שתית טבעון: להתעורר מול הטבע המושלם של הכרמל

שתית טבעון: להתעורר מול הטבע המושלם של הכרמל

טבעון נחשבת לאחת מהערים הצפוניות הנחשבות והאיכותיות בצפון. הרמה הסוציואקונומית, הנופים, הבניה, הקרבה לצפון ולמרכז והמיקום על ציר מרכזי, כל זה הופך אותה לאטרקטיבית במיוחד. במשך שנים גובר הביקוש על היצע הדירות ואנשים מעוניינים באכלוס חדש. שתית טבעון בונה שני פרויקטים מובילים בישוב, אחד מהם הוא שתית שלי – טבעון צל אורנים. הפרויקט הייחודי נמצא בין השדות הירודים היפים של קריית טבעון. המיקום המעולה מאפשר לתושבים ליהנות מחוויית מגורים מושלמת, בצמוד לטבע היפיפה, עם גישה נוחה ומהירה על ציר ראשי לכל הערים המרכזיות ובמרחק שווה בין צפון למרכז. הנוף והאווירה הכפרית מוסיפים נופך מיוחד, והופכים את המקום לאזור מעולה למגורים וגידול ילדים.

שתית טבעון: מיקום איכותי

הפרויקט החדש של שתית טבעון, נמצא במיקום מעולה, לא רחוק מכביש 70 וכביש 75, במרחק של 5 דקות מכביש 6, המוביל למרכז, צפון ודרום, 7 דקות ממרכז התעסוקה האזורי, ו20 דקות מחיפה. אנשים שעובדים במרכז יכולים ליהנות גם הם ממגורים באזור כפרי ושקט עם נוף ירוק. בסמוך נמצאים גם מרכזי קניות נגישים המאפשרים ניהול חיים נוח וקל בשל הקרבה. פרויקט שתית טבעון – שתית שלי, מכיל 26 מבנים יפיפיים בעלי עיצוב כפרי, אשר מחולקים ל 3 ו 4 קומות. בין הדירות תוכלו למצוא תצהיל רחב המתאים גם לזוגות צעירים, משפחות צעירות ומשפחות ותיקות. דירות בני 3-6 חדרים, מחכים בכל מבנה, והם כוללים דירות גן מרהיבות ופנטהאוזים מיוחדים במינם. 

שתית טבעון: מפרט עשיר

שתית טבעון – שתית שלי מונה 209 יחידות דיור. חברת שתית חשבה על הכול עבור לקוחותיה ודאגה למפרט עשיר. בכל מבנה יש לובי כניסה מעוצב, מעלית, וחניה פרטית. מפרט הדירה עשיר גם הוא, תוך שימוש במוצרים הטובים בתחום הבניה. דלת כניסה מעוצבת לכל דירה, ריצוף 80*80 גרניט פורצלן במבחר דגמים וגוונים, חשמל תלת פאזי, הכנה למערכת קולנוע ביתית, זגוגית בידודית, תריסים חשמליים, רשתות בחלונות, דלתות פנים איכותיות, ריצוף נגד החלקה במרפסת במבחר דגמים, הכנה למיזוג מיני מרכזי, אסלה תלויה עם מיכל הדחה סמוי, חיפוי קירות במבחר דגמים, אמבטיה אקרילית, ארון אמבטיה אינטגרלי, וברזי כרום ניקל.

חברת שתית

שתית רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן ISO 9001, המעידים על עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר לאיכות בנייה. בעשור האחרון, ביצעה הקבוצה למעלה מ-500 פרויקטים ברחבי ישראל מדן ועד אילת. עם לקוחות החברה נמנים למעלה מ–4,000 משפחות ביחידות הדיור הפזורות ברחבי הארץ.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן