רעיונות לארוחת בוקר לילדים

רעיונות לארוחת בוקר לילדים
קרדיט pixabay

הכנת ארוחות הבוקר לילדים, כרוכה בשתי בעיות עיקריות. הבעיה הראשונה היא מציאת הזמן הנדרש להכנת ארוחת הבוקר לילדים. הבעיה השנייה היא המשכה של הראשונה – איך גורמים לילדים לאכול את הארוחה שזה עתה הוכנה. בשורות הבאות נעסוק בנושאים הללו, וננסה להביא רעיונות לארוחת בוקר לילדים. מה ילדים אוהבים? כיצד להכין את ארוחת הבוקר האולטימטיבית שתהיה גם מזינה? כל התשובות בהמשך המאמר.

מה ילדים אוהבים

התשובה לשאלה הזאת היא מעט מורכבת. ככלל ניתן לומר, שילדים אוהבים את מה שהרגילו אותם לאהוב, וכן מאכלי בוקר שהחברים שלהם אוהבים. ארוחות בוקר לילדים צריכות, לפיכך, לכלול מרכיבים שהילדים יכולים לאהוב ולקבל, ויחד עם זאת שיהיו מזינים ויעניקו לילדים את האנרגיה המתבקשת נוכח היום העמוס הצפוי להם בבית הספר, בחוגים ובהמשך היום בכלל. מה שילדים אוהבים הם בדרך כלל יוגורטים או מעדנים אחרים, בעיקר כאלה המכילים שוקולד, והרבה. למרבה המזל, בישראל ניתן למצוא מעדני חלב שהם טעימים לילדים ויחד עם זאת מזינים. המגמה להפחתת הסוכר במוצרים רבים, לא פסחה על מוצרי החלב והפכה אותם לאטרקטיביים עוד יותר. אם הילדים אוהבים ביצים רכות, הרי שמדובר במצבור החלבונים הטוב ביותר האפשרי. ואולם את הביצים הרכות ניתן להחליף בביצים קשות, או בביצי עין. חביתה היא הברירה האחרונה, כיוון שהיא ספוגה רובה ככולה בשומן.

ארוחת הבוקר האולטימטיבית

ארוחות בוקר אולטימטיביות צריכות לכלול את כלל המרכיבים האפשריים – סלט ירקות, גבינה, ביצים ולחם (רצוי לחם דגנים). ההכנה של מאכלי בוקר היא החלק היותר קל, בעיקר כשמדובר בהורה אחראי שגם מתעורר בזמן. הבעיה היא להעיר את הילדים ולהותיר להם די זמן לארוחה. ארוחת בוקר איכותית ומהרה יכולה לכלול גם הכנת פנקייק, המלווה ברוטב שוקולד או רוטב מייפל, כמיטב המסורת האמריקנית. הפנקייק עצמו איננו מטוגן בשמן, וחוסך מהילדים את התוצאות העגומות של צריכת שמון יום יומית בכל בוקר מחדש. אפשרות נוספת היא הכנת וופל בלגי איכותי. גם כאן אין צורך בשמן וניתן לרכוש את העיסה מוכנה כמעט להכנה. כשכל מה שנשאר הוא להוסיף מים ולהכניס את העיסה למכשיר הייחודי.

ארוחת הילדים צריכה להיות מלווה במשקה איכותי ומעורר, כאשר מיץ תפוזים סחוט טרי יכול להיות המשקה הנכון בזמן הנכון. ילדים שלא אוהבים מיץ תפוזים, יכולים להתחבר אולי למיץ תפוחים איכותי או למיץ חמוציות, שיכולים להיות השלמה מצוינת לארוחה. הדבר החשוב ביותר הוא להכיר את הטעם של הילדים ולקחת אותו למקום שממנו ניתן להפיק את התועלת המרבית עבורם. חשוב לשים לב גם לשינויים החלים מעת לעת בטעם וברצונות של הילדים. השינויים הללו הם טבעיים ואין להתרגש מהם. עם זאת, יש להתאים את התזונה למצב החדש ולא לנסות לכפות על הילדים משהו שאותו הם לא רוצים.

אם יש לך עניין במתכונים נוספים לארוחות ילדים, זה המקום הנכון עבורך. אנשי המקצוע שלנו מציעים מגוון רחב של מתכונים, המותאמים למגוון טעמים..

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן