רכישה נכונה של תנור אפייה

רכישה נכונה של תנור אפייה

• חשוב לרכוש תנור מחברה מוכרת ואמינה ולבדוק שיינתנו שירות ואחריות של לפחות שנה.

• יש לבדוק שיש מסילות נירוסטה בצדי התנור ולא כאלו השקועות בדפנות התנור כדי למנוע שחיקה של תא האפייה.

• מומלץ אוורור היקפי על אוורור קדמי. אוורור היקפי דואג לצינון של הדלת והתנור, שומר על דלת קרה (בטיחותי בעיקר בבתים עם ילדים) ומאפשר בידוד טוב יותר של תא האפייה וחיסכון באנרגיה.

• חשוב לבדוק שיש זכוכית כפולה בדלת התנור על מנת לבודד מחום מבחינה בטיחותית ולבודד את תא האפייה בכדי לשמור על חום פנימי וחסכון באנרגיה. כמו כן, מומלץ שזכוכית הדלת הפנימית של התנור תהיה נשלפת לניקוי קל ופשוט.

• חשוב מאוד לבדוק שתנור האפייה מציע תכנית אפייה המשלבת גוף חימום תחתון, גוף חימום עליון וטורבו, שהינה התכנית השימושית ביותר. רוב התנורים מציעים את כל אחת מהתכניות בשילובים שונים, אולם רק חלקם מציעים את התכנית המשלבת את כולן.

• למשתמשים בתנור אפייה לעתים רחוקות (פעם בשבוע ואף פחות מכך) מומלץ תנור בעל 4 תכניות אפייה. לחובבי האפייה מומלץ תנור אפייה בעל 7 תכניות אפייה ומעלה הכוללות בין השאר גריל עם טורבו, טורבו אקטיבי וכד'.

• בתנורים עומדים צרים מומלץ לרכוש תנור בעומק של לפחות 60 ס"מ, מה שמאפשר יתרון לסירים גדולים על מערכת הגז ועומק תא אפייה גדול יותר.

• צורת ניקוי – חשוב לבדוק שהתנור מאפשר ניקוי קל ואפקטיבי וימנע הצטברות של ריחות לא נעימים. מומלץ לרכוש תנור עם ציפוי אמאייל סופר קלין העמיד בחום גבוה במיוחד, בפני חומרי ניקוי קשים, שריטות וקורוזיה וכן גריל עליון יורד המקל על פעולת הניקוי. למכורים לניקיון מומלץ תנור פירוליטי- תנור המאפשר ניקוי עצמי בחום גבוה.

• עיצוב- מלבד הפונקציות הטכנולוגיות בתנור אפייה, עיצוב התנור תופס מקום חשוב בקבלת ההחלטה איזה תנור לרכוש, שכן תנור אפייה הוא אחד המוצרים הדומיננטיים במטבח ולעיצובו השפעה רבה על מראה הכללי של המטבח. כיום, קיים מגוון גדול של תנורים בצבעים מרהיבים ועדכניים.

מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
דילוג לתוכן