איך לבחור בצורה נבונה מנעולן מומלץ 

איך לבחור בצורה נבונה מנעולן מומלץ 
קרדיט: canva pro

בחירת מנעולן היא החלטה חשובה ביותר משום שלמנעולן אחריות על בחירת מערכת האבטחה המתאימה עבור בתים ועסקים, על פריצת המנעולים, והתקנתם. על המנעולן להיות אחראי וכנה, ועליו לפעול ביושרה בעת בחירת המערכת המתאימה, אחרת מיגון הבית לא מתבצע כשורה. ישנם פרמטרים שונים המגדירים את איכותו של מנעולן מקצוען, כאן נציג את הפרמטרים הללו כדי למנוע מאנשים ליפול בידיים של מנעולן לא מקצועי.

פרמטרים ותעודות של מנעולן מקצועי

  • תעודת יושר – על מנת לוודא כי מדובר במנעולן מקצועי חשוב מאוד לבקש לראות מספר תעודות. התעודה החשובה ביותר היא אישור משטרתי לעיסוק בתחום המנעולנות, משום שבעזרת אישור זה המשטרה מוודא כי אין לאדם תיק פלילי פתוח, אחרת הוא לא יוכל לקבל אישור לתת שירות זה.
  • אזור שירות – כל מנעולן או חברת מנעולנים מספקים שירותים באיזור מסוים, בדרך כלל בעיר או במספר ערים שסובבות עיר גדולה. למשל, מנעולן בתל אביב יספק שירותי מנעולנות בת"א עצמה ובערים הסובבות אותה. יש לשים לב לאזור בו המנעולן עובד ולהיות מוכנים מראש שבערים מרוחקות עקב מרחק הנסיעה העלויות של שירותי מנעולנות גבוהים יותר.
  • התמחות – לא כל מנעולן עושה את כל סוגי העבודות ומנעולנים שונים מתמחים בסוגים שונים של מנגנוני אבטחה ונעילה. למשל, מנעולן לרכב ומנעולן לבית פרטי משתמשים בטכנולוגיה שונה לגמרי ולרוב לא עוסקים זה בעבודתו של השני. הנה מספר דוגמאות להתמחויות של מנעולנים והסבר על השירותים שהם מספקים–
    • מנעולן לרכב: פריצה לרכבים, שחזור ושכפול מפתחות, התאמה של הצ'יפ למחשב הרכב, התאמת מפתחות חכמים ועוד.
    • מנעולן לבית: החלפת דלתות, התקנת מערכת אבטחה, החלפת והתקנת מנעולים ועוד.
    • מנעולן לעסק: התקנה של מנעולים לעסק, מפתחות מאסטר לרשתות, כספות לנשק ומוצרים אחרים, התקנת דלתות בהלה ועוד.
  • השתייכות לארגון המנעולנים הישראלי – ארגון המנעולנים הוקם על מנת לאגד את אנשי המקצוע האמינים ביותר בתחום זה. אי אפשר להשתייך לארגון אם לא מדובר במקצוע העיקרי של האדם ולא הכנסה צדדית ואם אין בעל ניסיון בענף המנעולנות בעסק. בנוסף, נציגי הארגון מבצעים בדיקות מקיפות על אישיותו של המנעולן ואיכות השירות שהוא מעניק. השתייכות לארגון זה היא למעשה גושפנקה שמדובר במנעולן מקצועי, אמין וכנה.
  • זמינות – מנעולן מקצועי לרוב לא ייתן לאדם לחכות במשך שעות בלחץ במקרה של צורך בפריצה דחופה ובמקרים דומים, אנשי מקצוע איכותיים בתחום זה מבטיחים זמינות של בין 20-30 דק' ומענה מהיר.
  • המלצות – המידע הכי מדויק שניתן לדעת על איכות השירות שנותן מנעולן, הוא מאלו שקיבלו ממנו את השירות המדובר. על כן מומלץ להיעזר בהמלצות המפורסמות בפלטפורמות שונות לפני בחירת מנעולן.

לסיכום, בכל הקשור לאבטחת ביתם, העסק או הרכב, אין מקום לפשרות. הפרמטרים המוצגים מאפשרים בחירה מושכלת של מנעולן איכותי, ובאינטרנט תוכלו לחפש מנעולנים ספציפיים. לאתר מנעולנים מומלצים הקליקו פה.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
דילוג לתוכן