם הטעם המוכר והאהוב של אפרופו מתובל באריזה אחת. כמו כן, במבה אפרופו MIX מייצר שילוב מרקמים ייחודי – בין הנימוחות של הבמבה לפריחות של האפרופו ויוצר חוויה מהנה במיוחד. האריזה מעוצבת בהתאם לנראות המוצרים בסגמנט המיקס, עם נראות כיפית ובולטת על המדף שמדגישה את הפודאפיליות שבשילוב בין הבמבה והאפרופו.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "זיהינו שמוצרי ה-MIX הפכו לטרנד אהוב שהולך ומתרחב. לכן החלטנו לעשות את השילוב בין שני החטיפים האייקונים – במבה ואפרופו. השילוב המיוחד הוא גם טעים וגם מייצר חווית אכילה מושלמת בשל החיבור בין המרקמים השונים. המיקס החדש מושלם למסיבות ולאירוח חברים ובני משפחה".

תכולה: 100 גרם | כשרות: כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קרית גת.

מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
דילוג לתוכן