רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"

רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
צילום: דרור קליש

דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית לשנת 2023, קבע כי טחינה אחוה היא הזולה ביותר על המדף בפער של עשרות אחוזים

• יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה: "אחוה הינה הוכחה חייה כי ניתן להילחם ביוקר המחייה בישראל, במגוון מוצרים רחב ולאורך עשרות שנים. אנו מהווים פתרון לעניין ולא הבעיה"

לאחר שענתה לשר הכלכלה במכתב תשובה והסבירה כי עליית המחיר שביצעה לטחינה בראשית החודש נעשה בלית ברירה עקב עלייה חדה במחיר השומשום, הרכיב היחידי בטחינה, וההובלה הימית, מפרסמת היום חברת "אחוה" דו"ח של חברת סטורנקסט, אשר בדק את נתח השוק הכספי והכמותי, בתוספת המחיר הממוצע לצרכן בשוק הטחינה הגולמית בישראל. מתוך הדו"ח עולה כי, חברת "אחוה" הנה היצרן המוביל את הקטגוריה עם נתח שוק כמותי של 33.1%, אך בעיקר, שהמחיר הזול ביותר של טחינה גולמית בממוצע לשנת 2023, הוא של אחוה, ובפער על עשרות אחוזים לעומת טחינות מתחרות.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, הלכה למעשה, במוצרים אותם אחוה מייצרת – אין יוקר מחייה בישראל. "הן המחיר הממוצע לצרכן והן הפער המשמעותי בין נתח השוק הכמותי לכספי, מעידים כי אחוה הינו מותג פרו-צרכני מובהק ובולט וכך אנו מתנהלים שנים רבות. פער המחיר בין המותג המוביל "אחוה" למותג השני בקטגוריה, עולה על 20%!. אין דוגמאות רבות למותג מוביל שהוא גם המותג הזול בקטגוריה. בכל מגוון מוצרי המפעל, מטחינה גולמית, חלוה לסוגיה, מוצרי מאפה, סירופ לשתייה וממרחים מבוססי טחינה, אחוה מציע לצרכן בעקביות ובהתמדה, תמורה הולמת לכספו ומהווה דוגמא כי מוצרי מזון איכותיים יכולים להימכר בישראל במחיר משתלם לצרכן, גם בהשוואה למדינות העולם". לדבריו, אם וכאשר מחיר השומשום ירד, מדיניותנו העסקית היא להוריד בהתאם את מחיר המוצר לצרכן. כך נהגנו תמיד וכך ננהג גם בעתיד.

צילום: יעל האן
צילום: אחדות

 

מאמרים נוספים
כך נראת קולקציית הקפסולה שעיצבה אילנית לוי לבית האופנה GOLBARY
שיתוף הפעולה של גולברי עם מנחת הטלויזיה ודוגמנית העל אילנית...
חדש ברשתות המזון והשיווק מזרני ויסקו אורטופדים (Everest) עם 10 שנות אחריות קבוצת קיבוץ השלושה משיקה מזרנים אורטופדים שימכרו ברשתות מזון ושיווק במחיר צרכן החל מ - 699 ₪ בלבד!
קבוצת 'קיבוץ השלושה'  אשר נכנסה  לראשונה לתחום מזרני השינה, משיקה...
רגליות למכונות תעשייתיות
ברוב המקרים, כאשר מדברים על מכונות תעשייתיות, מדברים על מכונות...
לכיפור: הנעלה טבעונית, מסורתית ואופנתית
לכבוד יום הכיפורים המתקרב, מותג הנעליים הגרמני JANA SHOES, המיוצג...
מבצע חגיגי לראש השנה של המותג KENWOOD: קונים מיקסר של המותגKENWOOD ומקבלים במתנה מטחנת בשר איכותית בשווי 600 ₪
המותג הבינלאומי  KENWOOD (קנווד) מבית ברימאג, יוצא במבצע חגיגי לרגל...
במיוחד ליום כיפור: רשת גלי משיקה את הכוכב של יום כיפור לנשים: סניקרס קלאסיות מבד
יום כיפור בפתח ובמלתחה ממתינים חולצה הלבנה  או שמלה לבנה...
רשת טיב טעם יוצאת בקמפיין קולינרי חגיגי לרגל ראש השנה וחגי תשרי, מלווה בברכות לשנה החדשה בנוסח טיב טעם
אם נהוג ע"פ המסורת לברך על הסלק "שיסתלקו אויבנו" ועל...
החג של SKECHERS: הסניקרס הלבנות המושלמות לתקופת החגים
SKECHERS משיקה קולקציית חג אופנתית ונוחה לכל המשפחה! לרגל החגים,...
פריטי יפים לחג של המותג גלביה
מותג הלייף סטייל גלביה מייצר אוסף פריטים, כל אחד מכיל בתוכו סיפור...
בית האופנה האיטלקי MOSCHINO (מוסקינו) חושף את קולקציית סתיו חורף 2024-2025
חזרה לשורשים ולערכים האייקונים של המותג עם עוצמה נשית חזקה,...
דילוג לתוכן