איך להתאפר בימי הקיץ החמימים?

איך להתאפר בימי הקיץ החמימים?
קרדיט תמונה FREEPIK

ניתן לומר כי החום הכבד של חודשי הקיץ הינו משפיע ישירות על עמידותו של כל חומר איפור. בעקבות זאת, תחושת האי נוחות והזיעה הינן הופכות למטרד וכן נדמה שהדבר היחיד שיכול לעזור עבורכן הינו מזגן צמוד. אז איך למעשה מצליחים להתחמק מהחום, לשמור על איפור מושלם ותקין, ואף ליהנות ממראה מטופח ומרשים במשך זמן רב, במאמר הבא נציג בפניכם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכן להתאפר בהתאם לימי הקיץ החמים.

החלטה על שינוי

כאשר מזג האוויר הינו לח וחם חשוב מאוד להשתמש באמצעות איפור אשר ייתן תחושה פשוטה ונוחה. על מנת לתת לזה לקרות, מומלץ לקנות מוצרים שהינם עמידים במים ובסוגי חומרים אשר מתייבשים בעצמם ללא כל צורך שימוש בפודרה. ניתן לציין כי מוצרים עמידים הינם מותאמים לנשים אשר נוטות להזיע באזורי הפנים בפרט. למעשה, מדובר בנשים אשר הינן בעלות עור פנים שמן, אך גם מתקשר לנשים שכן נמצאות בגיל השלישי אשר סובלות מזיעה וגלי חום באופן קיצוני. יחד עם זאת, נשים העוסקות ברוב חייהן בפעילות גופנית, וכן כל הנשים אשר הינן הולכות לבריכה או לים כמטרת בילוי, מומלץ לבצע שימוש במוצרים עמידים על מנת לשמור על מראה ללא זיעה ורענן לאורך זמן רב.

כיצד מבצעים שימוש במוצרים עמידים?

מומלץ מאוד לבצע הקפדה על טיפוח עור הפנים, כלומר מומלץ לפני הכל למרוח מייקאפ עמיד על עור הפנים וכן ליצור בסיס חזק וטוב. לאחר מכן, ניתן לבצע את תהליך האיפור. מומלץ לזכור, בעת בה הנכן משתמשות במוצרים עמידים, ראוי ורצוי שכל המוצרים הינם יהיו תואמים ובעקבות זאת יהיה אפשר ליצור אחידות. במקרה ותעשו שילוב בין מוצרים שאינם עמידים לבין מוצרים עמידים, התוצאה ללא ספק עלולה להפחית מהיעילות של המוצרים העמידים.

כיצד עושים זאת נכון?

לפני ביצוע פעולת האיפור, מומלץ ללמוד את התהליכים הבאים על מנת שיעזרו לכן למצוא פתרון נוח וקל עבור עור שמנוני. למעשה השלב הראשון הינו למרוח תחליב פנים קליל אשר נספג מהר וכן סופח שמן. השלב השני הינו למרוח מייק-אפ נוזלי ואוורירי על בסיס מים. בעת בה הנכן מורחות את המייק אפ, מומלץ לבדוק מהו הגוון אשר תואם לעור שלכן. ניתן לציין כי בעונת החורף, גוון העור הינו בהיר יותר ובעקבות זאת, הגוון של המייק אפ חייב להיות בהתאם. לעומת זאת בעונה החמה של הקיץ, חשוב להקפיד לבצע בחירה של גוון מייק אפ בעל הגנה ומעט כהה על מנת שיתאים יותר לגוון העור שלכן באופן מדויק. 

שורה תחתונה, אם הנכן זקוקות לאיפור עמיד במהלך הקיץ, ללא ספק נקיטה במספר הפרמטרים אשר הוצגו במהלך המאמר יסייעו לכן לבצע איפור עמיד וכן יעניק לכן תחושת הנאה ורעננות. 

מאמרים נוספים
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
רשת גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים: זוג שני ב 59.90 ₪
רשת נעלי גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים במסגרתו,...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
דילוג לתוכן