רשת סאקרה רכשה את זכויות הלהיט החדש 'מי זאת' של הכוכבת אנה זק, המשמשת גם כפרזנטורית המותג. סקארה שילמה חצי מיליון ₪ בעבור רכישת הלהיט החדש ובכך רושמת שיתוף פעולה כפול בין הרשת לכוכבת הפופ. אנה זק שחררה רק לפני כשלושה שבועות את "מי זאת" וכבר עכשיו זכה השיר ל3.8 מיליון צפיות ביוטיוב ומככב במקומות הראשונים במצעדים בכל פלטפורמות המוסיקה. במקביל, הגיעו עשרות הצעות מגופים וחברות לרכישת השיר, ביניהם: חברות סלולר, מותגי אופנה ומותגי מזון. בשיר החדש חשפה אנה זק את מספר הטלפון שעד לא מזמן שימש אותה באופן אישי.
רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת", הכולל סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות בסניפי הרשת, פעילות בדיגיטל, ברשתות החברתיות ואירועי יח"צ לרגל השקת מוצרים חדשים.