איך תשתו את הקפה שלכם? 5 מכונות קפה שכדאי לכם להכיר

איך תשתו את הקפה שלכם? 5 מכונות קפה שכדאי לכם להכיר
קרדיט PIXABAY

כל חובב של המשקה השחור יודע שקפה הוא עולם ומלואו, החל בסוגי הפולים והתערובות השונות, דרך הפודים והקפסולות, המקציפים והמטחנות למיניהם, ועד למכונות הקפה הידנית, האוטומטיות והחצי אוטומטיות. אין פלא איפה שאנשים משקיעים מחשבה ברכישת מכונת קפה שמתאימה לצרכיהם בבית או במשרד, וכדי לסייע בנושא אנו מביאים להלן 5 מכונות שכדאי להכיר.

  1. Delonghi Dedica EC685 – זוהי מכונה של דלונגי, המותג האיטלקי הנודע, המיועדת לשימוש ביתית. מדובר במכונה ידנית קומפקטית ובעלת עיצוב יפהפה שיודעת לעבוד עם פודים או קפה טחון בעזרת מתאם לידית החליטה. המכונה מדגם 2018 מגיעה בצבע אדום כסף או שחור ועם שלושה פילטרים לקפה עבור שימוש במנה בודדת, כפולה או בפודים. היא שוקל רק 4 ק"ג ונפח מיכל המים שלה הוא ליטר אחד, כאשר המימדים הקומפקטיים שלה מתבטאים בין היתר ברוחב צר במיוחד של 15 ס"מ בלבד. אם לא די בכך, יש לה כפתורים ניתנים לתכנות ואפשרות לשליטה בטמפרטורת המשקה. 
  2. מכונת קפסולות  illy y5 milk – את המכונה הזאת ניתן לכנות בר קפה ביתי מושלם, שכן היא יודעת להכין את כל סוגי המשקאות ברכישת כפתור: קפה, תה, חלב חם ושוקו. המכונה עובדת עם קפסולות illy iper-espresso, וכדאי לחפש עליה מבצעים שחותכים במחיר, ו/או מתנות נלוות כמו מקציף חלב בהנחה משמעותית ו/או ספל אספרסו מעוצב ומקורי.
  3. מכונת קפסולות קפה לנדוור – זוהי מכונה בדגם קטן מימדים המתאים לכל גודל של מטבח. בין אם מדובר בבית א במשרד, היא תעניק לכם מענה מצוין ופשוט, עם שני כפתורים להכנת משקאות אספרסו הניתנים לתכנות. גם כאן, כדאי לחפש מבצעים והנחות, למשל סט קפסולות שמעניק המוכר במתנה.
  4. Ecam 21.117.SB דלונגי – מכונת קפה אוטומטית שמתאימה גם לבית וגם למשרד. ההכנה היא הכי פשוטה שאפשר לבקש: רק לוחצים על סוג הקפה המועדף ומסובבים את החוגה להתאמה מושלמת. ניתן להכין עימה ארבעה משקאות קפה שאפשר לתכנת לפי העדפות, ויש לה סטימר קיטור המעניק קצף חלב מושלם לקפוצ'ינו.
  5. Delonghi Ecam 23.460.B – כפי שאתם בוודאי רואים, במאמר הזה אנו נותנים יותר מקום למותג האיטלקי דלונגי. מכונת קפה זו היא מכין שדרוג של המכונה הקודמת המציעה ביצועים מעולים במחיר משתלם במיוחד. יש לה קראף חלב מתקדם הכולל גם פונקציה לניקיון מהיר, אפשרות לשליטה בעובי הקצפת החלב לקבלת משקה מושלם, וישנם משווקים המציעים גם אפשרות להדרכה בבית או במשרד שלכם.
מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
דילוג לתוכן