אם נהוג ע"פ המסורת לברך על הסלק "שיסתלקו אויבנו"
ועל הגזר "שייגזרו עלינו בשורות טובות" – בטיב טעם החופש לבחור על מה לברך: RIBS "שלא נריבס לעולם",
טלה "שנתעלה על עצמנו" ועוד.
הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון ₪.
לקראת ראש השנה וחגי תשרי, רשת טיב טעם יוצאת השבוע בקמפיין חדש, קולינרי וחגיגי, במסגרתו, מציעה הרשת מוצרים ייחודיים המאפשרים ליצור ברכות חדשות לחג, המתאימות לקולינריה ולאג'נדת "החופש לבחור" המותגית.
הקמפיין נכתב, צולם ונערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויעלה בערוצי הטלוויזיה, כולל פרסום למגזר הרוסי. בדיגיטל, ברדיו ובסושיאל.
בתסריט: מוצגים לקוחות במספר סצנות בסופר, במהלך הקניות לחג, כאשר בכל סיטואציה מופיעה ברכה ופרשנות שלה המקבלת ביטוי באינטראקציות הבין אישיות. למשל, כשהקריין מברך: RIBS "שלא נריבס לעולם", רואים לקוחות מפרגנים אחד לשני בתור לקצביה. דוגמא נוספת: כשהקריין מברך: טלה "שנתעלה על עצמנו", רואים קצב מושיט אריזת שוק טלה ששני לקוחות חושבים שהיא שלהם ובמקום לריב לוחצים דרכה ידיים. כמובן שטיב טעם לא שחכה גם את הברכות המסורתיות של גזר "שיגזור עלינו בשורות טובות", סלק "שיסתלקו אויבנו" ועוד.
במקביל לעליית הקמפיין, תציע הרשת גם מגוון רחב של מבצעים, הנחות והטבות משתלמות לשולחן החג.
אביבית לוי-נעים, מנהלת השיווק והמכירות בטיב טעם: "שנה חדשה זו הזדמנות לבחון את השנה שהייתה ולשאול: מה נאחל לעצמנו בשנה שתגיע? שאלה שתמיד קשה לענות עליה ועוד יותר בתקופה הזו. אנחנו בטיב טעם, דרך קמפיין החג, בחרנו להציע ברכות חדשות לשנה החדשה, כאלה שלוקחות בחשבון את הקולינריה והמוצרים הייחודיים שיש לנו להציע – ומחברות אותן לאג'נדות החברתיות שחשוב לנו לקדם תחת 'החופש לבחור' וזאת, תוך חוויית קנייה שאין שניה לה".
לוי-נעים הוסיפה: "זאת הזדמנות מצוינת לאחל לכולנו שנה טובה (יותר) ולייחל לשובם של החטופים ולהחלמתם של הפצועים במהרה".