רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O :Cal – מהפכת המע"מ יוצאת לדרך

רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי  לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O :Cal – מהפכת המע"מ יוצאת לדרך
H&O גופיה 29.90 שח, מכנסון 29.90 שח, חלוק 99.90 שח | צילום: תומר לופשקו

כל מוצרי החנות יוצעו למכירה ללא מע"מ!   

בנוסף למבצעים הקיימים

 

המהלך יגובה בקמפיין המוערך ב: כ – 1 מיליון ₪ 

 

רשת H&O  יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות המשותף H&O Cal המונה כ-110,000 מחזיקי כרטיס אשראי  H&O Cal (בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי Cal) והוא חלק ממועדון לקוחות  H&O  המונה כ- 350,000 חברים סך הכל.

 

במסגרת המהלך, לקוחות המועדון המשותף ומצטרפים חדשים המשלמים בכרטיס אשראי Cal- H&O ייהנו באופן קבוע מרכישה ללא מע"מ על כל המוצרים בחנות ביניהם: אופנה לילדים, נשים וגברים, כלי בית, טקסטיל לבית, אופנת ספורט, מותגי ספורט בינלאומיים, בישום, הנעלה, הלבשת פנאי ולילה, הלבשה תחתונה, משחקים לילדים ועוד וכן מותגי על מובילים בינהם: קרטרס, אושקוש, סקיפ הופ, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, פמינה ועוד.

H&O שמלה 99.90 שח | צילום: תומר לופסקו

הטבה זו תינתן לחברי מועדון בנוסף למבצעים הקיימים, מבצעים מיוחדים, מבצעי יום הולדת ועוד, המשתנים מעת לעת. ההטבה תינתן בכל שימוש בכרטיס ותכלול את כל הפריטים בחנות.

המצטרפים החדשים למועדון Cal- H&O, ישלמו 20 ₪ דמי הצטרפות וכבר במעמד ההצטרפות, יקבלו את הטבת המע"מ בנוסף למתנת הצטרפות בסך 100 ₪ תווי קניה.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, פרסום ברדיו ובאתרי האינטרנט המובילים. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 1  מיליון ₪.

H&O חולצות 69.90 שח וגינסים 99.90 שח | צילום: תומר לופסקו

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל  רשת H&O: "חיזוק מועדון הלקוחות היושב על פלטפורמת אשראי מהווה מהלך צמיחה אסטרטגי, המעניק ערך מוסף ללקוחות בדמות הנחה נוספת משמעותית על כל קניה, בנוסף למבצעים המשתנים לחברי מועדון."

 

רשת H&O   מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, הינה חברה פרטית בבעלות משפחת לבנת. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).

הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים.

מועדון חברים של רשתH&O  הוקם בשנת 1994. בשנת 1998 הוקם מועדון מבוסס אשראי עם חברת ויזה אלפא, בשנת 2001 חברת Cal רכשה את הפעילות של ויזה אלפא ומאז ועד היום קיים המועדון המשותף – Cal-H&O. זהו מועדון לקוחות מהמובילים בישראל המונה כ –  450,000   חברים.

מאמרים נוספים
יבוא מנועים
מהו יבוא מנועים ולמה זה חשוב? במהלך העשורים האחרונים, יבוא מנועים...
אבן טבעית לריצוף חוץ
כל סוג ריצוף שנמצא מחוץ לבית או לדירה, כמו זה...
מציאת חוקר כלכלי המוביל בישראל
בעולם משתנה ומתפתח במהירות, הצורך ב-חוקר כלכלי הפך לדחוף מאי...
קולקציית האירועים של ALDO
המותג הבינלאומי ALDO  משיקה דרופ קייצי לוהט לעונת האירועים והחתונות:...
קולקציה אחת - שני מותגים, כל הבית
ורדינון ונעמן מציגות: קפסולת הום סטיילינג בוגרת ומעודנת בהשראת מיקי...
הקריירה החדשה של בר ברימר: השחקן/דוגמן בר ברימר משיק מותג אופנה חדש לגברים תחת השם: CABO – Living Fully
הדוגמן/ שחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל,...
חולצת פים כחול-לבן של מלחים_להשיג ברשת REALS מבית המציאון_מחיר 30 שח_קרדיט צילום יחצ
הגל הבא: פריטי קיץ בהשראת הים שמביאים רעננות וסטייל לעונה החמה
עונת הקיץ מביאה איתה גל של רעננות וקלילות, והים הופך...
עורך דין לנפגעי פעולות איבה
נפגעי פעולות איבה נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים בעקבות הפגיעות...
קורס ייעוץ זוגי
קורס ייעוץ זוגי הפך לאחת התוכניות המבוקשות בישראל, ובצדק. התחום...
תוספות שיער לגברים
בשנים האחרונות, תוספות שיער לגברים הפכו לפתרון מבוקש עבור מי...
דילוג לתוכן