רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O :Cal – מהפכת המע"מ יוצאת לדרך

רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי  לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O :Cal – מהפכת המע"מ יוצאת לדרך
H&O גופיה 29.90 שח, מכנסון 29.90 שח, חלוק 99.90 שח | צילום: תומר לופשקו

כל מוצרי החנות יוצעו למכירה ללא מע"מ!   

בנוסף למבצעים הקיימים

 

המהלך יגובה בקמפיין המוערך ב: כ – 1 מיליון ₪ 

 

רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O Cal המונה כ-110,000 מחזיקי כרטיס אשראי  H&O Cal (בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי Cal) והוא חלק ממועדון לקוחות  H&O  המונה כ- 350,000 חברים סך הכל.

 

במסגרת המהלך, לקוחות המועדון המשותף ומצטרפים חדשים המשלמים בכרטיס אשראי Cal- H&O ייהנו באופן קבוע מרכישה ללא מע"מ על כל המוצרים בחנות ביניהם: אופנה לילדים, נשים וגברים, כלי בית, טקסטיל לבית, אופנת ספורט, מותגי ספורט בינלאומיים, בישום, הנעלה, הלבשת פנאי ולילה, הלבשה תחתונה, משחקים לילדים ועוד וכן מותגי על מובילים בינהם: קרטרס, אושקוש, סקיפ הופ, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, פמינה ועוד.

H&O שמלה 99.90 שח | צילום: תומר לופסקו

הטבה זו תינתן לחברי מועדון בנוסף למבצעים הקיימים, מבצעים מיוחדים, מבצעי יום הולדת ועוד, המשתנים מעת לעת. ההטבה תינתן בכל שימוש בכרטיס ותכלול את כל הפריטים בחנות.

המצטרפים החדשים למועדון Cal- H&O, ישלמו 20 ₪ דמי הצטרפות וכבר במעמד ההצטרפות, יקבלו את הטבת המע"מ בנוסף למתנת הצטרפות בסך 100 ₪ תווי קניה.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, פרסום ברדיו ובאתרי האינטרנט המובילים. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 1  מיליון ₪.

H&O חולצות 69.90 שח וגינסים 99.90 שח | צילום: תומר לופסקו

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל  רשת H&O: "חיזוק מועדון הלקוחות היושב על פלטפורמת אשראי מהווה מהלך צמיחה אסטרטגי, המעניק ערך מוסף ללקוחות בדמות הנחה נוספת משמעותית על כל קניה, בנוסף למבצעים המשתנים לחברי מועדון."

 

רשת H&O   מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.

מועדון חברים של רשתH&O  הוקם בשנת 1994. בשנת 1998 הוקם מועדון מבוסס אשראי עם חברת ויזה אלפא, בשנת 2001 חברת Cal רכשה את הפעילות של ויזה אלפא ומאז ועד היום קיים המועדון המשותף – Cal-H&O. זהו מועדון לקוחות מהמובילים בישראל המונה כ –  450,000   חברים.

מאמרים נוספים
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
דילוג לתוכן